Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sen ikäinen, että voin katsoa Rintamäkeläisiä

Vierailija
17.02.2023 |

Perjantain iltana ja unohtaa miten vähän on aikaa kun tuli vielä Saurin Yölinja ja Uutisvuoto.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ikäraja? Mä olen 43 ja katsonut vain pätkiä. Se on kai nyt Areenassa ja oon aatellu et pitäis kattoo se.

Vierailija
2/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ihan niin vanha että voisin katsoa rintamäkeläisiä. Uutisvuoto ja yölinjalla olivat ihan hyviä.

M.51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ikäraja? Mä olen 43 ja katsonut vain pätkiä. Se on kai nyt Areenassa ja oon aatellu et pitäis kattoo se.

Ikäraja tuolle on 65v.

Vierailija
4/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös 43 ja se on ohjelma,jota en jostain syystä jaksa vaikka  yleesä tykkään ajankuvasta. Jotenkin liian hidas. Sitten taas mua kolme vuotta nuorempi sisko tykkää siitä ,

Vierailija
5/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamäkeläiset on just ihana, niin nostaginen ja viattomuuden aikaa kuvaava.

Vierailija
6/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, oi sitten on vielä Mustat ja punaiset vuodet, Heikki ja Kaija ja Naapuri lähiö. Hellmiä suomalaisesta elämän menosta. Ja tietty Elämänmeno oli hyvä.

Vierailija
7/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Rintamäkeläiset ja sen rauhoittavan tunnarin. Mukavan höpsö ja leppoisa sarja jossa aina kaikki päättyi joka jaksossa ihan hyvin.

M50

Vierailija
8/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintämäkeläiset pesee Salkkarit 6-0.

Vierailija
9/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan Rintamäkeläiset ja sen rauhoittavan tunnarin. Mukavan höpsö ja leppoisa sarja jossa aina kaikki päättyi joka jaksossa ihan hyvin.

M50

Paitsi siinä jaksossa, jossa Helmi Honkonen saa tietää, että hänen aviomiehellään on 'sotasaaliina' avioton poika.

Vierailija
10/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt keitetään kaffeet!

Vierailija
11/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson koko Rintamäkeläiset-sarjan vähintään kerran vuodessa. DVD:ltä.

Vierailija
12/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Paitsi siinä jaksossa, jossa Helmi Honkonen saa tietää, että hänen aviomiehellään on 'sotasaaliina' avioton poika.

No sodan jälkeen ei muistella kuinka monta elämää tuli sammutettua ja kuinka monta alulle pantua. Se oli sen ajan tapa käsitellä PTSD

Vierailija
13/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei meidän Veikko..."

Vierailija
14/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt keitetään kaffeet!

Ja tupakka palaa ketjussa. Se noissa rintamäkeläisissä on kyllä oikealla mallilla että siinä on naiset kotona eivätkä hypi miesten silmille.

Vierailija
15/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on niin ikoninen tuo tunnusmelodia että heti palaa 70-luvun lapsuusajat mieleen.

Vierailija
16/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin sen ikäinen? Kyllähän tuo on sellaista ihanaa ajankuvaa, että jokaisen soisin sen katsovan jossain vaiheessa.

Vierailija
17/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamäkeläiset hyvä, mutta Heikki ja Kaija tosi hidastempoinen ja tylsä. Saurin Yölinja_ oli kyllä paras. 43 minäkin.

Vierailija
18/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsi kun rintamäkeläiset oli TV-ssä, mutta tajusin silti että siinä oli aika viekas käsikirjoitus.

Vierailija
19/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokas kaikessa, mutta muutama jakso on aika raskasta katsottavaa.

Vierailija
20/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintamäkeläiset hyvä, mutta Heikki ja Kaija tosi hidastempoinen ja tylsä. Saurin Yölinja_ oli kyllä paras. 43 minäkin.

No ei tuo Rintamäkeläisetkään kyllä kovin nopeita juonenkäänteitä tarjonnut. Yölinja taas oli Heikkiä ja Kaijaakin hidastempoisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän