Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat joululahjat mitä olette saaneet?

Vierailija
16.12.2020 |

Niin se joulu kohta tulee ja onkin hyvä taas muistella niitä karmeimpia ja mauttomimpia joululahjoja mitä olette ikinä saaneet!

Itse henkilöikohtaisesti en ole saanut mitään erityisen huonoa, tai en ainakaan muista niin käyneen. Yhtenä jouluna sain kumiankan mikä oli kyllä ärsytti itseäni kun en tee mitään turhalla muoviroskalla. Ehkä siitä olisi ollut jotain hupia jos omistaisin kylpyammeen.
Teini-ikäisenä sain pinkit pörröiset varvassukat ja ajattelin niiden olevan tosi söpöt kunnes äiti nauroi, että ne näyttää ihan sian jaloilta. Sen jälkeen en niitä sukkia ottanut enää käyttöön.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan aina lahjaa. Paitsi lapsena ja teininä isäni naisystävä kiusasi minua jopa joululahjojen kautta. Yhden kerran olin jättänyt kasvopyyhkeeseeni jonkun jäljen. Hän teki tästä valtavan numeron, päivitteli asiaa isälleni joka lopulta alkoi huutaa minulle (tämä oli hänen toimintamallinsa, teki jostain minua koskevasta asiasta härkäsen kunnes sai isäni raivostumaan minulle). Tuona vuonna sain joululahjaksi silmämeikinpoistoainetta.

Samassa sarjassa tältä naiselta ovat olleet sukat (löysi yhden jossa oli reikä ja siitä tehtiin iso numero), alushousut (tätä en ymmärtänyt itsekään mutta koin tilanteen kiusalliseksi teininä), hajusteeton hiuslakka ja deodorantti. Kerran häneltä oli hävinnyt Tommy Hilfigerin hajuvesi, syytti minua sen varastamisesta ja osti minulle "lahjaksi" oman. Eniten tyydytystä sain siitä kun löysi sen hajuvetensä omilta jäljiltään, inhoan hajuvesiä muutenkin.

Olin herkkä lapsi joten hän nautti tällaisesta.

Vierailija
2/73 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa joululahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lahjat on olleet ihania.

Vierailija
4/73 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lahjat on olleet ihania.

nyt itken kateudesta

Vierailija
5/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminoitu bmi taulukko

Vierailija
6/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin brittimiehen kanssa, ja sain hänen äidiltään valtavan meikkisarjan. Todella halpaa ja huonolaatuisia meikkejä, varmaan jostain poundlandista ostettu. Oli mm. eri sävyisiä violetteja huulipunia... Heidän mielestään "pitää olla joku lahja". 

Otin lahjan tietenkin hymyillen ja kiitollisena vastaan. En meikkaa.

Vierailija
7/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpis "barbie", sellainen ontto ruma muovinukke. Olin silloin 14.

Vierailija
8/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha krääsä. Onneksi saan sellaista tosi harvoin, mutta esimerkiksi suklaafonduesetti meni siihen kategoriaan. Kiitin lahjan antajaa ja soveliaan ajan kuluttua vein sen Konttiin muiden tarpeettomaksi jääneiden juttujen kanssa.

Vierailija
9/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 8vuotiaana kummitädiltäni peukalottomat tumput. Siis sellaset, mitä vauvoilla käytetään.

Vierailija
10/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä sain lahjaksi tyynyn ilman tyynyliinaa, jonka täytteenä oli likaisia alusvaatteita. Olisi voinut jäädä saamatta.

Vierailija
11/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laminoitu bmi taulukko

Tämä on kyllä aika kauhea. Äitini sai kerran muotoilevia alusvaatteita ja tietysti ne olivat väärän kokoisia, eli käyttökelvottomia. Hän ei ollut edes ylipainoinen. 

Vierailija
12/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3XL-kokoinen yöpaita appivanhemmilta. En ole mikään kaikkein hentoisin tapaus, mutta kyllä L-koko riittää oikein hyvin.

Vierailija
13/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskoosiyöpaituli. Omalta äidiltä. Kysyi mitä toivon ja kerroin, että puuvillapyjama ois kiva. Tuon sain...

Vierailija
14/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitäti antoi aina omien poikiensa vanhoja ja yleensä rikkinäisiä leluja.

Vierailija
15/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa. Täysin turha ja mitään ajattelematta annettu, varsinkin jos ei ole laktoositon.

Vierailija
16/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi muovista hautakynttilää Olin 12v

Vierailija
17/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut paljon puhetta vanhempien kanssa siitä, kuinka yritän karsia turhaa tavaraa enkä halua kotiini mitään tarpeetonta krääsää. Joten luonnollisesti sain jouluna lahjaksi Nalle Puh soittorasian. Olin 33 vuotias enkä tiedä mistä äiti oli saanut päähänsä että ilahtuisin mokomasta.

Vierailija
18/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liköörikonvehdit, toisenlainen lahja ja liian pienet vaatteet.

Vierailija
19/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kaikista lahjoista. En ole koskaan saanut mitään huonoa. Sellaiset lahjat, jotka viestittävät "en tunne sinua yhtään " vähän harmittavat. Siis ihmisiltä, jotka ovat tunteneet minut vuosia ja joiden odottaisi muistavan/tietävän jotain mieltymyksiäni. Esim. En ole meikannut tai laittanut kynsiä koko sinä aikana jonka olemme tunteneet, mutta sain lahjaksi anopilta meikkejä ja kynsilakkaa. Tai en pidä pähkinöistä yhtään, mutta saan lahjaksi pähkinäsekoituksia jne. Se ei ole tarkoitus, mutta jokin ohitetuksi tulemisen tunne siinä tulee. Yritän ajatella, että ajatus on kuitenkin ollut ilahduttaa.

Vierailija
20/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex osti emalisen muumimukin. Silloin suutuin. Aikaisemmin ei lahjoja juuri ostellut ja moni joulu ja syntymäpäivä meni ilman lahjaa. Se oli ihan ok. Tuo muumimukin osto vain ärsytti. Kerrankin kun lahjan ostaa niin olisi ostanut toivelahjan. Tasan tarkkaan tiesi mitä olisi voinut vaikka kultasepänliikkeestä ostaa. Koruja kun käytän aina.