Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa ammattini! ;)

Vierailija
09.05.2014 |

Tällä palstalla erilaiset ammatit sekä yhteiskuntaluokat ovat usein kovasti keskustelun alla. Eri ammattien harjoittajiin yhdistetään erilaisia sterotypioita ja jopa älykkyysosamäärä määritellään ammatin perusteella.

Päätinkin tehdä tällaisen kuvauksen itsestäni, jossa kerron itsestäni kaikenlaista nippelitietoa, joiden perustella koulutukseni ja työni saa vapaasti arvata. Rohkeasti sitten vaan arvailemaan, hupia tämä vain on! ;)

-Lempiharrastukseni on lukeminen. Olen ala-asteikäisestä lukenut paljon ja rakastan erityisesti klassikoita. Luen myös tietokirjallisuutta ja varsinkin psykologia, filosofia ja uskonnonhistoria kiinnostavat. Olen aina ollut haka kielissä ja olen lukenut 16-vuotiaasta lähtien englanninkielisen romaanikirjallisuuden alkuperäiskielellä.

-Rakastan musiikkia, erityisesti jazzia. Pidän myös progressiivisesta hevistä, klassisesta rockista sekä trip hopista.

-Olen hyvin eläinrakas ja ollut mukana vapaaehtoisena löytöeläintoiminnassa.

-En pidä baareissa käymisestä, mutta juon säännöllisesti viikonloppuisin alkoholia. Juomavalintoihin kuuluvat yleensä alle kymmenen euron punaviinit, single malt viskit sekä Karhu-olut.

-En polta.

-Olen liikunnallinen ja kiinnostunut terveydestä. En ole koskaan ollut ylipainoinen.

-Pidän vanhoista mustavalkoelokuvista ja David Lynchistä.

-En pidä reality-ohjelmista, mutta katson mielelläni television laadukkaita amerikkalaisia riikossarjoja.

-Olen luonteeltani puhelias ja sosiaalinen, myös hirveän kiltti ja empaattinen

-Olen feministi.

-Haaveilen, että jossain vaiheessa minulla on aikaa ja ideoita kokonaisen fiktiivisen kirjan kirjoittamiseen.

-Käyn muutaman kerran vuodessa teatterissa. Pidän erityisesti komedioista sekä kokeellisista, moderneista näytelmistä.

Arvaa koulutukseni ja työni!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja tai siivooja.

Sääli, koska ois susta parempaankin ollut.

Vierailija
22/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika lailla yhdeltä tutulta joka on siivooja

Vierailija
24/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkääntäjä

Vierailija
25/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin nuori ihminen (20-21), opiskelet lähihoitajaksi. Mahdollisesti jopa hiukan nuorempi ja vielä opiskelemassa lukiossa.

Täti 43v arvailee

Vierailija
26/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja ei oikeastaan ole kuin kaksi

A) joko haet tällä sitä että vaikutelma kuvauksesi perusteella pitäisi paikkansa. Olisit akateeminen, tutkija tms. Sivistynyt, kiinnostunut kultttuurista jne.

B) olet siivoaja ja haluat kertoa että antamistasi tiedoista ei voi päätellä mitään.

Vierailija
27/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika paljon minulta, mä oon kielenkääntäjä. Mutta tämä avaus kuulostaa siltä, että ammatin ja persoonan välillä pitäisi olla jonkinlainen ristiriita. Arvaan siis levyseppähitsaaja.

Vierailija
28/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaalari

Vierailija
29/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on FM ja olet aineenopettaja. Aine on humanistiselta puolelta, ehkä äidinkieli ja kirjallisuus tai sitten historia/psykologia -puolta. Ikäsi on 29.

Vierailija
30/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobii lähäri -ap, paljasta itsesi!

Vierailija
31/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nuorelta, naimattomalta, lapsettomalta naiselta. Hiukan ehkä pinnalliselta tai ehkä väärä sana, mutta sellaiselta, jolle ulkoiset asiat ja mielenkiinnon kohteet ovat tärkeä asia. Arvaisin, että joku kauneusalan ihminen tai lähihoitaja. Tai sitten jotain ihan muuta, kuten rekkakuski.

Vierailija
32/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logistiikka-alaa veikkaan.

Vierailija
33/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:37"]

Kuulostat nuorelta, naimattomalta, lapsettomalta naiselta. Hiukan ehkä pinnalliselta tai ehkä väärä sana, mutta sellaiselta, jolle ulkoiset asiat ja mielenkiinnon kohteet ovat tärkeä asia. Arvaisin, että joku kauneusalan ihminen tai lähihoitaja. Tai sitten jotain ihan muuta, kuten rekkakuski.

[/quote]

Samanlainen mielikuva minullakin. Hymiöiden käyttö tekee lapsekkaan ja hieman tekoreippaan ja tekoiloisne vaikutelman. Oman itsen analysointi tällaisella mielenkiinnolla myös vaikuttaa nuoren ihmisen ajatusmaailmalta. Lisäksi nuo luetellut mielenkiinnon kohteet yrittävät liikaa ohjata ajattelemaan "iäkkäämpään ja erikoisempaan" kuin voisi kuvitella teinistä tai parikymppisestä. Samoin eläinrakkaus tuo mielikuvan hyvin nuoresta - myös vähän koulutetusta.

Vierailija
34/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toimittaja.

Vierailija
35/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa jotain huonoista tai rujoista puolistasi? Siis feminismin lisäksi.

Tuosta tuli vähän turhan kultturelli ja hienosteleva kuva. Oikeasti kuulostit lähinnä kehuvan itseäsi. 

-Mies 29v-

Vierailija
36/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:49"]

Voisitko kertoa jotain huonoista tai rujoista puolistasi? Siis feminismin lisäksi.

Tuosta tuli vähän turhan kultturelli ja hienosteleva kuva. Oikeasti kuulostit lähinnä kehuvan itseäsi. 

-Mies 29v-

[/quote]

Mä voin auttaa. Ap:n huonoja puolia feminismin lisäksi ovat myös luovuus ja kekseliäisyys, hauskuus ja ystävällisyys sekä syvällisyys ja kauneus.

Vierailija
37/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies. Heillä on parempi kielipää teininä ja viski!!! Kuka nainen sellaista juo.

Pappi tai upseeri.

Vierailija
38/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:50"]

Olet mies. Heillä on parempi kielipää teininä ja viski!!! Kuka nainen sellaista juo.

Pappi tai upseeri.

[/quote]

Miehillä nyt ei ole parempi kielipää noin keskimäärin, ei teininä eikä milloinkaan muutenkaan. Viskiäkin juo monikin nainen ja tämä ainakin.

Vierailija
39/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vain edullisia harrastuksia. Työskentelet matalapalkka-alalla esim lähihoitaja.

Vierailija
40/91 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso-ohjaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi