Suosittele meikkivoidetta rasvaiselle pintakuivalle nassulle
Kun mikään ei sovi. :( Ja naama lisäksi punoittaa sieltä täältä, ilman väriä ruman näköinen.
Viimeksi oli käytössä Cliniquen redness solutions meikkivoide. Ei pysy iholla, jää kauluksiin ja huiveihin. 3 tuntia meikkaamisesta voidetta on enää juonteissa ja ihohuokosissa, muualta kulunut pois.
Cliniquen Superfit makeup kesti hiukan paremmin, mutta ei silti hyvin.
Mineraalipuuteri oli ISO pettymys. Mulle suositeltiin Jane Iredalen Purepresses Base Satinia. Iho kuivui sen alla puolessa tunnisa, kutisi ja kihisi.
Saman sarjan Dream Tint moisture tint oli liian kostea ja iho alkoi kiiltää tunnin sisällä. Haju liian voimakas.
Lancomen teint miracle ja color ideal sekä Diorskin forever ja Armani muuttuvat neljän tunnin kuluessa iholla rasvan vaikutuksesta liejumaisiksi iholla. Väri hapettuu samalla tummaksi ja rumaksi. Guerlainin Parure de Lumiere kesti vähän paremmin, mutta ei ole tarpeeksi vaaleaa sävyä.
Mistä mulle meikkivoide?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:29"]hoida se naama ensin kuntoon
[/quote]
No kerropa miten. Käyn kosmetologilla 3 kk välein. Kuorin ihon viikottain, samassa yhteydessä kosteuttava naamio.
MACin Matchmaster on hyvä kuvailemallesi iholle.
Käytätkö meikkivoiteen alla primeria? Se kiinnittää meikin hyvin ja niitäkin on monenlaisia. Entä oletko kokeillut BB- ja CC-voiteita? Itselläni toimii Lumenen CC, mutta laitan senkin alle primeria, nyt Estée Lauderia, Smashboxin halpa ollut myös hyvä.
Halpa mutta hyvä, päivittäiskosmetiikan puolen tuote: IsaDora High Performance. Hinta jotain 23 euroa puteli.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:49"]Käytätkö meikkivoiteen alla primeria? Se kiinnittää meikin hyvin ja niitäkin on monenlaisia. Entä oletko kokeillut BB- ja CC-voiteita? Itselläni toimii Lumenen CC, mutta laitan senkin alle primeria, nyt Estée Lauderia, Smashboxin halpa ollut myös hyvä.
[/quote]
On primeri, nyt Clinuquen oma, aiemmin YSL. Auttaa vain vähän.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:51"]Halpa mutta hyvä, päivittäiskosmetiikan puolen tuote: IsaDora High Performance. Hinta jotain 23 euroa puteli.
[/quote]
Onko oikeasti hyvä? Mulla markettikosmetiikka aina aiheuttanut herkistymisongelmia mm Lumene.
Estee Lauderin Double wear meikkivoide on todella kestävä. Itselläni on käytössä siitä light versio, sekin peittää hyvin ja on oikein kestävä: kestää sulamatta jopa jumpassa ja 12 tunnin työpäivät. Pyydä myyjältä näytteitä, niin ei ole turha ostos, jos ei sopisikaan ihollesi. Toinen kestävä on Joe Blasco, joka on kehitetty alunperin elokuviiin.. kestää veden, kuumuuden, hikoilun, aivan kaiken. Itselläni koitui kuitenkin ongelmaksi, että ihon kehitti näppylöitä jonkin verran, sillä Blasco kaiketi tukki ihohuokosia. Lisäksi pitää olla erittäin tehokkaat puhditustuotteet, jotta blascon saa pestyä illalla pois kasvoilta.
Kannattaa lisätä kookosöljy tai jokin muu vastaava öljy osaksi iltarutiineja. Suihkun jälkeen öljyä naamaan ja aamulla vielä kosteusvoiteet päälle niin pintakuivuus on menneisyyttä. Lisäksi kookosöljy vähentää ihon punoitusta. Tämän jälkeen minulle on sopimus lähes mikä vain meikkivoide, nyt käytössä Fit Me.
Tämä meikkivoide sopi mun pintakuivalle mutta rasvoittuvalle iholle hyvin:
http://www.sephora.com/stay-matte-oil-free-makeup-P310726
Alla käytin ACOn kuivalle iholle tarkoitettua voidetta (talvella): http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/2031078
muutenkin tuo ACOn kasvovoide on tosi hyvä, ohutta ja imeytyy nopeasti mutta samalla niin ihanan kosteuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:51"]Halpa mutta hyvä, päivittäiskosmetiikan puolen tuote: IsaDora High Performance. Hinta jotain 23 euroa puteli.
[/quote]
Onko oikeasti hyvä? Mulla markettikosmetiikka aina aiheuttanut herkistymisongelmia mm Lumene.
[/quote]
On se, mulla kuivan ihon pinta alkaa usein kiillellä, mutta tuo IsaDora estää rasvahyökkäykset eikä iho kuitenkaan kuivetu tai herkisty siellä alla. On myös tosi ohut ja värejä on paljon. Voithan mennä Sokoksen meikkiosastolle ja läntätä testeristä koealueen ja päättää ostosta vasta seuraavana päivänä. Niin minäkin tein, kun en uskonut kaverin kehuja tuosta IsaDorasta. Ostin sitten kuitenkin.
hoida se naama ensin kuntoon