Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsettomat miehet haluttuja

Herra 42v
16.12.2020 |

Miksi lapsettomilla 40v miehillä on vientiä ja kysyntää? Varsinkin jos naisella on jo ennestään lapsia.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huoli lapsetonta miestä koska itsellä lapsi. Lapsettomat ovat järjestään itsekkäämpiä eivätkä ymmärrä lapsiperhearkea. Kokemusta on!

Vierailija
62/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä muuta se nelikymppinen laiska aikamiespoika tekisi ku uuninpankolla makkoilisi ja välillä läskisoossilla ja tupakalla kävisi

😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderikin tuntuu olevan täynnä yh naisia, mikä ajaa ihmiset eroon? Kertokaa eronneet miksi erositte?

Tämä vastaa myös omaa kokemusta. Olen 40-vuotias Helsingissä asuva (lapseton) mies, ja välillä tuntuu, että tinderissä on vain ja ainoastaan pieniä lapsia omaavia naisia.

Missä näiden lasten isät ovat? Suurimmalla osalla ikäisistäni naisista ainakin Helsingissä lapset ovat vielä alakouluikäisiä tai alle sen... Miten niin moni on voinut erota niin pian lasten saannin jälkeen, ja miten ihmeessä minä kestäisin sitä pikkulapsiarkea, kun edes lasten oma isä ei sitä selvästikään kestänyt?

Tinderin algoritmi valikoi sinulle parhaiten omaa tasoasi vastaavia naisia. Tällöin todennäköisyys kiinnostua on suurin. Siispä mitä se kertoo tasostasi, että sinulle sopii parhaiten pahnanpohjimmaiset?

Sanoin ehkä turhan tylysti. Olen samanikäinen mies ja kokemus pk-seudulla vastaa kokemustasi. Minä myönnän, etten kuulu halutuimpiin miehiin, sinun kohdallasi varmuutta ei ole.

Paljonko olet saanut tykkäyksiä ja osumia ja missä ajassa?

Laitoin goldin kun halusin nähdä nopeammin mikä on homman nimi. Muistaakseni luokkaa 100 tykkäystä kahdessa viikossa, joista suuri osa oli yksinhuoltajia tai lihavia, mätsäsin 20 kanssa, 5 kanssa kävin treffeillä, joista 3 oli yksinhuoltajia. Yksi lapseton ja varsin laadukas nainen oli. Hän oli kuitenkin sulkeutunut niin en jatkanut enää muutaman treffin jälkeen.

No eihän tuo ole ollenkaan huonosti jos 100 tykkäystä parissa viikossa. Sekin vaikuttaa minkä ikäistä porukkaa hait.

Hain 35-40v. Ei se nykyään olekaan huonosti. Kuitenkaan perheenperustamisvuosina alle 30v menekkini naismarkkinoilla oli sen verran huonoa että jäi perhe perustamatta.

Vierailija
64/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen pitäis kestää siun rasavillejä lapsia, niihän? Kerran erehtynyt siihen ansaan ja sai luvan olla myös viimeinen. Vieläkin ihmettelen miten ollu niin sokea tunnevyöryissään että näki kolarin jo kaukaa mutta silti piti painaa kaasua jarrun sijasta.

Vierailija
65/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama onko miehellä lapsia vai ei. Olen 39,  nainen, on lapsia, ei tule lisää, putket poikki. Etsin mukavaa seuraa ja mieluiten rentoa suhdetta tässä vaiheessa, niin kuin varmaan aina järkevää aluksi.

Se mitä en katsele, on miehet esim. Tinderissä, joilla on lapsikuvia tai selittävät lasten huoltajuus/asumisjärjestelyjä profiilissaan. Esim. "Lapset 10v, 8v, 50/50". Tieto ei millään tavalla kuulu julkiseen jakoon, ihan jo lasten yksityisyyden puolesta. Joten sellaisia avoimesti jakava mies on ääliö .

Näistä asioista voi sitten keskustella, jos mätsää. Ja uskon, että jos oikeasti jonkun kanssa synkkaa, ei lapsilla tai lapsettomuudella ole mitään väliä, asiat kyllä järjestyy, jos näin halutaan.

Joten joo, tilastollisesti voisin sanoa, esim. Tinderissä, että "lapsettomat" miehet profiilinsa puolesta kiinnostaa (oli lapsia tai ei), vain sen takia, että hakevat seuraa omana itsenään, ei lapsijärjestelyjden kautta.

Vierailija
66/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomassa 40+ miehessä ( jos ei ole vela) tuntuisi aina olevan jotain vikaa. Syy siihen, ettei niitä lapsia kenenkään kanssa ole löytyy hyvin usein.

Vuoroviikkoisien kanssa taas on turha odottaa mitään kunnon seurustelusuhdetta. Näillä tuntuu aina olevan sen luokan syyllisyys erosta, että lapsista on tullut asia, joka korvaa jopa parisuhteen. Vuoroviikkoisät korkeintaan kevyeen tapailuun.

Joku sanoi, että naisia ärsyttää että mies on tehnyt lapsia toisen kanssa. Siinä saattaa olla jotain perää. Mutta noin yleisesti ottaen kokemukseni mukaan lapselliset miehet ihan itse rakentavat asetelman, jossa naista alkaa vaan ärsyttää ne isin kullannuput. Helvetin tyhmää, jos minulta kysytään. Lapset on meillä vain lainassa, kannattaa vaalia myös sitä parisuhdetta miehet.

Lapsellinen N 40+

Eli jos mies on lapseton, niin hänessä on jotain vikaa, mutta jos on jo lapsia, niin sekään ei ole hyvä.

Vierailija
67/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, eikä vientiä. Enemmän taitaa se mies vaikuttaa tähän kuitenkin, jos ei ole vientiä niin ei se muutu siitä oli lapsia tai ei.

M38

Vierailija
68/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat rusinat pullasta ja ovat epäreiluja. Itsellä saisi olla kyllä lapsia, mutta miehen lapsia ei itsekkäästi jaksettaisi yhtään. Hirveitä ä.miä. Onneksi kahden lapsen isänä löysin naisen, jolla oli myös jo lapsia entuudestaan. Olemme tyytyväisiä!

Mitä sinä täällä ämmittelet kun löytyy myös miesten kommentteja ettei halua sellaista jolla lapsia?

Muutenkin outoa alkaa siitä toisia haukkumaan, aivan kuin menisi tunteisiin ettei kaikki sinua halua. Tuo huutomerkillä säestetty onnellisuuden korostus myös outo lisä.

Vierailija
69/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omat rakkaat lapseni jo kasvattanut ja ovat pois kotoa muuttaneet. Vaikeuksia oli, mutta muistelen lasteni lapsuutta ja teini-ikää nyt lämmöllä, mutta en jaksaisi sitä rumbaa enää uudestaan. Haluan nyt keskittyä enemmän itseeni ja omaan elämääni. Eli siis saa olla miehellä lapsi/lapsia, mutta vain, jos ovat jo aikuisia niinkuin omani.

Vierailija
70/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen pitäis kestää siun rasavillejä lapsia, niihän? Kerran erehtynyt siihen ansaan ja sai luvan olla myös viimeinen. Vieläkin ihmettelen miten ollu niin sokea tunnevyöryissään että näki kolarin jo kaukaa mutta silti piti painaa kaasua jarrun sijasta.

Siitähän täällä kirjoitetaan että se onnettumuus osataan nähdä ennalta eikä aleta suhteeseen kun ei niitä toisen lapsia halua. Olet siis samaa mieltä tätä sanoneiden naisten kanssa.

Vierailija
71/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderikin tuntuu olevan täynnä yh naisia, mikä ajaa ihmiset eroon? Kertokaa eronneet miksi erositte?

Tämä vastaa myös omaa kokemusta. Olen 40-vuotias Helsingissä asuva (lapseton) mies, ja välillä tuntuu, että tinderissä on vain ja ainoastaan pieniä lapsia omaavia naisia.

Missä näiden lasten isät ovat? Suurimmalla osalla ikäisistäni naisista ainakin Helsingissä lapset ovat vielä alakouluikäisiä tai alle sen... Miten niin moni on voinut erota niin pian lasten saannin jälkeen, ja miten ihmeessä minä kestäisin sitä pikkulapsiarkea, kun edes lasten oma isä ei sitä selvästikään kestänyt?

Tinderin algoritmi valikoi sinulle parhaiten omaa tasoasi vastaavia naisia. Tällöin todennäköisyys kiinnostua on suurin. Siispä mitä se kertoo tasostasi, että sinulle sopii parhaiten pahnanpohjimmaiset?

Sanoin ehkä turhan tylysti. Olen samanikäinen mies ja kokemus pk-seudulla vastaa kokemustasi. Minä myönnän, etten kuulu halutuimpiin miehiin, sinun kohdallasi varmuutta ei ole.

Laitoin goldin kun halusin nähdä nopeammin mikä on homman nimi. Muistaakseni luokkaa 100 tykkäystä kahdessa viikossa, joista suuri osa oli yksinhuoltajia tai lihavia, mätsäsin 20 kanssa, 5 kanssa kävin treffeillä, joista 3 oli yksinhuoltajia. Yksi lapseton ja varsin laadukas nainen oli. Hän oli kuitenkin sulkeutunut niin en jatkanut enää muutaman treffin jälkeen.

No huhhuh, minulla ei tulisi edes vuodessa 100 tykkäystä täällä Oulun seudulla.

M38

Vierailija
72/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei mun sydäntä lämmitä niin paljoo kun iskä joka höpöttelee lastensa kanssa :) Ja mä rakastan lapsia mutten välttämättä halua tehdä omia joten ihana mies jolla olis lapsia ois kyllä aivan loistava yhdistelmä.

Vierailija
73/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen vastaaja, mutta niin ikään Helsingistä ja 40-vuotias. Minulla on gold-versio käytössä ja noin neljästä sadasta minulle näkyvästä tykkäyksestä arviolta hieman yli 50% naisista on lapsia, yleensä nuoria sellaisia. Iältään tykkäyksiä antaneet ovat suunnilleen samanikäisiä.

Vierailija
74/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen vastaaja, mutta niin ikään Helsingistä ja 40-vuotias. Minulla on gold-versio käytössä ja noin neljästä sadasta minulle näkyvästä tykkäyksestä arviolta hieman yli 50% naisista on lapsia, yleensä nuoria sellaisia. Iältään tykkäyksiä antaneet ovat suunnilleen samanikäisiä.

Taitaa olla Helsingissä niin paljon käyttäjiä että tykkäyksiä tulee noin paljon verrattuna muihin kaupunkeihin jossa tykkäysten määrä vähäistä.

Vierailija
75/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Helsingissä niin paljon käyttäjiä että tykkäyksiä tulee noin paljon verrattuna muihin kaupunkeihin jossa tykkäysten määrä vähäistä.

Niin asuuhan pääkaupunkiseudulla yli 20% kaikista suomalaisista, joten varmasti näkyy myös tinderin käyttäjämäärissä

Vierailija
76/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, minulla ei tulisi edes vuodessa 100 tykkäystä täällä Oulun seudulla.

M38

Pk-seudulla ihmisiä ja siten potentiaaleja mätsejä onkin paljon enemmän. Oddsit sille että olet minua komeampi ovat hyvät.

Vierailija
77/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla kohdalla suuri ongelma lapsellisten naisten kanssa on se, että joudut luomaan läheisen ihmissuhteen myös näiden lasten kanssa. Ja kyllä minä tietenkin myös haluan luoda läheisen suhteen niiden ihmisten kanssa jotka kuuluvat perheeseeni.

Ongelman siitä tekee se, että sinulla ei ole muuta kuin velvollisuuksia näitä lapsia kohtaan ilman minkäänlaisia oikeuksia. Eron tullessa myös suhde lapsiin katkaistaan kuin seinään. Kuvittele, että olette vaikkapa asuneet vuosikymmenen yhdessä, ja yhtenä päivänä sinulta katoaa kaikki läheisimmät ihmiset kuin salamaniskusta ilman että voit tehdä asialle yhtään mitään..

Vierailija
78/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Jos minä olin sinkku, niin en todellakaan ottaisi käenpoikia riesoikseni. Yh-mammoihin voi korkeintaan käydä pussit tyhjentämässä, pyyhkästä hepin lakanaan ja todeta, että se on moro!

On tämä kyllä hieno logiikka. Jos joku on käynyt läpi hankalan eron, on ihan oikein rikkoa vähän lisää, valehdella ja käyttää hyväksi ja sotkea toisen kotia. Juuri tuon takia en halua deittipalveluihin, ne ovat täynnä hyväksikäyttäjiä ja muita sekopäitä, joita joutuu äyskäröimään sivuun löytääkseen jonkun tunne-elämältään terveen miehen.

Vierailija
79/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omalla kohdalla suuri ongelma lapsellisten naisten kanssa on se, että joudut luomaan läheisen ihmissuhteen myös näiden lasten kanssa. Ja kyllä minä tietenkin myös haluan luoda läheisen suhteen niiden ihmisten kanssa jotka kuuluvat perheeseeni.

Ongelman siitä tekee se, että sinulla ei ole muuta kuin velvollisuuksia näitä lapsia kohtaan ilman minkäänlaisia oikeuksia. Eron tullessa myös suhde lapsiin katkaistaan kuin seinään. Kuvittele, että olette vaikkapa asuneet vuosikymmenen yhdessä, ja yhtenä päivänä sinulta katoaa kaikki läheisimmät ihmiset kuin salamaniskusta ilman että voit tehdä asialle yhtään mitään..

Tuota jos vuosikymmen asuttu yhdessä lapset on teinejä ja osaavat itse pitää yhteyttä.

Mutta pointtisi selkeä ja olen itsekin nähnyt kun henkilö oli kuin toinen äiti lapselle, ei vuosikymmentä mutta varhaislapsuuden ja lopulta ei lasta saanut enää tavata.

Vierailija
80/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä hieno logiikka. Jos joku on käynyt läpi hankalan eron, on ihan oikein rikkoa vähän lisää, valehdella ja käyttää hyväksi ja sotkea toisen kotia. Juuri tuon takia en halua deittipalveluihin, ne ovat täynnä hyväksikäyttäjiä ja muita sekopäitä, joita joutuu äyskäröimään sivuun löytääkseen jonkun tunne-elämältään terveen miehen.

Lähes yhtä hieno logiikka on kerrasta toiseen lainata ja levittää asiatonta naisvihamielistä tekstiä, jotta se taatusti osuisi kaikkien silmiin ja pysyisi palstalla vielä senkin jälkeen, kun alkuperäinen vihakommentti kenties poistuu.

Miksi halusit levittää tuota entistä laajemmalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi