mitä siis käytännössä tarkoittaa, että joku on näkymätön?
Mitä tämä siis KÄYTÄNNÖSSä tarkoittaa, että "muuttuu näkymättömäksi"? Jos olet huomannut, niin kaikenikäiset ihmiset pariutuvat, myös naiset, ja toisaalta valtaosalle itselle epäkiinnostavien ihmisten huomio on aika yhdentekevää - tavallaan ne epäkiinnostavat ihmiset ovat ITSELLE sen verran näkymättömiä, ettei edes huomaa, jos tällaisten "huomio" vähenee. Mutta mitä siis käytännössä tarkoittaa, että joku on näkymätön? Millä lailla näkymätön, mihin se vaikuttaa? Ei varmaan ainakaan pariutumineen, koska edelleen: kaikenikäiset naiset pariutuvat, ehkä jotain 90+ ikäisiä lukuunottamatta.
Kommentit (10)
Totta turiset. Naimisiin menee viisikymppisiä, kuusikymppisiä ja jukoliste yli kasikymppisiä. Itselläni on 50v iässä enenmmän vientiä kuin koskaan. Joten en allekirjoita sitä että muuttuu näkymättömäksi.
toki se on selvää että minullekaan ei enää 20-30v ikäiset viheltele mutta miksi pitäisikään? :)
Se tarkoittaa sitä ettei enää saa keneltäkään huomiota, ei niiltäkään joista itse olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Naimisiin menee viisikymppisiä, kuusikymppisiä ja jukoliste yli kasikymppisiä. Itselläni on 50v iässä enenmmän vientiä kuin koskaan. Joten en allekirjoita sitä että muuttuu näkymättömäksi.
toki se on selvää että minullekaan ei enää 20-30v ikäiset viheltele mutta miksi pitäisikään? :)
Rikkaat saa ne kauniit 30 vuotiaat:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia mutta ikää on.
Idiootti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tarkoittaa minun kaltaisia. Me ei vaan olla somessa. Työ on näkymätöntä ja persoona on pakko häivyttää sen taakse. Ei saa tehdä työtä naamallaan.
Olin aiemmin lihava. Olin 10 v ikisinkku koska kukaan mies ei nähnyt minua ns naisena. Kukaan ei halunut minua parisuhteeseen. Minua ei kukaan koskaan kysynyt mukaan bilettämään (siis esim jos töissä menivät after workille)
Lopulta tapasin tulevan mieheni, joka ei välittänyt luhavuudestani. Sitten jossain vaiheessa tajusin, että jos haluan pysyä terveenä, minun pitää laihduttaa. Ja tein elämäntapa muutoksen. Aloin urheilla ja muutin ruokavalion. Laihdutin kaikki liikakilot pois.
Innostuin niin paljon muuttuneesta ulkonäöstä, että päätin tehdä omasta ulkonäöstä uuden projektin; halusin nähdä miten pystyn olemaan se paremman näköinen painos itsestäni.
Valkaisin hampaani, leikkautin raskaat yläluomeni, kohotin rinnat ja otin DD-kupin silinkonirinnat, kävin vatsan kiristysleikkauksessa samalla kun kiristettiin vatsanerkauma. Kasvatin pitkät hiukset, otin hiusten tuuhennokset, ja otin maltilliset, klassiset rakennekynnet (ei mitään kotkan kynsiä ja glittereitä) Aloin pukeutua myös naisellisesti ja käyttää korkokenkiä. Lihavana piti lähinnä peittää ennemmin kuin näyttää ja ei pystynyt käyttämään esim korkokenkiä.
Aloin saamaan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni. Miehet alkoivat lähestyä, mm kesken kaupassa käynnin minua pyydettiin treffeille. Sain palkankorotuksen ja ylennyksen töissä vaikka työpanokseni oli pysynyt kokoajan samana, sain töissä edustustehtäviä mitä ennen en ollut saanut. Osa työpaikan naisista alkoi kommentoimaan ikävästi, mitä ennen ei ikinä ollut tapahtunut. Miehet alkoivat hymyillä ja katsoa silmiin ja olivat ystävällisiä minulle, minulle alettiin avata esim ovia, mitä lihavana ei minulle taphtunut siinä mittakaavassa mitä hoikkana.
Aiemmin lihavana kukaan ei koskaan kommentoinut ulkonäköäni ja olin siihen tottunut. Siksi olin todella vaivaantunut ja kommentointi tuntui oudolta, vaikka se olikin positiivista. Olin niin tottunut siihen että sain olla ns rauhassa, että se alkanut huomio oli aika shokki.
Olin itseni takia halunut muutoksia, ja se ulkopuolelta tuntunut huomio ei ollut tullut edes mieleenikään
EI SAA!!!!!