Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestittelee toisen naisen kanssa

Vierailija
09.05.2014 |

Olen viimeaikoina huomannut, että mies pitää enemmän huolta puhelimestaan, varmistaa että se on taskussa eikä pöydällä. Hän saattaa tekstailla paljonkin illan aikana, ja jos kysyn, niin kyse on aina jostain työkaverin jutusta tai kaverin vitsistä.

Yhtenä iltana miehen puhelin oli kuitenkin pöydällä hänen käydessään vessassa, ja nykyajan puhelimissahan viesti näkyy jo näytöllä...satuin huomaamaan, että viestin lähettäjä on miehen naispuolinen työkaveri. Viesti oli hauska eikä siinä ollut mitään eroottissävytteistä, mutta huomasin jälleen, että mies koko illan sen jälkeen "tekstaili penalle" ja naureskeli eikä kertonut viestien sisällöstä sen enempää.

tämä tällainen on ollut vasta jonkin aikaa, eli uutta käytöstä mieheltäni. Voiko mies ja nainen olla vaan niin hyviå työkavereita, että illat viestitellään hauskoja juttuja? miksei hän kerro, että oikeasti viestittelee "piian" kanssa? 

Mitä teen? Luenko heidän viestinsä joku päivä läpi, vai...? en ole tosiaan kun vasta tuon yhden viestin nähnyt, mutta puhelin piippaa jatkuvasti...

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutkit miehesi viestejä ja käykin ilmi ettei hän petä, niin kerrothan hänelle että olet kytännyt hänen viestejään niin ja niin paljon. Ettei miehesi vain hukkaa elämäänsä kaltaisesi kyttääjän kanssa, vaan saa ansaitsemansa parisuhteen, jossa toiseen luotetaan.

Vierailija
62/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:09"]Jos tutkit miehesi viestejä ja käykin ilmi ettei hän petä, niin kerrothan hänelle että olet kytännyt hänen viestejään niin ja niin paljon. Ettei miehesi vain hukkaa elämäänsä kaltaisesi kyttääjän kanssa, vaan saa ansaitsemansa parisuhteen, jossa toiseen luotetaan.

[/quote]

Edelleenkin ap:n mies paska, koska hän valehteli viestittelevänsä miehen kanssa, mutta laittoikin viestiä naiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun ainoastaan sitä, etten käynyt miehen puhelimella aikaisemmin. Ehti olla kaikenlaista rakkaussontaa varmaan parisen vuotta. Koska yritin vain luottaa, vaikka vaisto huusi tuhatta ja sataa. Silti luotin miehen sanomaan, ettei hän petä. Luotan mieluummin jatkossa vaistooni.

-19

Vierailija
64/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:12"]

Edelleenkin ap:n mies paska, koska hän valehteli viestittelevänsä miehen kanssa, mutta laittoikin viestiä naiselle!

[/quote]

Ap ei ole missään vaiheessa sanonut, että hänen miehensä olisi valehdellut viestittelevänsä miehen kanssa. Ap:n mies sanoi viestitelleensä työkaverin kanssa, ja ap yllättyi kun viestin lähettäjä ei ollutkaan "pena", vaan naispuolinen työkaveri. Missään vaiheessa ap ei kertonut olettiko hän vain tuon "penan" lähettäneen viestit, vai valehteliko mies nimenomaan "penan" lähettäneen ne. Tarkkuutta siihen lukemiseen, vaikka tekeekin mieli miestä haukkua.

Vierailija
65/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos viesti lukee LUKITULLA NÄYTÖLLÄ, sen lukeminen ei todellakaan riko yhtäkään lakia. Sehän on sama asia kuin se, että jos kirjeen PÄÄLLE kirjoittaa jotain, niin sen saa lukea iha kuka tahansa sen sattuu näkemään. Jos haluat pitää viestisi yksityisinä, niin sitten herranen aika pidä ne! Turha valittaa jos jonkun silmät vahingossa lukevat jotakin henkilökohtaista, jos kerran pidät sitä kaikkien nähtävänä.

En minäkään mene alasti kadulle kävelemään ja sitten syytä ihmisiä salakatselusta ja tirkistelystä.

Vierailija
66/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa tehdä rikosilmoituksen siitä, että vaimo on tutkinut puhelinta, niin hän ottaa sitten sen riskin, että kaikki saavat tietää hänen vilunkipelistään vaimon selän takana (tai jopa silmien alla). Tuskin pienet sakot vaimon elämää siinä vaiheessa kaataisivat, jos muuten on elänyt kunnon kansalaisen tavoin. En edes usko, että kovin moni lähtee tekemään rikosilmoitusta. Millä sitä edes voi todistaa, että toinen on lukenut ne viestit? Syyttäjäkään tuskin innostuu noin "laihoista" jutuista.

En kannata nuuskimista, mutta jotain järkeä ja oveluuttakin pitää käyttää, jos toinen osapuoli on häikäilemätön. Suora keskustelu olisi tietysti paras tapa selvittää asiat. Uskollinen mies lopettaa viattomatkin vitsailut, jos ne loukkaavat vaimoa (ja päinvastoin).

Ap, kyllä se työkaveri voi olla vain kaverikin. Somessa on helppo ottaa rooleja ja työpaikoilla on omat juttunsa. Ne eivät vain tule sieltä muuhun elämään muuten kuin yksittäisinä vitseinä tms.

Mutta kavereissa ei pitäisi olla mitään salaamista. Minun ex-miesystäväni kävi "kavereidensa" kanssa laskettelemassa, purjehtimassa, Tallinnassa, Tukholmassa, ravintolassa, kokouksissa, seminaareissa jne. No, naisiahan ne olivat ja niitä oli monta. Melkein kadun, että en tutkinut puhelinta, mutta olin liian luottavainen enkä silloisessa elämäntilanteessani ehtinyt alkaa selvittää, mitä hän puuhasi. Minun kanssani hän suunnitteli kyllä asunnon ostamista ja lasten hankkimista, mutta mistä tiedä, vaikka hän olisi suunnitellut samoja asioita toisaallakin?

Vierailija
67/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:23"]

Jos mies haluaa tehdä rikosilmoituksen siitä, että vaimo on tutkinut puhelinta, niin hän ottaa sitten sen riskin, että kaikki saavat tietää hänen vilunkipelistään vaimon selän takana (tai jopa silmien alla). Tuskin pienet sakot vaimon elämää siinä vaiheessa kaataisivat, jos muuten on elänyt kunnon kansalaisen tavoin. En edes usko, että kovin moni lähtee tekemään rikosilmoitusta. Millä sitä edes voi todistaa, että toinen on lukenut ne viestit? Syyttäjäkään tuskin innostuu noin "laihoista" jutuista.

En kannata nuuskimista, mutta jotain järkeä ja oveluuttakin pitää käyttää, jos toinen osapuoli on häikäilemätön. Suora keskustelu olisi tietysti paras tapa selvittää asiat. Uskollinen mies lopettaa viattomatkin vitsailut, jos ne loukkaavat vaimoa (ja päinvastoin).

Ap, kyllä se työkaveri voi olla vain kaverikin. Somessa on helppo ottaa rooleja ja työpaikoilla on omat juttunsa. Ne eivät vain tule sieltä muuhun elämään muuten kuin yksittäisinä vitseinä tms.

Mutta kavereissa ei pitäisi olla mitään salaamista. Minun ex-miesystäväni kävi "kavereidensa" kanssa laskettelemassa, purjehtimassa, Tallinnassa, Tukholmassa, ravintolassa, kokouksissa, seminaareissa jne. No, naisiahan ne olivat ja niitä oli monta. Melkein kadun, että en tutkinut puhelinta, mutta olin liian luottavainen enkä silloisessa elämäntilanteessani ehtinyt alkaa selvittää, mitä hän puuhasi. Minun kanssani hän suunnitteli kyllä asunnon ostamista ja lasten hankkimista, mutta mistä tiedä, vaikka hän olisi suunnitellut samoja asioita toisaallakin?

[/quote]

Sun olisi pitänyt vain antaa sen miehen olla mies, koska se on miehen oma valinta, millä intensiteetillä on kenenkin naisen kanssa. Rinnakkaissuhteissa ei ole mitään pahaa eikä se mies varmaan halunnut loukata.

Vierailija
68/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa!

Vierailija
69/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehes nimi Antto kuitenkaan satu olemaan..?

Vierailija
70/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:56"]

Olkoonkin, että miehen viestien selailu on laitonta, niin miten sitten nostaa kissa pöydälle, varsinkaan jos toinen ei myönnä mitään mutta silti on selkeästi nähtävissä että harrastaa räikeästi vispilänkauppaa selän takana? Pitäisikö ap:n vain kysyä suoraan, johon todennäköisesti mies ei vastaa mitään rehellisesti vaan nostaa ehkä jopa riidan jossa syyllistää ap:ta? Miksi viestien selaaminen on rikos, jos kyseessä on kuitenkin noin tärkeä asia?

Nämä ihmiset joko itse seisovat liikaa periaatteitensa takana, peittelevät tosiasioita tai eivät ole joutuneet nokittain vastaavan tilanteen kanssa. Käsi sydämellä, kuinka moni ei anna mennä puhelimelleen, ei siksi etteivät siellä olevat asiat kuulu kumppanille vaan siksi, että tietää sieltä uumenista löytyvän jotain mitä ei halua kumppanin näkevän saati tietävän tai ainakin tiedostaa jollain asteella sen aiheuttavan kriisejä? 

[/quote]

Ahaa... Eli lakia saa kyllä rikkoa, kunhan itse hyötyy siitä tarpeeksi? Kyllä mielestäni ap:n olisi pitänyt kunnioittaa sekä lakia että kumppaninsa yksityisyyttä edes sen verran, että olisi jättänyt viestit lukematta. Nythän hän ei tiedä mitään muuta, kuin että naispuolinen duunikaveri on lähettänyt hauskan, ei eroottissävytteisen viestin miehelle + mies pitää enemmän huolta puhelimestaan (ei kuitenkaan tarpeeksi paljon).

[/quote]

Puhutaan myös pakkokeinoista eli rikollisiksi luokiteltavista keinoista joita on hyväksyttävää käyttää kun halutaan ehkäistä isompi rikos. Tällöin rike jää vähäiseksi, ja siitä saatetaan jättää kokonaan syyttämättä, mikäli on selkeästi vielä osoittaa, että suunnitteilla ollut rikos jäi toteuttamatta. Mitäs siihen sanot? - 18

Vierailija
71/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:23"]

[/quote]

Allekirjoitan.

Eipä sitä pystytä todistamaan, jos vaimo käy miehensä viestit läpi vaan siinä ollaan sana sanaa vastaan jos käräjille mennään - ja miten moni menee muka? Syyttäjillä on aivan muuta tekemistä kuin keskittyä pariskuntien välisiin riitoihin, joihin ei liity taloudellinen tai fyysinen haitta. Asia on silloin eri, jos alainen tutkii pomonsa viestit, mikä saattaa olla omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai haittaa pomon urakehitykselle tai uhkaa muiden alaisten yksityisyydensuojaa. Avioliitossa puolisoiden välinen luottamus taas on eri juttu, ja pettäminenhän ei Suomessa ole rikos. Kannatan silti viestien lukemista, vaikka se loukkaa toisen yksityisyyttä. 

Muistan myös itse, kun muinoin poikaystäväni muuttui käytökseltään todella radikaalisti eikä vastannut enää soittoihin tai viesteihini kun oli baanalla, ja epäilin kaiken aikaa että selkäni takana tapahtuu ja rajusti. Mistään ei voinut keskustella, ja mistään ei voitu sopia eikä erotakaan oikein voitu kun olin niin tärkeä lässynlässyn. Lopulta turvauduin ikivanhaan kikkaan ja yritin ratsata hänen puhelintaan. Ainoa vastaus oli äkäinen "mee vittuun mun puhelimesta" (mikä juntti lauserakenne, muuten! :D) ja tarkka puhelimen valvonta. On todella tekopyhää tuossa kohtaa alkaa nillittää mistään viestien katselusta, jos mies itse mokaa todella räikeästi eikä edes häpeä sitä. Btw, selvisi myöhemmin että tuo imbesilli sai lapsenkin toisen syrjähyppynsä kanssa.:)

Vierailija
72/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki miehen puhelin salaa. sillä se selviää, ellei ole poistanut viestejä.

olen kerran lukenut miehen viestit ja valitettavasti löysin flirttailevia viestejä naiselta. 

Ne oli Facebookin kautta lähetetty ja mies poisti hänet heti kavereistaan. Se riitti minulle. Mutta toisen kerran jos jää kiinni niin se on goodbye.

Vierailija
73/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:07"]Parisuhteessa ei ole normaalia että tekstaillaan toisen sukupuolen kanssa tiiviisti, tai ainakin asia on toisen tiedossa oltava ja henkilön oltava molempien tuttu. Sukulaiset sitten erikseen.

Jos miehellä vaikka hyviä naispuolisia kavereita ennen suhteen alkua niin suhteeseen mentäessä on otettava ystäviin etäisyyttä

[/quote] Miksi pitäisi ottaa etäisyyttä ystäviin? Aivan naurettavaa. Ystävät on elämän suola ja ne vielä jää jos äijä lähtee käppäseen. Ei tietenkään samallalailla pidä mennä ja tulla kun sinkkuna mutta en todellakaan itse ainakaan ota tietoisesti etäisyyttä ystäviin oli ne sitten miehiä tai naisia.

Nainen ja mies voi olla pelkkiä ystäviä. Itse olen ehdottanut omalle miehelle että tutustuis minun mies puolisiin ystäviin mutta hän ei halua. Toinen asia taas on se jos sitä ystävyyttä salaillaan niinkuin ap:n mies niin uskon että siinä on jotain muutakin takana. Ainakin oma mieheni väitti yhden naisen olevan hänen kaverinsa ja silti oli minun selän takana kirjoitellut hänelle viestejä eroottiseen sävyyn ja yrittänyt muutenkin. Ja kysyin että miksi en saa tutustua häneen tai miksi mies ei edes koskaan esittele minua nais puolisille "ystävilleen" niin en ole sAnut kunnon vastausta. Eli he eivät ole oikeita ystäviä vaan jotaki ex panoja tai flirtti tuttuja. Oikeille ystäville voisi esitellä tai pelkästään kavreillekkin. Itse olen näin tehnyt ettei tule mitään väärinkäsityksiä.

Voi myös olla että mies pelkää ap:n reagtioita mutta salailu pahentaa vain asioita minun mielestä. Jos ollaan parisuhteessa niin omat kaverit voi tutustuttaa puolisoon myös niin silloin ei niin helposti tule mitään mustasukkaisuus draamoja. Selän takana kirjoittelu on väärin jos se on nuinkin intensiivistä.

Vierailija
74/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi etunimi?

Vierailija
75/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette ja kauanko yhdessä? Enteilee kyllä eroa tuollainen käytös...

Vierailija
76/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vastaava tilanne.. Mies kuulema viestitteli jonkun Vanhemman naisen kaa, meidän pari suhteen tilasta.. Voi olla tottakin.. En vielä tiedä mitä tehdä uskoako vai ei. Sovittu, että voidaan katsoa Puh erittelyt yhdessä läpi jatkossa, onko viestittelyjä ja ko puheluita. Outoa Se on että puhelinta säilytetään autossa yöt ja aina kiinni..kaikki paitsi mun puhelut ja viestit ja parin kaverin poistettu. Ja kai Se on vähän niinkin, että kun toinen luulee niin sitä alkaa käyttäytyä sen mukaisesti.. Täytyy myöntää että kyllä mä reagoin kyräilemällä jo siihen kun mies ajaa parran ja käy suihkussa ja vaihtaa alusvaatteet useammin ja keskellä päivää.. Tosin tekee hikistä hommaa .. Kyllähän mäkin voin vaihtaa pikkarit jos kovin lenkillä hikeennyn. Tsemppiä ap , toivotaan että kaikki järjestyy.. Minä mietin että annanko anteeksi vielä Tän toisen viestittelyn, kun kussakin syytä, oon ollu tosi kylmä häntä kohtaan vai olisko fiksua pistää lusikat jakoon. Oon varma että kolmaskin kerta tulee.. Ap, jos miehesi pettää sun luottamuksen, niin lähde mäkeen, siitä epäilyksen kierteestä ei pääse eroon. Se jää kytemään.. Esim. Joka kerta kun oon mummolassa lasten kaa, mä kuuntelen puheluiden aikana kuuluuko taustalta jotain sivuääniä, voisko valehdella jne.. Helvettiä ja itsensä kiduttamist Se on

Vierailija
77/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 06:58"]

Ap:n tapauksessa omaani pahempaa on vielä tuo miehen valehtelu. Itse olin omalle miehelleni kaikin tavoin avoin, sillä en todellakaan tahtonut pettää miestäni millään tavoin, vaikka tunteet pikkuhiljaa ottivatkin valtaa.

[/quote]

Eli siis kerroit miehellesi jo viestittely vaiheessa, että kyse on kaverista, joka on sinuun rakastunut? Tai ainakin sen, että kaverisi flirttailu tuntuu hyvälle ja panisit, jos asuisi lähempänä?

Jotenkin minulla on vaikeuksia uskoa tuota.

[/quote]

No joo, juuri noin. Minulla on ymmärtäväinen mies :) Jos ei olisi, niin tämä olisi varmaan päättynyt huonommin.

Vierailija
78/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n on ihan turha tuudittautua siihen, että on timmissä kunnossa ja hyvännäköinen. Ei ollut näistä mulle mitään iloa, kun mies petti ylipainoisen liikuntaa harrastamattoman nikotinistin kanssa. Kato joskus se on se sielunkumppanuus niin suurta, ettei ulkoiset avut merkkaa mitään.

Vierailija
79/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minulla on hyvä miespuolinen ystävä ja ei todellakaan viestitellä ja hihitellä pitkin iltoja.

Sitten taas erään toisen miehen kanssa minulla on ollut 'vipinää' ja kyllä niitä viestejä tuli päivittäin useita ja puhelin piippasi illat pitkät. Aivan kuin miehelläsi. Ei edetty varsinaisesti pettämään, mutta siihen oltiin kyllä menossa. Onneksi tulin ajoissa järkeeni. Eli mun mielestä tuollainen on huolestuttavaa eikä enää ihan pelkkää ysyävyyttä.

Vierailija
80/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kokemuspohjalta myös sitä mieltä, että ei ole kyse kaveruudesta, ei ainakaa pelkästä. Itse tuossa puoli vuotta sitten kävin läpi vaiheen, että viestittelin yhden miehen kanssa illat pitkät. Aloite tähän tuli tämän miehen puolelta: hän oli rakastunut minuun ja olisi halunnut tavata. Kun en suostunut, niin viestiteltiin sitten "kavereina", mutta pakko myöntää, että juttuun liittyi intensiivisiä, aina vain voimakkaampia tunteita. Vaikea nähdä, että ap:n mieskään viestittelisi jatkuvasti jonkun naisen kanssa ja pysyisi samalla täysin kylmänä tälle, kyllä se niin hivelee itsetuntoa ja tuntuu hyvältä pieni flirtti ja toisen ihmisen kiinnostus. 

Minun kohdallani välimatka pelasti: ei ollut "helppoa" tilaisuutta tavata, joten ei sitten koskaan tavattu. Mies jossain vaiheessa tajusi, ettei saa haluamaansa, ja lopetti homman. Jos ei välimatkaa olisi ollut niin eiköhän se johonkin pettämiseen olisi päättynyt :-/

Ap:n tapauksessa omaani pahempaa on vielä tuo miehen valehtelu. Itse olin omalle miehelleni kaikin tavoin avoin, sillä en todellakaan tahtonut pettää miestäni millään tavoin, vaikka tunteet pikkuhiljaa ottivatkin valtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän