Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö teitä todella isänmaalliset miehet?

Vierailija
08.05.2014 |

Sellaiset, joilla roikkuu vaikka leijonakoru kaulassa tai on Suomileijona tatuoituna johonkin. Tai jolla on kiitos-paita yllä. Itselläni tulee helposti vähän juntahtava fiilis sellaisista yli-isämaallisista.

Kommentit (126)

Vierailija
82/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:16"]Olen ulkomailla asuva, koulutettu ja hyvin ansaitseva suomalainen.

Minun mielestä näissä morkatuissa kiitospaita ja leijonakorumiehissä ei ole mitään moitittavaa ja junttia. Se on heidän tapansa osoittaa olevansa isänmaallisia ja isänmaallisuus on aina hyvä asia. Mm. USAssa ym. maissa tällaisia miehiä arvostetaan kovasti. Kukaan muu ei Suomea puolusta loppuun asti kuin suomalainen.

Kannattaisi joskus jutella noiden jörriköiden kanssa niin mieli muuttuu.

Minua ei häiritse toisten erilainen tapa osoittaa isänmaallisuutta, mutta näköjään heikon itsetunnon omaavia suomalaisia häiritsee.

[/quote]

Hienoa, että perustelet asiasi koulutus- ja ansaitsemistasoon viitaten. Minulla samanlainen tausta, mutta en mainitse sitä erikseen argumenttieni yhteydessä. Ei näe sille perusteita, jos asiansa osaa selittää kerralla.

Jatka harjoittelua.

[/quote]

Perustelen näillä asioilla siksi, että vankka isänmaallisuus yhdistetään junttiuteen -> persuihin -> luuseri, työtön juoppo, rasisti jne. 

Jatka stereotypioitasi.

[/quote]

Hauskoja nämä perustelusi, joissa itse yhdistät persut työttömiin ja juoppoihin. Että mitkä stereotypiat ja kenen toimesta.

[/quote]

En ole tuo, jolle naurat, mutta ihanko tosissasi rehellisesti voit väittää ettet ole tuollaisiin stereotypioihin törmännyt aiemmin?

[/quote]

Voi sisälukutaidon puutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:16"]Olen ulkomailla asuva, koulutettu ja hyvin ansaitseva suomalainen.

Minun mielestä näissä morkatuissa kiitospaita ja leijonakorumiehissä ei ole mitään moitittavaa ja junttia. Se on heidän tapansa osoittaa olevansa isänmaallisia ja isänmaallisuus on aina hyvä asia. Mm. USAssa ym. maissa tällaisia miehiä arvostetaan kovasti. Kukaan muu ei Suomea puolusta loppuun asti kuin suomalainen.

Minua ei häiritse toisten erilainen tapa osoittaa isänmaallisuutta, mutta näköjään heikon itsetunnon omaavia suomalaisia häiritsee.

[/quote]

Hienoa, että perustelet asiasi koulutus- ja ansaitsemistasoon viitaten. Minulla samanlainen tausta, mutta en mainitse sitä erikseen argumenttieni yhteydessä. Ei näe sille perusteita, jos asiansa osaa selittää kerralla.

Jatka harjoittelua.

[/quote]

Perustelen näillä asioilla siksi, että vankka isänmaallisuus yhdistetään junttiuteen -> persuihin -> luuseri, työtön juoppo, rasisti jne. 

Jatka stereotypioitasi.

[/quote]

Hauskoja nämä perustelusi, joissa itse yhdistät persut työttömiin ja juoppoihin. Että mitkä stereotypiat ja kenen toimesta.

[/quote]

Hauskaa ei ole se, että nämä kiitospaitalaiset ja leijonakoruiset yhdistetään tiettyyn puolueeseen. Nämä stereotypiat ihan suomalaisten toimesta.

Vierailija
84/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, noi jotka pitää niitä kiitos-paitoja ei välttämättä ole niitä isänmaallisimpia. Nykyään kertoo enemmänkin muukalaisvastaisuudesta ja tyylitajuttomuudesta, isänmaallinen mies voi olla myös hyvin pukeutunut eikä camohousuinen leijona-paita.

"Harva sitten uskaltaa olla suomalainen ja pitää korua kaulassa ja kulkea sitä tietä minkä Mannerheim kulki."

Tarkoitatko sen retkiä Aasiassa ja Venäjällä?

Vierailija
85/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Jatka harjoittelua.

[/quote]

Jatka stereotypioitasi.

[/quote]

[/quote]

En ole tuo, jolle naurat, mutta ihanko tosissasi rehellisesti voit väittää ettet ole tuollaisiin stereotypioihin törmännyt aiemmin?

[/quote]

Voi sisälukutaidon puutetta.

[/quote]

Perustele. Mun mielestä mun kommentti oli ihan hyvä vastaus tuohon esitettyyn "mitkä stereotypiat ja kenen toimesta" Niinpä... KENEN TOIMESTA.

Vierailija
86/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänmaallisuus nyt ei liity mitenkään johonkin kiitospaitaan. Omaa maataan voi rakastaa ja sen puolesta sotineita ihmisiä kunnioittaa ilman mitään paitaakin. Minä arvostan omaa maatani ja pidän itseäni isänmaallisena. Mieluummin asun täällä kuin missään muualla (on kyllä kokeiltu kolmea muutakin maata). En silti kiihkoile siitä kylillä ja minun puolestani tänne saa tulla pakolaisia niin paljon kuin haluaa ja ruotsiakin opiskelin mielelläni koulussa. Ne asiat eivät ole ristiriidassa oman maan ja kansan ja kielen ja kulttuurin rakastamisen kanssa.

Vierailija
87/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten arvostan tätä leijonakorua

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Leijonan_ritarikunta

T: 11cm mies

Vierailija
88/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:49"]Eniten arvostan tätä leijonakorua

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Leijonan_ritarikunta

T: 11cm mies

[/quote]

Tuommoisen kun saisin tuonne vitriiniini esille laittaa.

Vierailija
90/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Leijonasydän - elokuva.

Vierailija
91/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:54"]

Käyrä sapeli halveksuu muslimeita. Siksi leijona suututtaa. Se polkee koraania turpaan ja suoraan Afrikasta käsin polkee turpaan meidän pohjoisessa siltä neitseellisellä alueella.

[/quote]

Leijona joka pomppii sapelin päällä on kyllä melkoinen haaste arabeille.

Vierailija
92/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on taidettu huomata linkittää suoraan hommalle viimeisimpien kommenttien argumentaation ja kielenosaamisen tasosta  päätellen.

Vierailija
93/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä onko tosiaan sellainen: Suomi suomalaisille! -ihminen vai ihan harmittomasti pitää leijonakoruja yms. Mikäli on edellä mainittu, niin pysyn mielelläni kaukana heistä. 

Vierailija
94/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Leijona

olkaas ylpeitä teknologiasta.

Ja vähän historiaa miksi meidän maamme kantaa Afrikalaisen eläimen symbolia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_vaakuna

Koska olemme kansainvälisiä.

Vierailija
95/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pitää niitä paitoja tai skinejä mauttoman näköisinä ei tarkoita että haluaisi tänne venäläisiä tai ei olisi isänmaallinen. Vahva isänmaallisuus ei tarvitse jotain muiden mollausta. Jenkkipatrioottien ja sikaniskojen vetäminen keskusteluun ei oikeastaan edistä suomalaisten isänmmaallisten asiaa, sen verran tyhmää porukkaa siellä. Ja kuka muka häpeää mauttomia juntteja?

Vierailija
96/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ja ahdistaa. Yltiöisänmaallisuus kertoo sivistymättömyydestä, siitä, että on aina ottanut asiat annettuina eikä perehtynyt niihin. Nationalismi on vastenmielinen aate.

Vierailija
97/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla heistä niin paljon negatiivisia kokemuksia, että voisin yleistää ja myöntää, että kyllä ällöttää. Eräs mieheni kaveri oli juuri tuollainen ja aina toi esille sen kuinka KAIKKI maahanmuuttajat pitäisi hakata ihan sen takia, koska ovat tulleet Suomeen. Myöskin itse hän elelee muiden verorahoilla ja saa hirveät raivarit, jos kuulee jonkun maahanmuuttajan elävän tuilla.

Vierailija
98/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhdistän nää leijonapaidat ja korut isänmaallisuuden sijaan känniseen, itkuiseen uhoamiseen. Pelkäävä pikkupoika isottelee, pääasia, että isottelu ja uhoaminen.  Suu käy niin kauan kun on ylivoima; tiukassa tilanteessa tulee itku.

isänmaallisena pidän enemmänkin sellaista hiljaista voimaa, joka tulee esiin tiukassa tilanteessa periksiantamattomuutena.

Vierailija
99/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju alkaa lähennellä ironiaennätystä.

"Ei me kiitospaitaleijonamiehet mitään rasisteja olla senkin neekerin saastaisen mutta ah, niin kateutta herättävän suuren kullin raiskaamat mamupatjahuoraämmät"

Vierailija
100/126 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus: skini ihastui minuun , mutta olin väärän värinen koska minulla on tummat silmät ja ruskea tukka. ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan