Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsettomat miehet haluttuja

Herra 42v
16.12.2020 |

Miksi lapsettomilla 40v miehillä on vientiä ja kysyntää? Varsinkin jos naisella on jo ennestään lapsia.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaisin niin en haluaisi miestä jolla lapsia. Ihan siksi että tiedän etten niistä välittäisi tippaakaan. Tekisin kaiken mikä lapsiin liittyy niin kuin omien lasten kanssa olen tottunut ja toivoisin että ne toiset pysyy poissa jaloista. Tuskin lapsellinen mieskään minua kauaa katsoisi.

Miehen pitäisi kuitenkin hyväksyä sinun lapsesi ja tietenkin olla elättäjä.

Elatusvastuu on lasten vanhemmilla, ei muilla kumppaneilla.

Vierailija
22/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaisin niin en haluaisi miestä jolla lapsia. Ihan siksi että tiedän etten niistä välittäisi tippaakaan. Tekisin kaiken mikä lapsiin liittyy niin kuin omien lasten kanssa olen tottunut ja toivoisin että ne toiset pysyy poissa jaloista. Tuskin lapsellinen mieskään minua kauaa katsoisi.

Tietysti. Ei parisuhdetta tule jos ei hyväksy toisen lapsia. Siksi minulla ei tule suhdetta mieheen jolla on lapsia. Niinhän minä juuri kirjoitin?

Elättäjään en jaksa ottaa kantaa koska sellaisesta taitaa puhua vain joku työtön joka luulee ettei muutkaan tienaa rahojaan.

Kunnon narsisti 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noin 40 v naiset, joilla on lapset ovat harvoin löytöjä parisuhdemarkkinoilla. Toki yksikin poikkeus riittää hakijalle. Mutta se poikkeus ei ole kauan vapaana.

Nelikymppisellä naisella on toki ne lapset jo aikuisia tai ainakin teinejä. Joten en ihan tiedä, mitä tarkoitat sillä, että ovat harvoin löytöjä.

Mitä merkitystä sillä on? Pentu kun pentu, oli iso tai pieni.

Vierailija
24/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Ei parisuhdetta tule jos ei hyväksy toisen lapsia. Siksi minulla ei tule suhdetta mieheen jolla on lapsia. Niinhän minä juuri kirjoitin?

Elättäjään en jaksa ottaa kantaa koska sellaisesta taitaa puhua vain joku työtön joka luulee ettei muutkaan tienaa rahojaan.

Kunnon narsisti 🤮

Narsistisena pitäisin ihmistä joka aloittaa suhteen lasten kustannuksella sellaisen kanssa joka ei niitä lapsia hyväksy. Lapset siinä kärsii että isi saa pilllua / äiti munaa.

Vierailija
25/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä elättäjistä puhuvat miehet eivät ymmärrä, että yh-äiti tulee paremmin toimeen ( taloudellisesti) kun pysyvät yh'ina. Eli jos pelkää taloudellisia menetyksiä, kannattaa pitää eri huusholleja.

Vierailija
26/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton, enkä halua tulevaisuudessakaan omia. Ei tämä aihe ole naisia koskaan kiinnostanut.

Vierailija
27/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapseton mies. Yh-äidit joita tuntuu olevan joka puolella hyödyntävät surutta hänen remonttitaitojaan, mies onkin ansioitunut vieraiden auttamisessa. Kotioloissa ei sitten enää paljoa jaksa. Juoskoon, menköön... 

Vierailija
28/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on vientiä, mutta pelkkää panoseuraa ne jostain yyhoista ottaa, harvemmin mitään vakavaa, juurikin samoista syistä, joiden takia nää yyhoot niitä metsästää, eli toisen lapset on parisuhteessa vain tiellä, panoseurana ihan ok.

Vierailija
29/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v lapseton nainen. Kerran yritin tapailla 'lapsellista' miestä, mutta exän vaatimukset olivat aina etusijalla. Ei siis ne lapset edes vaan ex.

Mieluummin siis lapseton mies. Tosin sellainen, joka arvostaa muita ihmisiä, eikä kuvaile heitä tyyliin "hyi helv"...

Vierailija
30/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hankalaa, jos lapsia on kummallakin. Ja vielä, jos ne on eri ikäisiä. Siihen vielä hankalat exät, niin show on valmis. En voisi asua uusperheenä. Meillä toimii hyvin, kun minä hoidan omien lasten asiat yksin. Ja miehen lasta näen välillä. Tehdään yhdessä tyttöjen juttuja. Voin korjata tai pyykätä hänelle jotain. Välillä ostaa jotain.

Vierailija
31/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderikin tuntuu olevan täynnä yh naisia, mikä ajaa ihmiset eroon? Kertokaa eronneet miksi erositte?

Vierailija
32/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderikin tuntuu olevan täynnä yh naisia, mikä ajaa ihmiset eroon? Kertokaa eronneet miksi erositte?

Onhan erojen syistä ihan jumalattomasti ketjuja, olepa reipas ja haepa niitä. Kovasti näyttää miehiä vaivaavan, että eronneita äitejä eli ”yh”-naisia on deittialustoilla tavoitettavissa. Ajattelinkin tehdä palveluksen enkä koskaan liity näihin palveluihin, tavoittaa sitten irl, jos jotakuta riittävästi kiinnostaa.

Vierailija
33/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisuus kiinnostaa aina. Itseänikin kiinnostaisi nelikymppinen, lapseton mies. Nelikymppisiä, lapsellisia miehiä on maailma pullollaan.

Vierailija
34/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä ollut mikään kriteeri miestä etsiessä, ettei olisi lapsia. Sellainen vain sattui löytymään. Päinvastoin, ikäiseni mies, jolla on myös lapsia, olisi tuntunut luontevimmalta. Ehkä lapsettomilla oli paremmin aikaa deittailla, kun suurin osa tapaamistani miehistä oli lapsettomia.

Vierailija
35/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin asiassa naiset ovat kaksinaamaisia. Miehen tulee sietää naisen lapset, mutta miehen lapsia ei siedetä. Kokemusta on yh-äitien deittailusta. Kirjallisuus, sadut, elokuvat ovat täynnä ilkeitä äitipuolia. Jostakin nekin tarinat kumpuaa.

Vierailija
36/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vastaa myös omaa kokemusta. Olen 40-vuotias Helsingissä asuva (lapseton) mies, ja välillä tuntuu, että tinderissä on vain ja ainoastaan pieniä lapsia omaavia naisia.

Missä näiden lasten isät ovat? Suurimmalla osalla ikäisistäni naisista ainakin Helsingissä lapset ovat vielä alakouluikäisiä tai alle sen... Miten niin moni on voinut erota niin pian lasten saannin jälkeen, ja miten ihmeessä minä kestäisin sitä pikkulapsiarkea, kun edes lasten oma isä ei sitä selvästikään kestänyt?

Vierailija
37/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on aina ykkönen elämässäni kirjoitti:

Tässäkin asiassa naiset ovat kaksinaamaisia. Miehen tulee sietää naisen lapset, mutta miehen lapsia ei siedetä. Kokemusta on yh-äitien deittailusta. Kirjallisuus, sadut, elokuvat ovat täynnä ilkeitä äitipuolia. Jostakin nekin tarinat kumpuaa.

Ei naiset ole kaksinaamaisia jos eivät ala suhteeseen jossa eivät siedä toisen lapsia. Täällä on oltu juuri päinvastaisia kun kerrottu heti ettei niitä siedä. Ainostaan jos alkavat ja esittävät sietävänsä ovat kaksinaamaisia.

Et ehkä tiedä mitä kaksinaamainen tarkoittaa?

kaksinaamainen

viekas, kavala, petollinen, vilpillinen, valheellinen, januskasvoinen, epäluotettava.

Vierailija
38/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on aina ykkönen elämässäni kirjoitti:

Ei, vaan kyse on ihan puhtaasti ajankäytöstä. Kyllä minäkin seurustelin kahden lapsen isän kanssa. Minulla siis itselläni myös lapsi. Lapset olivat ihania, mutta emme vain saaneet aikatauluja sopimaan hyvin. Lisäksi miehen ex oli mustasukkainen minusta, joka osaltaan vaikutti myös eroomme. Nyt minulla on lapseton mies, joten ei ole enää tuollaisia ongelmia ( tai muitakaan ongelmia :)

Vierailija
39/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vastaa myös omaa kokemusta. Olen 40-vuotias Helsingissä asuva (lapseton) mies, ja välillä tuntuu, että tinderissä on vain ja ainoastaan pieniä lapsia omaavia naisia.

Missä näiden lasten isät ovat? Suurimmalla osalla ikäisistäni naisista ainakin Helsingissä lapset ovat vielä alakouluikäisiä tai alle sen... Miten niin moni on voinut erota niin pian lasten saannin jälkeen, ja miten ihmeessä minä kestäisin sitä pikkulapsiarkea, kun edes lasten oma isä ei sitä selvästikään kestänyt?

Tinderin algoritmi valikoi sinulle parhaiten omaa tasoasi vastaavia naisia. Tällöin todennäköisyys kiinnostua on suurin. Siispä mitä se kertoo tasostasi, että sinulle sopii parhaiten pahnanpohjimmaiset?

Vierailija
40/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin algoritmi valikoi sinulle parhaiten omaa tasoasi vastaavia naisia. Tällöin todennäköisyys kiinnostua on suurin. Siispä mitä se kertoo tasostasi, että sinulle sopii parhaiten pahnanpohjimmaiset?

Sanoin ehkä turhan tylysti. Olen samanikäinen mies ja kokemus pk-seudulla vastaa kokemustasi. Minä myönnän, etten kuulu halutuimpiin miehiin, sinun kohdallasi varmuutta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi