Mies viestittelee toisen naisen kanssa
Olen viimeaikoina huomannut, että mies pitää enemmän huolta puhelimestaan, varmistaa että se on taskussa eikä pöydällä. Hän saattaa tekstailla paljonkin illan aikana, ja jos kysyn, niin kyse on aina jostain työkaverin jutusta tai kaverin vitsistä.
Yhtenä iltana miehen puhelin oli kuitenkin pöydällä hänen käydessään vessassa, ja nykyajan puhelimissahan viesti näkyy jo näytöllä...satuin huomaamaan, että viestin lähettäjä on miehen naispuolinen työkaveri. Viesti oli hauska eikä siinä ollut mitään eroottissävytteistä, mutta huomasin jälleen, että mies koko illan sen jälkeen "tekstaili penalle" ja naureskeli eikä kertonut viestien sisällöstä sen enempää.
tämä tällainen on ollut vasta jonkin aikaa, eli uutta käytöstä mieheltäni. Voiko mies ja nainen olla vaan niin hyviå työkavereita, että illat viestitellään hauskoja juttuja? miksei hän kerro, että oikeasti viestittelee "piian" kanssa?
Mitä teen? Luenko heidän viestinsä joku päivä läpi, vai...? en ole tosiaan kun vasta tuon yhden viestin nähnyt, mutta puhelin piippaa jatkuvasti...
Kommentit (126)
Minunkin mies sanoo nimeltä jos kyseessä on tuttu ja mies "ystävän" jos nainen, jota en tunne. Miksi 50v. Mieheni haluaa tietää keneltäkään, tuliko hyvä makaroonilaatikko? Paitsi ehkä minulta, jos sitä on tulossa syömäään hän tai joku muu. Mitä väliä, onko marjan makaroonit kunnossa vai ei. En vaan ymmärrä?! Mihin tällaisia ystäviä perheellinen mies tarvitsee? Mikä on Se oikea motiivi?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:12"]
Edelleenkin ap:n mies paska, koska hän valehteli viestittelevänsä miehen kanssa, mutta laittoikin viestiä naiselle!
[/quote]
Ap ei ole missään vaiheessa sanonut, että hänen miehensä olisi valehdellut viestittelevänsä miehen kanssa. Ap:n mies sanoi viestitelleensä työkaverin kanssa, ja ap yllättyi kun viestin lähettäjä ei ollutkaan "pena", vaan naispuolinen työkaveri. Missään vaiheessa ap ei kertonut olettiko hän vain tuon "penan" lähettäneen viestit, vai valehteliko mies nimenomaan "penan" lähettäneen ne. Tarkkuutta siihen lukemiseen, vaikka tekeekin mieli miestä haukkua.
[/quote]
Minä kyllä ymmärsin aloituksesta niin, että mies itse sanoi tekstailevansa penalle. Aloittajahan nimenomaan epäilee hänen tekstailleen sen naisen kanssa, ei penan!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:09"]
voivat olla vain hyviä kavereita, mutta puolisolle ei tule valehdelle kaverin sukupuolesta. Viestien sisältöä ei tietenkään tule/tarvitse toiselle kertoa. Itselläni on pari hyvää ystävää, jotka edustavat toista sukupuolta, ja viestitellään heidän kanssaan monena päivänä viikossa. Vain ystävinä. Puolisoillamme ei ole mitään tätä vastaan.
[/quote]
Ystävyydestä se munkin exän ja työkaverin juttu taisi lähteä. Meillä oli hankalaa ja mä joskus neuvoin että olisi hyvä jos miehelläkin olisi joku kenelle purkaa mieltään. En kyllä tarkoittanut että pitää valita viehättävä (miehen mielestä) työkaveri vastakkaista sukupuolta. Mun kovin kolhiintunut itsetunto sai kyllä pientä buustia kun viimein näin tämän uuden kumppanin livenä vuosi eron jälkeen. Meille sattui vielä samanlaiset vaatteet hänen kanssaan, mulla kokoa 36, hänellä kai 42 ainakin. Ei saisi olla ulkonäkökeskeinen eikä ajatella tälleen muutenkaan mutta valehtelisin jos kieltäisin että että en ollut salaa tyytyväinen kun tuo toinen naikkonen olikin osastoa pullukka. Mä kun kysyin erotessa että mikä hänessä viehättää sanoi ex että se on järkevä, niin ja onhan se ihan nättikin. Olin luullut että mies ei tykkää pullukoista ja hän oli niin sanonukin joskus. Persuskin leveä kuin seitsemän leivän uuni ajattelin sitä uutta katsellessani. Tätä ei voi ymmärtää kuin ne jotka on vaihdettu toiseen että miten raadollisia ja pinnallisia voivat ajatukset olla ja vertailu uuteen päällä väistämättä. T. 92
Hei ap, kuulostaisi nyt siltä että mies pettää sinua henkisesti. Toinen nainen taitaa olla koko ajan mielessä, kun kännykkä piippailee jatkuvasti ja mies keksii tikusta asiaa voidakseen aloittaa juttelut naisen kanssa. Kertomasi mukaan miehesi on ainakin yleensä ollut se, joka viestittelyt aloittaa- mikä mielestäni viittaa aika vahvasti siihen, että niistä kahdesta miehelläsi on enemmän mielenkiintoa toista naista kohtaan. En usko, että ovat (ainakaan vielä) fyysisesti pettäneet, mutta kovaa vauhtia taitaa siihen suuntaan olla menossa.
Olen samaa mieltä aikaisemman kirjoitetun kanssa, että ota uusintakeskustelu miehen kanssa ja pyri olemaan rauhallinen (vaikeaa, tiedän). Yritä olla syyttelemättä ja kerro miehelle että haluaisit että asia selvitetään. Miehen täytyisi nyt lopettaa toisen naisen kanssa tiivis viestittely ja pysyä korrekteissa väleissä työkaverinsa kanssa, koska tuollainen peli ei vetele. Kaikkea mitä ei voi puolisolleen näyttää, on jo jonkinasteista pettämistä eikä ollenkaan hyväksyttävää.
Ap:n kannattaa mielestäni henkisesti valmistautua siihen, että suhteenne saattaa olla ohi.
Ai niin ap kaikki sympatiani sulle ja hirmu virtuaalitsemppi ja halauksia jos teille ero tulee ja menet vaihtoon niin sanotusti. Se on tiukka paikka ja siitä selviää. Enemmän mua nyt surettaa, suututtaa ja harmittaa eräiden "ystävien" käytös ja muut muutokset ihmissuhteissa kuin mokoma ex. Niillä eväillä ei uudessakaan parisuhteessa pitkälle pötkitä epäilen. Sellainen amatsooni on kyllä se uusi että taitaa olla tossun alla nykyään. Luulen että on joskus tullut tiettyjä mun ominaisuuksia ikävä (huom ominaisuuksia ei mua itseä, se tuli kyllä selväksi että mä olen kauhea kumppani eikä mun kanssa voi elää muuten hänen elämä tuhoutuu). Eiköhön sen jokainen tuhoa ihan itse siihen muita tarvita. Niin kuin ei onnikaan saa liikaa olla muista kiinni, siinä on mulle ollut läksyä luettavaksi. t. 92 ja 105
On ollut yhtä tunteen myllerrystä tämä vkl. Mies alkoi nyt katsoa tuota jääkiekko-ottelua, niin ehdin vihdoin vastailemaan tännekin...
Mies sanoi, että tämä "piia" on vain aivan loistava tyyppi, niin huumorintajuinen, aina iloinen, saa miehen heti nauramaan, on vielä fiksu ja nättikin...ja että voi olla, että tosiaan vähän on ihastunut. Vannoi kyllä, ettei koskaan ole ajatellutkaan vievänsä juttua eteenpäin. Kysyin sitten tämän "piian" fiiliksistä, ja mies vastasi, että "piia" oli myös kerran hänelle sanonut, että hän ei halua mitään, koska mieheni on varattu. Silti mieleeni tulee koko ajan tämän naisen viestit, jotka olivat niin iloisia ja ihania, sellaisia joita ihastunut nainen kirjoittaa...
Kysyin, ettenkö minä sitten ole ihana ja iloinen. Mies vastasi että olen kyllä, mutta että tämä "piia" nyt vaan on ensimmäinen nainen meidän liittomme aikana joka herättää minkäänlaisia fiiliksiä hänessä. Hän korosti koko ajan, että ei kuitenkaan koskaan aikonut mitään siirtoa tehdä...
Olen ollut tosi alla päin tästä asiasta. Sanoin miehelle, että hänen täytyy lopettaa viestittely, koska se sattuu minuun niin kovin. Hän lupasi, mutta sanoi, ettei voi kuitenkaan sanoa että hänen fiiliksensä päättyvät kuin seinään :(
Tänään oli äitienpäivä, ja mies muisti sen ihan kivasti. Mutta ei se tuntunut enää yhtään samalta kuin ennen... Täytyy nyt sitten vain katsoa rauhassa, että mitä tapahtuu. En haluaisi oikeasti erota, meidän arkemme sujuu hyvin ja rakastan miestäni edelleen. Paha mieli on silti aivan koko ajan. Onko teillä ideoita miten tästä eteenpäin?? Voiko mies oikeasti jättää tämän naisen taakseen, jos on niin ihastunut kuin miltä vaikuttaa? :(
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:09"]
voivat olla vain hyviä kavereita, mutta puolisolle ei tule valehdelle kaverin sukupuolesta. Viestien sisältöä ei tietenkään tule/tarvitse toiselle kertoa. Itselläni on pari hyvää ystävää, jotka edustavat toista sukupuolta, ja viestitellään heidän kanssaan monena päivänä viikossa. Vain ystävinä. Puolisoillamme ei ole mitään tätä vastaan.
[/quote]
Ystävyydestä se munkin exän ja työkaverin juttu taisi lähteä. Meillä oli hankalaa ja mä joskus neuvoin että olisi hyvä jos miehelläkin olisi joku kenelle purkaa mieltään. En kyllä tarkoittanut että pitää valita viehättävä (miehen mielestä) työkaveri vastakkaista sukupuolta. Mun kovin kolhiintunut itsetunto sai kyllä pientä buustia kun viimein näin tämän uuden kumppanin livenä vuosi eron jälkeen. Meille sattui vielä samanlaiset vaatteet hänen kanssaan, mulla kokoa 36, hänellä kai 42 ainakin. Ei saisi olla ulkonäkökeskeinen eikä ajatella tälleen muutenkaan mutta valehtelisin jos kieltäisin että että en ollut salaa tyytyväinen kun tuo toinen naikkonen olikin osastoa pullukka. Mä kun kysyin erotessa että mikä hänessä viehättää sanoi ex että se on järkevä, niin ja onhan se ihan nättikin. Olin luullut että mies ei tykkää pullukoista ja hän oli niin sanonukin joskus. Persuskin leveä kuin seitsemän leivän uuni ajattelin sitä uutta katsellessani. Tätä ei voi ymmärtää kuin ne jotka on vaihdettu toiseen että miten raadollisia ja pinnallisia voivat ajatukset olla ja vertailu uuteen päällä väistämättä. T. 92
[/quote]
Vain av:lla koko 42 on lihava :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:07"]
On ollut yhtä tunteen myllerrystä tämä vkl. Mies alkoi nyt katsoa tuota jääkiekko-ottelua, niin ehdin vihdoin vastailemaan tännekin...
Mies sanoi, että tämä "piia" on vain aivan loistava tyyppi, niin huumorintajuinen, aina iloinen, saa miehen heti nauramaan, on vielä fiksu ja nättikin...ja että voi olla, että tosiaan vähän on ihastunut. Vannoi kyllä, ettei koskaan ole ajatellutkaan vievänsä juttua eteenpäin. Kysyin sitten tämän "piian" fiiliksistä, ja mies vastasi, että "piia" oli myös kerran hänelle sanonut, että hän ei halua mitään, koska mieheni on varattu. Silti mieleeni tulee koko ajan tämän naisen viestit, jotka olivat niin iloisia ja ihania, sellaisia joita ihastunut nainen kirjoittaa...
Kysyin, ettenkö minä sitten ole ihana ja iloinen. Mies vastasi että olen kyllä, mutta että tämä "piia" nyt vaan on ensimmäinen nainen meidän liittomme aikana joka herättää minkäänlaisia fiiliksiä hänessä. Hän korosti koko ajan, että ei kuitenkaan koskaan aikonut mitään siirtoa tehdä...
Olen ollut tosi alla päin tästä asiasta. Sanoin miehelle, että hänen täytyy lopettaa viestittely, koska se sattuu minuun niin kovin. Hän lupasi, mutta sanoi, ettei voi kuitenkaan sanoa että hänen fiiliksensä päättyvät kuin seinään :(
Tänään oli äitienpäivä, ja mies muisti sen ihan kivasti. Mutta ei se tuntunut enää yhtään samalta kuin ennen... Täytyy nyt sitten vain katsoa rauhassa, että mitä tapahtuu. En haluaisi oikeasti erota, meidän arkemme sujuu hyvin ja rakastan miestäni edelleen. Paha mieli on silti aivan koko ajan. Onko teillä ideoita miten tästä eteenpäin?? Voiko mies oikeasti jättää tämän naisen taakseen, jos on niin ihastunut kuin miltä vaikuttaa? :(
ap
[/quote]
Kyllä mä noin selkeästi ihastuneen miehen jättäisin, varsinkin kun itsekin myöntää ihastuksensa ja on ihan päästä pyörällä tämän Piian takia. Päästä se menemään, tai jos ei halua, niin pistä se menemään.
Öö, ei kai lapsiperheen vanhemmat oikeasti voi erota pelkän viestittelyn vuoksi?
En todellakaan suosittelisi eroamaan nyt harkitsemattomasti. Hienolta vaikuttaa se, että miehesi rehellisesti kertoi ehkä jopa ihastuneensa Piian, näytti rehdisti kaikki viestit puhelimesta, mutta satuttaahan se, että toinen on mennyt ihastumaan avioliitossa johonkin ulkopuoliseen naiseen :(
Mutta hienoa on myös se, että miehesi on luvannut lopettaa viestittelyt ja sanonut, ettei aio viedä juttua pidemmälle.
Suosittelisin teille kovasti jonkinlaista parisuhdeterapiaa, en usko, että koko peliä on vielä menetetty. Teillä on yhteinen lapsi, olette perhe, sanoit, että miehesi on hyvä mies ja rakastatkin häntä. Hänkin välittää sinusta, ei hän muuten olisi ollut noin rehellinen. Nyt vaan varaamaan aikaa parisuhdeterapeutille, tää on vaika ja satuttava tilanne sua kohtaan ja varmasti myös hämmentävää miehelle, myöntää ihastus ensimmäistä kertaa avioliitossa, mutta tuon jutun ylikin voi päästä jos olette valmiita tekemään töitä suhteenne eteen yhdessä ja erikseen
tsemppiä ap <3
Sano, että viestittelyn on oikeasti loputtava. Jos vielä jatkossa tuntuu, että mies viestittelee naiselle, niin ota asia uudestaan puheeksi/ratsaa se känny. Ja jos on hämärää meneillään, eiköhän se ole tauon paikka.
Tosta on mahdollisuus päästä yli. Oma mieheni ihastui myös toiseen. Kertoi tunteistaan ja tapailuistaan/viestittelyistään nopeasti, piudemmälle eivät ehtineet. Kuukauden tilanne oli vielä epäselvä, eikä kyennyt lupauksistaan huolimatta kokonaan katkaisemaan yhteydenpitoaan. Sitten ilmoitin, että mun pääni ei kestä; joko erotaan heti tai sitten oikeasti lopettaa KAIKEN yhteydenpidon tähän ihastukseen ja päättää sitoutua minuun ja lapsiin, panostaa kaiken tähän suhteeseen.
Mies mietti päivän, teki päätöksen ja yhdessä on jatkettu. Nyt tilanne on se, että suhde meidän välillä on parempi kuin vuosiin. Olemme aidosti avoimia ja rehellisiä toisillemme. Siitä mitä kaipaamme, minkälaisen suhteen haluamme. Olemme rakastuneet uudelleen. Molemmat panostavat nyt nimenomaan parisuhteeseen arjessa joka päivä, seksiä, läheisyyttä ja yhdessä tekemistä unohtamatta.
Parisuhde oli päässyt väljähtymään ja arki vei kaiken ajan. Se parisuhteen hoito oli molemmilta päässyt hautautumaan arjen alle. Nyt se on laitettu ykkössijalle ja tietoisesti otettu yhteistä aikaa ja panostettu yhteisiin harrastuksiin
Mies ei kerro siksi, että tietää sun saavan mustasukkaisuuskohtauksen ja jakavan asianne Vauva-foorumilla.
Eli voivat olla vaan niin hyviä kavereita, että lähes joka ilta viestitellään?
Ap
Millä oikeudella sä luet miehesi tekstiviestejä? Se että ne viestit näkyvät näytöllä suoraan, ei tee tuosta sun kyttäämisestä yhtään hyväksyttävämpää.
Ei kyllä kuulosta hyvältä. Jospa teeskentelisit välinpitämätöntä ja alkaisit kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköösi niin miehesi saattaisi kiinnostua sinusta jälleen. Tai viestittele sinäkin jonkun miehen kanssa niin miehesi saattaisi ymmärtää miltä sinusta tuntuu hänen viestittelynsä.
En osaa sanoa mitä miehelläsi on meneillään, mutta toisten viestien yms. lukeminen on laitonta joka tapauksessa. En siis suosittele sitä. Mitä olisit mieltä, jos mies tarkastaisi sinun puhelimesi?
Mitä mies oli valehdellut? Yleensä kertoi nimellä kenen kanssa viestitteli, nyt oli sanonut, että "työkaverin" sanomatta nimeä.