Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö teitä todella isänmaalliset miehet?

Vierailija
08.05.2014 |

Sellaiset, joilla roikkuu vaikka leijonakoru kaulassa tai on Suomileijona tatuoituna johonkin. Tai jolla on kiitos-paita yllä. Itselläni tulee helposti vähän juntahtava fiilis sellaisista yli-isämaallisista.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:05"]

. Näin tänään todella kauniin naisen yliopistolla, suomiverkkarit jalassa, hui kamala

[/quote]

Kamala, todellakin.

Vierailija
42/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:46"]

Minun isäni muuten oli kolme vuotta sodassa, vuosina 1941-44 (minä olen 60-luvun puolivälissä syntynyt ns. iltatähti), ja hän oli vakaasti sitä mieltä, että sille reissulle ei olisi koskaan saanut lähteä.

[/quote]

Aika monen oli. Moni silti oli sitä mieltä että kyllä kannatti tuhota ryssät hengiltä. Ja heidän mielestä Mannerheim on mahtava Herra.

[/quote]

Anna kun arvaan. Olet varmaan juuri tässä ketjussa haukuttu yltiöisänmaallinen äijä, joka omistaa sekä leijonakorun että leijonatatuoinnin. Päätät iltarukouksesi aina sanoihin "ja rautaa rajalle" ja kuljet kiitospaita ja maastohousut päällä uhmakas ilme kasvoillasi lähimmälle terassille juomaan Karjalaa, mikäli vain elämän kovasta koulusta kerkeät.

[/quote]

Salihousut tai reisitaskuhousut. Karjalaa on nytkin pakkasessa, kohta menensaunaan ja pesen tatuointini. Se ei pesulla lähde. Se on kuin taistelullinen moraalini. Isänmaa äiti ja uskontona verojenmaksu.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito isänmaallisuus ei ällötä, sellainen jossa toivoo maamme säilyvän edes suht hyvänä maana asua kaikille. Enemmän ällöttää nämä palstalla ruikuttavat pojat jotka määkii, että miksi naiset ei mene sotimaan.

Kyllä pitäisi auttaa hätääkärsiviä, mutta ei siten, että maan lähiöt lykätään täyteen maahanmuuttaja miehiä joilla epämääräinen rikollis tausta.

Vierailija
44/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:27"]Ei kun Suomi on pieni maa ja äidin/isänmaa on ollut ennenkin puolustamisen arvoinen ja hieno maa. Hyvä, että kaunista maatamme vielä rakastetaan. Oma palestiinalainen mieheni sen sijaan on täysi hullu tuolla saralla, se olisi varmaan valmis tappaamaan viattomia ihmisiä isänmaansa puolesta, se sekoaa aina kun siitä on puhe ja sitä ei jaksa kukaan.

[/quote]

Tappais vaikka sutkin?

Vierailija
45/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:55"]Sellaiset, joilla roikkuu vaikka leijonakoru kaulassa tai on Suomileijona tatuoituna johonkin. Tai jolla on kiitos-paita yllä. Itselläni tulee helposti vähän juntahtava fiilis sellaisista yli-isämaallisista.

[/quote]

Suomessa junttia. Ulkomailla asuva suomalainen kuitenkin saattaa käyttää leijonakorua muistutuksena juuristaan, silloin minusta ok.

Vierailija
46/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollistausta kirjoitetaan yhteen visusti.

Vierailija
47/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:27"]Suomalaisilla on niin huono itsetunto. Harva sitten uskaltaa olla suomalainen ja pitää korua kaulassa ja kulkea sitä tietä minkä Mannerheim kulki.

Soturin polkua kohti kunniaa ja itsenäisyyttä!

[/quote] Mitäköhän polkua hän kulkikaan? Ensin on sota, jossa lahdataan sadoittain oman maan kansalaisia, ja sitten vaan mennään rinta rottingilla ratsain Helsinkiin? Onneksi sitä tietä ei tarvitse enää kulkea.

Vierailija
48/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:03"]harmittavaa kun isänmaallisuus rinnastetaan muukalaisvihaan :(

[/quote]sehän usein nimenomaan on sitä

Vierailija
49/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:28"]

Rikollistausta kirjoitetaan yhteen visusti.

[/quote]

Kiitos mies miettii 11 cm 29v

Vierailija
50/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tunnen yhden yltiöisänmaallisen naisen. Lempilauluikseen listaa aina kaikki itsenäisyys-värssyt ja kaikki missä Karjala mainitaan. Kävi armeijan. Vaatii Karjalaa takaisin. Puhuu sodasta ja Karjalan menetyksestä kuin olisi itse kokenut (ikää alle 30v). Puhuu aina kärkkäästi kun tulee veteraaneista ja Suomen puolustuksesta puhe. Pätee facebookissa ja joka toisessa postauksessa tulee ilmi tämä isänmaallisuus. Tekee jouluna suomi-joulupipareita..

Ja on tosi juntti, en jaksa häntä yhtään.

Vierailija
51/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:15"]

Amerikassa ja Pohjois-Koreassa isänmaallisia miehiä sentään vielä arvostetaan :(

[/quote]

Tämä! Tuntuu, että Suomessa jos kannat päälläsi Kiitos-hupparia olet juntti. Vaikka mulle sillä hupparilla on erityinen merkitys elämässäni ja syyni on minulle painavat miksi sitä kannan.

Ei tässä maassa saa olla ylpeä isänmaastaan, ei kun se on ihan kamalan junttia ja typerää. Noloakin nyt olla ylpeä suomalaisuudesta!

Isänmaallisuus kun ei todellakaan tarkoita ulkomaalaisvihaa tms.

Miksi suomalainen ei saisi olla isänmaallinen ja ylpeä omasta maastaan? Kerrotteko?

Vierailija
52/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi niin monella huono kuva noista Suomileijonaäijistä, koska usein he juuri nimenomaan ovat niitä junttirasisteja. Varmaan poikkeuksiakin on. Itseäni ärsyttää suunnattomasti sellainen asenne, että ensin tekopyhinä ollaan olevinaan niin rehtiä äijää ja sanotaan, että "kyllä tänne saa tulla ulkomaalaiset, kunhan opettelevat kielen ja tekevät töitä eivätkä elä tuilla." Vaan kun oikeasti sellaisetkaan ulkomaalaiset eivät heille kelpaa. Sittenhän ne ovat tulleet tänne viemään suomalaiselta rehdiltä miehiltä työt ja varmaan naisetkin. Oikeasti moni tuollainen rasistijuntti esittää hyväksyvänsä ulkomaalaiset työtä tekevät kansalaiset, mutta tosiasiassa eivät kestä ihmisiä, jotka näkevät liian "erilaisina" kuin me suomalaiset.

Vierailija
53/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:03"]

Varmaan siksi niin monella huono kuva noista Suomileijonaäijistä, koska usein he juuri nimenomaan ovat niitä junttirasisteja. Varmaan poikkeuksiakin on. Itseäni ärsyttää suunnattomasti sellainen asenne, että ensin tekopyhinä ollaan olevinaan niin rehtiä äijää ja sanotaan, että "kyllä tänne saa tulla ulkomaalaiset, kunhan opettelevat kielen ja tekevät töitä eivätkä elä tuilla." Vaan kun oikeasti sellaisetkaan ulkomaalaiset eivät heille kelpaa. Sittenhän ne ovat tulleet tänne viemään suomalaiselta rehdiltä miehiltä työt ja varmaan naisetkin. Oikeasti moni tuollainen rasistijuntti esittää hyväksyvänsä ulkomaalaiset työtä tekevät kansalaiset, mutta tosiasiassa eivät kestä ihmisiä, jotka näkevät liian "erilaisina" kuin me suomalaiset.

[/quote]

No ei ne maahanmuuttajat varmaankaan teiltä sääliä halua?

Miksi edes kuvittelet etteivät he osaa itse suojella itseään junteilta?

Vähätteletkö maahanmuuttajien omia taitoja.

Annat maahanmuuttajista ja suomileijona miehistä todella avuttoman kuvan.

Miksi he tarvitsisivat naisia puolustamaan tai edes puhumaan puolestaan??? :D

Vierailija
54/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti-isänmaalliset miehet muistelevat vieläkin niitä aikoja, jolloin sodan aikainen sukupolvi teki mitä piti. He eivät elä nykyisyydessä, vaan menneisyydessä. Miehet olivat silloin rautaa, mikä kaihertaa eniten nykyajan miehiä. He ovat mitään saamattomia, eivät uskaltaa ottaa vastuuta töistään, (uus)perheistään tai mistään muusta. Kasvattakaa selkäranka ja eläkää nykyhetkessä. Karjala menetettiin kauan sitten. Jos sota-aika kiinnostaa, tukekaa sotaveteraaneja.

Vierailija
55/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:05"]

[/quote]

[/quote]

Mitä vittua oikein sönkötät?

Vierailija
56/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:05"]

[/quote]

[/quote]

En sääli ketään (paitsi juntteja hieman), enkä vähättele ketään. Sanonpahan vaan sen mihin olen törmännyt.

Vierailija
57/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla asuva, koulutettu ja hyvin ansaitseva suomalainen.

Minun mielestä näissä morkatuissa kiitospaita ja leijonakorumiehissä ei ole mitään moitittavaa ja junttia. Se on heidän tapansa osoittaa olevansa isänmaallisia ja isänmaallisuus on aina hyvä asia. Mm. USAssa ym. maissa tällaisia miehiä arvostetaan kovasti. Kukaan muu ei Suomea puolusta loppuun asti kuin suomalainen.

Kannattaisi joskus jutella noiden jörriköiden kanssa niin mieli muuttuu.

Minua ei häiritse toisten erilainen tapa osoittaa isänmaallisuutta, mutta näköjään heikon itsetunnon omaavia suomalaisia häiritsee.

Vierailija
58/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nimimerkillä esiintyvät miehet AV:lla ovat naisia vihaavia rasistijuntteja?

Vierailija
59/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:16"]Olen ulkomailla asuva, koulutettu ja hyvin ansaitseva suomalainen.

Minun mielestä näissä morkatuissa kiitospaita ja leijonakorumiehissä ei ole mitään moitittavaa ja junttia. Se on heidän tapansa osoittaa olevansa isänmaallisia ja isänmaallisuus on aina hyvä asia. Mm. USAssa ym. maissa tällaisia miehiä arvostetaan kovasti. Kukaan muu ei Suomea puolusta loppuun asti kuin suomalainen.

Kannattaisi joskus jutella noiden jörriköiden kanssa niin mieli muuttuu.

Minua ei häiritse toisten erilainen tapa osoittaa isänmaallisuutta, mutta näköjään heikon itsetunnon omaavia suomalaisia häiritsee.

[/quote]

Hienoa, että perustelet asiasi koulutus- ja ansaitsemistasoon viitaten. Minulla samanlainen tausta, mutta en mainitse sitä erikseen argumenttieni yhteydessä. Ei näe sille perusteita, jos asiansa osaa selittää kerralla.

Jatka harjoittelua.

Vierailija
60/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tästä mieleen se, kun aikoinaan eräs miespuolinen kaveri (joka sattuu olemaan melkoinen rasisti) oli minuun kovin ihastunut. Ajatteli vielä tuolloin, että hänellä ehkä olisi jotain mahdollisuuksia vielä suhteeni. Oltiin eräissä illanistujaisissa ja tutustuin siellä ulkomaalaiseen mieheen. Tuo kaverimies oli pariin kertaan joskus aiemmin lohkaissut (puoliksi läpällä kai) tuon vanhan toitotuksen, että "kyllähän tänne saa ulkomaalaiset tulla, kunhan ei vie meidän naisia!" Alettiin sitten seurustella tuon ulkomaalaisen kanssa ja kaveruus tuohon kaverimieheen jäi. Siinä varmaan sitten kävi ihan toteen se " naisen vieminen. " :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä