Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestittelee toisen naisen kanssa

Vierailija
09.05.2014 |

Olen viimeaikoina huomannut, että mies pitää enemmän huolta puhelimestaan, varmistaa että se on taskussa eikä pöydällä. Hän saattaa tekstailla paljonkin illan aikana, ja jos kysyn, niin kyse on aina jostain työkaverin jutusta tai kaverin vitsistä.

Yhtenä iltana miehen puhelin oli kuitenkin pöydällä hänen käydessään vessassa, ja nykyajan puhelimissahan viesti näkyy jo näytöllä...satuin huomaamaan, että viestin lähettäjä on miehen naispuolinen työkaveri. Viesti oli hauska eikä siinä ollut mitään eroottissävytteistä, mutta huomasin jälleen, että mies koko illan sen jälkeen "tekstaili penalle" ja naureskeli eikä kertonut viestien sisällöstä sen enempää.

tämä tällainen on ollut vasta jonkin aikaa, eli uutta käytöstä mieheltäni. Voiko mies ja nainen olla vaan niin hyviå työkavereita, että illat viestitellään hauskoja juttuja? miksei hän kerro, että oikeasti viestittelee "piian" kanssa? 

Mitä teen? Luenko heidän viestinsä joku päivä läpi, vai...? en ole tosiaan kun vasta tuon yhden viestin nähnyt, mutta puhelin piippaa jatkuvasti...

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihastunut ja luultavasti nainen ei tiedä sinusta. 

Vierailija
42/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue pois. Olet nyt nähnyt, että mies jo valehtelee sinulle. Viestien lukeminen on toki väärin, mutta tekisin sen (ja olen tehnyt, enkä tehnyt turhaan minäkään) koska kyse on sinun elämästäsi. Ja mies ei näköjään saa totuutta kerrottua.

Ne jotka valittaa että toisten viestien lukeminen on väärin tuossa tilanteessa, eivät todellakaan tiedä mistä puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:31"]Ei kyllä kuulosta hyvältä. Jospa teeskentelisit välinpitämätöntä ja alkaisit kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköösi niin miehesi saattaisi kiinnostua sinusta jälleen. Tai viestittele sinäkin jonkun miehen kanssa niin miehesi saattaisi ymmärtää miltä sinusta tuntuu hänen viestittelynsä.

[/quote]

No just. Tuollaisella "pelaamisella" ei onnellista suhdetta synny. Tuollainen tapa toimia on jäätävän kuluttavaa ja raskasta. Lue viestit mieluumin.

Vierailija
44/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:31"]Ei kyllä kuulosta hyvältä. Jospa teeskentelisit välinpitämätöntä ja alkaisit kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköösi niin miehesi saattaisi kiinnostua sinusta jälleen. Tai viestittele sinäkin jonkun miehen kanssa niin miehesi saattaisi ymmärtää miltä sinusta tuntuu hänen viestittelynsä.

[/quote]

No just. Tuollaisella "pelaamisella" ei onnellista suhdetta synny. Tuollainen tapa toimia on jäätävän kuluttavaa ja raskasta. Lue viestit mieluumin.

Vierailija
45/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lue vaimon puhelinta eikä hän lue minun PISTE

Vierailija
46/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua haittaisi, vaikka mies puhelimeni tutkisi vaikka kokonaan. Kavereidenkin arat viestit poistan samantien, ettei ne tule koskaan ilmi. Kun ei ole salattavaa, niin eihän silloin haittaa. 

Joo ja tiedän ettei siitä näytöltö olisi saanut sitä viestiä lukea. Mutta ihmettelin niin paljon kun näinkin "penan" sijaan naisen nimen siinä ruudussa...hyppäsi sydän kurkkuun...

mutta nyt jos siis suurin osa on sitä mieltä, etten saa kajota miehen puhelimeen, eikä mies minulle suoraankaan kerro, niin pitääkö minun nyt vain sitten tyytyä tähän ja katsella vierestä vaan...

mutta vielä, voiko nainen olla tosiaan vain hyvä kaveri? vai ovatko kaikki nyt sitä mieltä, että jotain on meneillään?

ap

Vierailija
47/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:41"]Minä en lue vaimon puhelinta eikä hän lue minun PISTE

[/quote]

Mutta saa valehdella pettämisestä, kunhan TOISEN PUHELINTA EI KATSOTA?

Vierailija
48/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap:saa on narsistin piirteitä.. Sun kannattais mennä terapiaa ja heti! Toivottavasti miehesi löytää naisen joka rakastaa sitä ilman alistamista ja kyttäämistä ! 

Vierailija
49/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:51"]Mun mielestä ap:saa on narsistin piirteitä.. Sun kannattais mennä terapiaa ja heti! Toivottavasti miehesi löytää naisen joka rakastaa sitä ilman alistamista ja kyttäämistä ! 

[/quote]

Toivottavasti ap löytää miehen jolle on tärkeintä olla naisensa kanssa, ja sitten kun se puoli on täytetty, voi alkaa miettiä tapaamista kavereiden kanssa.

Vierailija
50/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:51"]

[/quote]

Kuka tässä nyt muka on pettänyt, muu kuin ap miehensä luottamuksen?

Vierailija
51/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on meneillään, se nyt on selvä. Mies haluaa olla kanssasi mutta samalla leikitellä sen naisen kanssa.

Mitä nämä kännykkäjeesustelijat itse tekisivät tuossa tilanteessa kun mies selkeästi salaa jotain? Olkoonkin, että miehen viestien selailu on laitonta, niin miten sitten nostaa kissa pöydälle, varsinkaan jos toinen ei myönnä mitään mutta silti on selkeästi nähtävissä että harrastaa räikeästi vispilänkauppaa selän takana? Pitäisikö ap:n vain kysyä suoraan, johon todennäköisesti mies ei vastaa mitään rehellisesti vaan nostaa ehkä jopa riidan jossa syyllistää ap:ta? Miksi viestien selaaminen on rikos, jos kyseessä on kuitenkin noin tärkeä asia?

Nämä ihmiset joko itse seisovat liikaa periaatteitensa takana, peittelevät tosiasioita tai eivät ole joutuneet nokittain vastaavan tilanteen kanssa. Käsi sydämellä, kuinka moni ei anna mennä puhelimelleen, ei siksi etteivät siellä olevat asiat kuulu kumppanille vaan siksi, että tietää sieltä uumenista löytyvän jotain mitä ei halua kumppanin näkevän saati tietävän tai ainakin tiedostaa jollain asteella sen aiheuttavan kriisejä? 

Vierailija
52/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on enemmän väärin;

se, että pettämällä aiheuttaa toiselle todella pahan olon, rikkoo itsetunnon ja haaskaa toisen aikaa valehtelemalla

VAI

se, että lukee toisen pari viestiä ja säästää itsensä ajan hukkaamiselta ja selän takana tapahtuvan nöyryytyksen jatkumiselta?

Vierailija
53/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraisi vierestä. Ehkei taustalla ole mitään, mutta jos jatkuu samalla intensiivisyydellä, suhde syvenee ja koet mitä todennäköisemmin laiminlyöntejä tämän työkaverin vuoksi. Mieheni viestitteli oman kaverinsa kanssa ja se meni lopulta rakkauden tunnustuksiin saakka.

T.henkisesti petetty

Vierailija
54/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:41"]Minä en lue vaimon puhelinta eikä hän lue minun PISTE

[/quote]

[/quote]

Peukku. Painoin vahingossa tämän saamaan vastakaneettiin yläpeukkua, vaikka tarkoitin päinvastoin.

Vierailija
55/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:33"]

Miehesi on ihastunut ja luultavasti nainen ei tiedä sinusta. 

[/quote]

Kerro toki lisää miten tähän päätelmään päädyit. Ainakaan avausviestin perusteella ei voi tuollaisia päätelmiä rationaalinen ihminen vetää..

Vierailija
56/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:51"]

[/quote]

Kuka tässä nyt muka on pettänyt, muu kuin ap miehensä luottamuksen?

[/quote]

Eiköhän mies ole pettänyt sen luottamuksen, valehtelemalla! Mies on pettänyt myös parisuhteen viestittelemällä jonkun sutturan kanssa, eikä huomaa omaa kumppaniaan.

Vierailija
57/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sinulle ap, että kannattaa selata viestit. Jos mies pettää, säästät itsesi ajan haaskaamiselta ja nöyryytykseltä. Jos mies ei petä, voit huokaista helpotuksesta ja unohtaa mustasukkaisuuden.

Jos ne viestit ovat pettämiseen liittyviä tai sellaisia, jotka eivät ehkä ole, mutta häiritsevät sinua, ota asia puheeksi. Kerro rehellisesti kaikki tunteesi asiasta ja PERUSTELE miksi asia loukkaa sinua. Jos mies ottaa asian rauhallisesti, niin sanoisin että jätä se. Jos mies alkaa syyttämään vain sinua viestien katsomisesta, kerro juuri tuo vahingossa näkeminen ja siitä herännyt epäilys jnejne, pettäminen vs. viestien lukeminen... ja jätä se. Jos mies on aidosti pahoillaan, on rehellisen oloinen, ehkä murtuu, itkee, myöntää ym, harkitkaa rauhassa mitä teette asialle.

Jos viestit ovat sinusta täysin ok, älä ota puheeksi ja unohda koko juttu.

Vierailija
58/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai et puolison tarvis saada rauhassa toisen selän takana häärätä mitä vaan, ettei vaan puhelinta saa katsoa jos se pöydällä piippaa. tsiisus älkää ny viittikö! en olis minäkään aikoinaan tiennyt millaisen pukin kanssa avoliitossa asustelen ellei ois ollu just samanlaista tilannetta, mies saunassa ja puhelin piippaa viestiä näkyy naisen nimi ja viestin alku näytöllä. no minäpä kuulkaa rupesin oikein tutkimaan viestit osiota, kyllä enkä muuten tunne yhtään huonoa omaatuntoa. sieltä paljastu useita chatista ja netistä tehtyjä löytöjä joita mies treffaili. luuletteko et mies ois ite paljastanut systeet? ei taatusti! se oli sen tarinan loppu.      Mut ota ap nyt ihan rauhallisesti ja anna ittes tasaantua muutama päivä ja sitte juttelette miehes kanssa. mun mielestä mies ja nainen voi olla kavereita, mut ihmetyttää toi yhteyden pidon aktiivisuus.

Vierailija
59/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:56"]

Olkoonkin, että miehen viestien selailu on laitonta, niin miten sitten nostaa kissa pöydälle, varsinkaan jos toinen ei myönnä mitään mutta silti on selkeästi nähtävissä että harrastaa räikeästi vispilänkauppaa selän takana? Pitäisikö ap:n vain kysyä suoraan, johon todennäköisesti mies ei vastaa mitään rehellisesti vaan nostaa ehkä jopa riidan jossa syyllistää ap:ta? Miksi viestien selaaminen on rikos, jos kyseessä on kuitenkin noin tärkeä asia?

Nämä ihmiset joko itse seisovat liikaa periaatteitensa takana, peittelevät tosiasioita tai eivät ole joutuneet nokittain vastaavan tilanteen kanssa. Käsi sydämellä, kuinka moni ei anna mennä puhelimelleen, ei siksi etteivät siellä olevat asiat kuulu kumppanille vaan siksi, että tietää sieltä uumenista löytyvän jotain mitä ei halua kumppanin näkevän saati tietävän tai ainakin tiedostaa jollain asteella sen aiheuttavan kriisejä? 

[/quote]

Ahaa... Eli lakia saa kyllä rikkoa, kunhan itse hyötyy siitä tarpeeksi? Kyllä mielestäni ap:n olisi pitänyt kunnioittaa sekä lakia että kumppaninsa yksityisyyttä edes sen verran, että olisi jättänyt viestit lukematta. Nythän hän ei tiedä mitään muuta, kuin että naispuolinen duunikaveri on lähettänyt hauskan, ei eroottissävytteisen viestin miehelle + mies pitää enemmän huolta puhelimestaan (ei kuitenkaan tarpeeksi paljon).

Vierailija
60/126 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:04"]

Sanoisin sinulle ap, että kannattaa selata viestit. Jos mies pettää, säästät itsesi ajan haaskaamiselta ja nöyryytykseltä. Jos mies ei petä, voit huokaista helpotuksesta ja unohtaa mustasukkaisuuden.

Jos ne viestit ovat pettämiseen liittyviä tai sellaisia, jotka eivät ehkä ole, mutta häiritsevät sinua, ota asia puheeksi. Kerro rehellisesti kaikki tunteesi asiasta ja PERUSTELE miksi asia loukkaa sinua. Jos mies ottaa asian rauhallisesti, niin sanoisin että jätä se. Jos mies alkaa syyttämään vain sinua viestien katsomisesta, kerro juuri tuo vahingossa näkeminen ja siitä herännyt epäilys jnejne, pettäminen vs. viestien lukeminen... ja jätä se. Jos mies on aidosti pahoillaan, on rehellisen oloinen, ehkä murtuu, itkee, myöntää ym, harkitkaa rauhassa mitä teette asialle.

Jos viestit ovat sinusta täysin ok, älä ota puheeksi ja unohda koko juttu.

[/quote]

ps. Tarkoitin tuolla "jos mies ottaa asian rauhallisesti" sellaista "aha okei"-välinpitämättömyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän