Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset siis liian terveitä kun Pihlajalinnan tulos laskenut kuin lehmän häntä "vähäisen sairastavuuden" vuoksi?

Vierailija
28.04.2026 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pihlajalinna-tuloksemme-laski-koska…

Eihän julkisella terveydenhuollollakaan sitten mitään hätää ole, aivan turhaan stressataan jonoista, hoitotakuusta, siitä miten helposti/vaikeasti pääsee lääkärin vastaanotolle!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten köyhät ja sairaat panttavat viimeisiä rahojaan. 

Vierailija
2/7 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle nuo Pihlajalinnan palvelut ovat tarkoitettu? Onko kallis yksityinen? Kunnallinen työterveysasema? Joku tietää ja osaa selittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pihlajalinnassa yrittäjänä oman yritykseni työterveyshuolto. Aiemmin käytin aika paljon palvelua, mutta hinnat nousseet ja kela alkanut joka verikokeesta nillittää että ei korvaa sitä 12,5e korvausta tän ja tän syyn takia (täysin keksityt syyt). Maksan siis itse vaikkapa 140e työtterveyskäynnistä ja siitä pitäisi saada kelakorvaus yritykselle. Kela keksii aina ties mitä selareita. 

Viimeksi sanoivat että olin ollut sairaslomatodistuksen mukaan kipeänä, niin en ole ehkä itse käynyt työterveyden verikokeessa. Olen ainoa yritykseni työntekijä. Ala tuollaista sitten todistella! Kelakortin näyttäminen tiskillä ei riitä!

Vierailija
4/7 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää ruokaan ja elämiseen noin 250 € kuukaudessa. Pitäisi käydä silmälääkärissä ja gynekologilla. Noihin menisi joku 500-600 €. Ehkä puolen vuoden päästä onnistuu.

Vierailija
5/7 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaupungissa Pihlajalinna tarjoaa huonosti erikoislääkäreitä. En ole käyttänyt sen vuoksi. Tosin ei kovin häävi ole tilanne Terveystalo ja Mehiläinenkään kaikilla erikoislääkäreillä. 

Vierailija
6/7 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoidaan kaikkia yksityisiä lääkäriasema. Siksi.

Vierailija
7/7 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla oli ennen varaa käydä ovat jääneet työttömiksi, terveysvakuutusten hinnat ovat nousseet niin ettei ole varaa ottaa ja ilman ei pysty käymään, suuret ikäluokat, jotka käyttivät palveluita ovat lähes kuolleet. Tässä muutama selitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi