lapsettomat miehet haluttuja
Miksi lapsettomilla 40v miehillä on vientiä ja kysyntää? Varsinkin jos naisella on jo ennestään lapsia.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset lapsettomat normaalin parisuhdetaustan omaavat miehet ovat haluttuja, mutta nelikymppisiä kokemattomia miehiä ei halua kukaan.
Mutta eikö ole outoa että pitkissä p suhteissa olevat 40v miehet ovat lapsettomia, jos kuitenkin synnytyskone nyhjännyt vierellä vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset lapsettomat normaalin parisuhdetaustan omaavat miehet ovat haluttuja, mutta nelikymppisiä kokemattomia miehiä ei halua kukaan.
Mutta eikö ole outoa että pitkissä p suhteissa olevat 40v miehet ovat lapsettomia, jos kuitenkin synnytyskone nyhjännyt vierellä vuosia?
Ei ole outoa, nykyään tajutaan ettei se sinappi*one ole elämän tärkein asia.
Sama Oulun alueella, baarissa pelkkää yh naista, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderikin tuntuu olevan täynnä yh naisia, mikä ajaa ihmiset eroon? Kertokaa eronneet miksi erositte?
Tämä vastaa myös omaa kokemusta. Olen 40-vuotias Helsingissä asuva (lapseton) mies, ja välillä tuntuu, että tinderissä on vain ja ainoastaan pieniä lapsia omaavia naisia.
Missä näiden lasten isät ovat? Suurimmalla osalla ikäisistäni naisista ainakin Helsingissä lapset ovat vielä alakouluikäisiä tai alle sen... Miten niin moni on voinut erota niin pian lasten saannin jälkeen, ja miten ihmeessä minä kestäisin sitä pikkulapsiarkea, kun edes lasten oma isä ei sitä selvästikään kestänyt?
Tinderin algoritmi valikoi sinulle parhaiten omaa tasoasi vastaavia naisia. Tällöin todennäköisyys kiinnostua on suurin. Siispä mitä se kertoo tasostasi, että sinulle sopii parhaiten pahnanpohjimmaiset?
Sanoin ehkä turhan tylysti. Olen samanikäinen mies ja kokemus pk-seudulla vastaa kokemustasi. Minä myönnän, etten kuulu halutuimpiin miehiin, sinun kohdallasi varmuutta ei ole.
Paljonko olet saanut tykkäyksiä ja osumia ja missä ajassa?
Lapsettomassa 40+ miehessä ( jos ei ole vela) tuntuisi aina olevan jotain vikaa. Syy siihen, ettei niitä lapsia kenenkään kanssa ole löytyy hyvin usein.
Vuoroviikkoisien kanssa taas on turha odottaa mitään kunnon seurustelusuhdetta. Näillä tuntuu aina olevan sen luokan syyllisyys erosta, että lapsista on tullut asia, joka korvaa jopa parisuhteen. Vuoroviikkoisät korkeintaan kevyeen tapailuun.
Joku sanoi, että naisia ärsyttää että mies on tehnyt lapsia toisen kanssa. Siinä saattaa olla jotain perää. Mutta noin yleisesti ottaen kokemukseni mukaan lapselliset miehet ihan itse rakentavat asetelman, jossa naista alkaa vaan ärsyttää ne isin kullannuput. Helvetin tyhmää, jos minulta kysytään. Lapset on meillä vain lainassa, kannattaa vaalia myös sitä parisuhdetta miehet.
Lapsellinen N 40+
Jännä, minä taas yhna haluaisin miehen jolla on jo lapsia, että hän ymmärtää tavallisen arjen ja tietää mitä lapsen kanssa oleminen on. En odota elättäjää enkä isää lapselleni, mutta haluaisin jonkun joka jakaa sen arjen kanssani. Ei toisen lapsia tarvitse rakastaa kuten omiaan, mutta kunhan toimeen tullaan ja yhdessä eletään ja haluaa kaikille hyvää niin miksi ei. Miksi niin monet pitävät pahana uusioperhettä tai yksinhuoltajuutta? Miksi sen toisen lapset olisivat taakka?
Vierailija kirjoitti:
Jännä, minä taas yhna haluaisin miehen jolla on jo lapsia, että hän ymmärtää tavallisen arjen ja tietää mitä lapsen kanssa oleminen on. En odota elättäjää enkä isää lapselleni, mutta haluaisin jonkun joka jakaa sen arjen kanssani. Ei toisen lapsia tarvitse rakastaa kuten omiaan, mutta kunhan toimeen tullaan ja yhdessä eletään ja haluaa kaikille hyvää niin miksi ei. Miksi niin monet pitävät pahana uusioperhettä tai yksinhuoltajuutta? Miksi sen toisen lapset olisivat taakka?
Ex pyörisi kuvioissa.
Lapset joka toinen viikko naisen luona,useimmissa tapauksissa tapaaminen uuden miehen kanssa ei ole silloin mahdollista, vain silloin voi tapailla kun lapset isänsä luona.
Kuka lapseton mies haluaisi katsella toisen miehen siittämiä lapsia?
Lapsellisen naisen kanssa lapseton mies ei todennäköisesti voi saada omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderikin tuntuu olevan täynnä yh naisia, mikä ajaa ihmiset eroon? Kertokaa eronneet miksi erositte?
Tämä vastaa myös omaa kokemusta. Olen 40-vuotias Helsingissä asuva (lapseton) mies, ja välillä tuntuu, että tinderissä on vain ja ainoastaan pieniä lapsia omaavia naisia.
Missä näiden lasten isät ovat? Suurimmalla osalla ikäisistäni naisista ainakin Helsingissä lapset ovat vielä alakouluikäisiä tai alle sen... Miten niin moni on voinut erota niin pian lasten saannin jälkeen, ja miten ihmeessä minä kestäisin sitä pikkulapsiarkea, kun edes lasten oma isä ei sitä selvästikään kestänyt?
Tinderin algoritmi valikoi sinulle parhaiten omaa tasoasi vastaavia naisia. Tällöin todennäköisyys kiinnostua on suurin. Siispä mitä se kertoo tasostasi, että sinulle sopii parhaiten pahnanpohjimmaiset?
Sanoin ehkä turhan tylysti. Olen samanikäinen mies ja kokemus pk-seudulla vastaa kokemustasi. Minä myönnän, etten kuulu halutuimpiin miehiin, sinun kohdallasi varmuutta ei ole.
Laitoin goldin kun halusin nähdä nopeammin mikä on homman nimi. Muistaakseni luokkaa 100 tykkäystä kahdessa viikossa, joista suuri osa oli yksinhuoltajia tai lihavia, mätsäsin 20 kanssa, 5 kanssa kävin treffeillä, joista 3 oli yksinhuoltajia. Yksi lapseton ja varsin laadukas nainen oli. Hän oli kuitenkin sulkeutunut niin en jatkanut enää muutaman treffin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että monia naisiakin ihan tunnetasolla ärsyttää se, että mies on tehnyt lapsia jonkun toisen kanssa. Lapsettomista miehistä varmaan 90%:a ärsyttää tämä. Usein asia esitetään niin, että naisia ei häiritsisi miehen toisen naisen kanssa tekemät lapset - johtuen ehkä siitä että naisten joukossa on tosiaan yksi ryhmä naisia jotka suorastaan kiihottuvat siitä mitä enemmän mies on elänyt ja hommaillut muiden naisten kanssa kuin tämän kiihottujanaisen - mutta veikkaan silti, että tuosta naisten ryhmästä huolimatta, aika monia muita naisia todellisuudessa ärsyttää.
t. lapseton mies
Melkoinen mielikuvitus sinulle. En ole ikinä miettinyt miehiäni, ketään heistä hommailemassa muiden naisten kanssa. Exäni nyksä on FB-ystäväni. Myöhemmine elämässä silloisen nyksäni eksän kanssa vietimme yhdessä aikaa hänen ja hänen silloisen nyksänsä mökillä, jos silloin olisi ollut FB niin olisimme varmaan ystäviä. Ja kolmannen eksän (huom. nyt puhutaan lähes 30 vuoden ajanjaksosta) eksä oli kissanhoitajamme, kun lähdimme reissuun.
Ihmiset voivat aivan hyvin olla ystäviä tai ainakin ystävällisissä väleissä eksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex pyörisi kuvioissa.
Lapset joka toinen viikko naisen luona,useimmissa tapauksissa tapaaminen uuden miehen kanssa ei ole silloin mahdollista, vain silloin voi tapailla kun lapset isänsä luona.
Kuka lapseton mies haluaisi katsella toisen miehen siittämiä lapsia?
Lapsellisen naisen kanssa lapseton mies ei todennäköisesti voi saada omia lapsia.
Joo myönnän että lapset tekee tapailusta hankalampaa, mutta tuo kuulostaa aika kamalalta että kuka haluaa katsella toisen siittämiä lapsia? Minä en halua enempää lapsia, siksi olisi hyvä että miehellä on jo lapsia entuudestaan tai jos tuo minun jo melkein teini haittaa niin sitten pitää jo myös vähän peiliin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikimaailmassa muuttanut yhteen niin pitkään, kun jommalla kummalla oli kotona asuvia lapsia, vaikka yh-isän kanssa seurustelinkin. En ikimaailmassa olisi laittanut lastani kärsimään siitä, että äiti haluaa elämänkumppanin. Ei lapsi halua uusia ihmisiä omaan kotiinsa. Enkä itse todellakaan olisi halunnut elää toisen ihmisen lasten kanssa.
Vietimme lasten kanssa aikaa lomilla ja juhlapyhinä, se riitti. Muulloin tapailimme vain lapsivapaillamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin goldin kun halusin nähdä nopeammin mikä on homman nimi. Muistaakseni luokkaa 100 tykkäystä kahdessa viikossa, joista suuri osa oli yksinhuoltajia tai lihavia, mätsäsin 20 kanssa, 5 kanssa kävin treffeillä, joista 3 oli yksinhuoltajia. Yksi lapseton ja varsin laadukas nainen oli. Hän oli kuitenkin sulkeutunut niin en jatkanut enää muutaman treffin jälkeen.
No eihän tuo ole ollenkaan huonosti jos 100 tykkäystä parissa viikossa. Sekin vaikuttaa minkä ikäistä porukkaa hait.
Itse en haluaisi naista, jolla on jo lapsia. Uusperhekuviot on hirveä rasite itselleni. Eli turha toivo saada minusta, lapsettomasta miehestä kumppania. Valitsen PALJON mieluummin lapsettoman naisen :)
Herra 42v kirjoitti:
AP: edellinen parisuhteeni kyllä loppui siihen tai liekkini sammui kun exällä oli hankala suhde omaan exääsä, joka sitten heijastui niin voimakaasti myös minuun. Jaksoin odottaa 4 vuotta jotain muutosta mutta jatkuva kinastelu lapsesta ja sovituista asioista elivät niin paljon että en jaksanut enää itse. 50/50 kuvio sopii minulle. YH:t on nyt nähty. Kiva huomata kyllä että Tinderissä tulee paljon aloitteita treffeistä, mutta nyt pitää miettiä myös aivoilla eikä himolla vaikka sekin on toki tärkeää.
Miten ne lapset tuohon liittyivät? Kyllähän lapsettomallakin ihmisellä voi olla hankala suhde eksäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina tätä logiikkaa että lapsia hankkinut mies olisi automaattisesti ymmärtäväinen tai hyvä lapsiperhearjessa. Entä jos se mies on eronnut ja jättänyt perheensä juuri sen takia kun asiat eivät ole sujuneetkaan niin hyvin lasten kanssa? Tai ex-nainen heittänyt pihalle tämän takia.
Itse lapsettomana naisena en voisi ikinä huolia miestä jolla on lapsia.
Naiset haluavat rusinat pullasta ja ovat epäreiluja. Itsellä saisi olla kyllä lapsia, mutta miehen lapsia ei itsekkäästi jaksettaisi yhtään. Hirveitä ä.miä. Onneksi kahden lapsen isänä löysin naisen, jolla oli myös jo lapsia entuudestaan. Olemme tyytyväisiä!
Vierailija kirjoitti:
Herra 42v kirjoitti:
AP: edellinen parisuhteeni kyllä loppui siihen tai liekkini sammui kun exällä oli hankala suhde omaan exääsä, joka sitten heijastui niin voimakaasti myös minuun. Jaksoin odottaa 4 vuotta jotain muutosta mutta jatkuva kinastelu lapsesta ja sovituista asioista elivät niin paljon että en jaksanut enää itse. 50/50 kuvio sopii minulle. YH:t on nyt nähty. Kiva huomata kyllä että Tinderissä tulee paljon aloitteita treffeistä, mutta nyt pitää miettiä myös aivoilla eikä himolla vaikka sekin on toki tärkeää.
Miten ne lapset tuohon liittyivät? Kyllähän lapsettomallakin ihmisellä voi olla hankala suhde eksäänsä.
Koska lapset sitovat exät yhteen halusi sitä tai ei. Lapseton voi heivata exänsä kokonaan h*lvettiin eikä tarvitse pitää yhteyttä enää sen jälkeen.
Tässäkin keskustelussa näkee, kuinka nämä aina menevät:
Naiset kertovat omakohtaisista kokemuksistaan, puhuvat minä-muodossa, joskus kärjekkäämmin mutta silti selkeästi omista mielipiteistä.
Miehet kertovat naisista. Ämmistä, yhäreistä, elättäjien etsijöistä ja heidän ä_är_stään; naiset haluavat rusinat pullasta, naiset ovat epäreiluja, naiset eivät jaksaisi, naiset sitä, naiset tätä, #pulushakki
Mikä ihme joitakin kirjoittajia vaivaa, kun argumentaatio on tuota tasoa? Onko se koulutuksen puutetta vai sosiaalisten taitojen kehittymättömyyttä vai autismia vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin 40 v naiset, joilla on lapset ovat harvoin löytöjä parisuhdemarkkinoilla. Toki yksikin poikkeus riittää hakijalle. Mutta se poikkeus ei ole kauan vapaana.
Nelikymppisellä naisella on toki ne lapset jo aikuisia tai ainakin teinejä. Joten en ihan tiedä, mitä tarkoitat sillä, että ovat harvoin löytöjä.
Teininä lapset saaneilla naisilla ehkä näin, mutta koulutettujen 30+ iässä hankitut lapset ovat vielä tosin pieniä. Tosin sillä ei ole toisella kierroksella niin väliä, sillä nelikymppisillä miehillä lapset ovat keskimäärin vielä jonkin verran nuorempia.
Olin 20v kun lapsi syntyi, en siis teini, ja 38 vuotiaana taas "lapseton". En todellakaan olisi silloin ottanut jotain Toni Niemistä ja sen tusinaa muksua elämääni. Onneksi löysin velan, josta on tullut mitä parhain isäpuoli lapselleni.
Oon myös ollut huomaavinani, että palstan 30+++ "akateemiset mammat" on kamalia yleistämään nuorina lapsia saaneita naisia vaikka hajonta kaikissa ikäluokissa on todella suurta yksilöiden kohdalla. Kaipa ne kommentoijat on niitä 30+++ mammoja, jotka tykkää ratsastaa aivan muiden naisten hankkimalla koulutustaustalla kuin omallaan. Suomeksi niitä vanhoja elämänkalluja, jotka sai lapsensa viimeisinä.
Aiheeseen, mahdollisesti sinkkuna mulle kelpaisi lapseton tai lapsia saanut mies jos rakastuisin. Lapsia en lukisi perheenjäsenikseni. Olen naimisissa ja lapset alkaa olla isoja, onneksi, ei tarvitse kilpailla av-palstan sinkkumiehistä.
Kommentoin vain sen verran, että Helsingissä, varsinkin joillain alueilla, ne lapset tehdään aika myöhäisessä iässä. Ovat varsin pitkälle koulutettua porukkaa. Ehkä siihen pikkulapsivaiheeseen hyppääminen sitten on ollut järkytys, kun on valmiiksi rakennettu ja rutinoitunut elämä, ei löydykään joustavuutta. Sittenpä se liittokin on helppo päättää, kun on kaksi valmista uraa ja hyvin tuloja. Näin järkeilisin. Onhan se vähän hassua sukkuloida paljon vanhempien vanhempien seassa vanhempaintoiminnassa, mutta mukavaa porukkaa ovat kyllä.