Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa ammattini! ;)

Vierailija
09.05.2014 |

Tällä palstalla erilaiset ammatit sekä yhteiskuntaluokat ovat usein kovasti keskustelun alla. Eri ammattien harjoittajiin yhdistetään erilaisia sterotypioita ja jopa älykkyysosamäärä määritellään ammatin perusteella.

Päätinkin tehdä tällaisen kuvauksen itsestäni, jossa kerron itsestäni kaikenlaista nippelitietoa, joiden perustella koulutukseni ja työni saa vapaasti arvata. Rohkeasti sitten vaan arvailemaan, hupia tämä vain on! ;)

-Lempiharrastukseni on lukeminen. Olen ala-asteikäisestä lukenut paljon ja rakastan erityisesti klassikoita. Luen myös tietokirjallisuutta ja varsinkin psykologia, filosofia ja uskonnonhistoria kiinnostavat. Olen aina ollut haka kielissä ja olen lukenut 16-vuotiaasta lähtien englanninkielisen romaanikirjallisuuden alkuperäiskielellä.

-Rakastan musiikkia, erityisesti jazzia. Pidän myös progressiivisesta hevistä, klassisesta rockista sekä trip hopista.

-Olen hyvin eläinrakas ja ollut mukana vapaaehtoisena löytöeläintoiminnassa.

-En pidä baareissa käymisestä, mutta juon säännöllisesti viikonloppuisin alkoholia. Juomavalintoihin kuuluvat yleensä alle kymmenen euron punaviinit, single malt viskit sekä Karhu-olut.

-En polta.

-Olen liikunnallinen ja kiinnostunut terveydestä. En ole koskaan ollut ylipainoinen.

-Pidän vanhoista mustavalkoelokuvista ja David Lynchistä.

-En pidä reality-ohjelmista, mutta katson mielelläni television laadukkaita amerikkalaisia riikossarjoja.

-Olen luonteeltani puhelias ja sosiaalinen, myös hirveän kiltti ja empaattinen

-Olen feministi.

-Haaveilen, että jossain vaiheessa minulla on aikaa ja ideoita kokonaisen fiktiivisen kirjan kirjoittamiseen.

-Käyn muutaman kerran vuodessa teatterissa. Pidän erityisesti komedioista sekä kokeellisista, moderneista näytelmistä.

Arvaa koulutukseni ja työni!

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja.

Vierailija
42/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuopettaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaransoittaja.

Vierailija
44/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanginvartija.

Vierailija
45/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan: Puuseppä. Olet oman tiesi kulkija, vaikka pidät sosiaalisista tilanteista ja ihmisten tapaamisesta. Vaikka olet innokas lukija, koulukirjojen pakkopänttääminen on ollut tylsää, joten olet hakeutunut käytännölliselle alalle jossa voit käsillä tehdessäsi olla ajatuksissasi vaikka tuhansien kilometrien päässä.

Vierailija
46/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä.

Vierailija
47/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit jo kertoa.

Vierailija
48/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimies.

Vierailija
49/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi.

Vierailija
50/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin kassa

Vierailija
51/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin paljastaa: olen erikoislääkäri. Harrastukset ovat ihan sattumalta halpoja. Tienaan kuitenkin melkein 9000 euroa kuussa, joten varaa olisi mihin harrastukseen tahansa.

AP

Vierailija
52/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:02"]Voin paljastaa: olen erikoislääkäri. Harrastukset ovat ihan sattumalta halpoja. Tienaan kuitenkin melkein 9000 euroa kuussa, joten varaa olisi mihin harrastukseen tahansa.

AP

[/quote]

En usko.

Vierailija
53/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jo tai menetämme lopullisesti kiinnostuksemme.

(Tosin taitaa olla turhaa uhkailua tuo, mua ainakin kiinnostaa näköjään kovinkin paljon...)

Vierailija
54/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:02"]

Voin paljastaa: olen erikoislääkäri. Harrastukset ovat ihan sattumalta halpoja. Tienaan kuitenkin melkein 9000 euroa kuussa, joten varaa olisi mihin harrastukseen tahansa.

AP

[/quote]

No et varmana ole erikoislääkäri :D :D

Vierailija
55/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:05"]

AP

[/quote]

No et varmana ole erikoislääkäri :D :D

[/quote]

No miksei vois olla?

Vierailija
56/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, millainen erikoislääkärin pitäisi olla?

Vierailija
57/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

[/quote] Mies 29 nyt se kertoi huonoista puolistaan!

Vierailija
58/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:02"]Voin paljastaa: olen erikoislääkäri. Harrastukset ovat ihan sattumalta halpoja. Tienaan kuitenkin melkein 9000 euroa kuussa, joten varaa olisi mihin harrastukseen tahansa.

AP

[/quote]

Et siis voinut vaan myöntää olevasi lähihoitaja? :D

Vierailija
59/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sitten itsekään vastannut omaan kysymykseenkään...sehän oli kaksi osainen.

Vierailija
60/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:08"]

Ap ei sitten itsekään vastannut omaan kysymykseenkään...sehän oli kaksi osainen.

[/quote] Sillä oli niin kiire kertoa harrastuksistaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi