Olen sen ikäinen, että voin katsoa Rintamäkeläisiä
Perjantain iltana ja unohtaa miten vähän on aikaa kun tuli vielä Saurin Yölinja ja Uutisvuoto.
Kommentit (27)
Mä en ole ihan niin vanha että voisin katsoa rintamäkeläisiä. Uutisvuoto ja yölinjalla olivat ihan hyviä.
M.51
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ikäraja? Mä olen 43 ja katsonut vain pätkiä. Se on kai nyt Areenassa ja oon aatellu et pitäis kattoo se.
Ikäraja tuolle on 65v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ikäraja? Mä olen 43 ja katsonut vain pätkiä. Se on kai nyt Areenassa ja oon aatellu et pitäis kattoo se.
Mä oon myös 43 ja se on ohjelma,jota en jostain syystä jaksa vaikka yleesä tykkään ajankuvasta. Jotenkin liian hidas. Sitten taas mua kolme vuotta nuorempi sisko tykkää siitä ,
Rintamäkeläiset on just ihana, niin nostaginen ja viattomuuden aikaa kuvaava.
Oi, oi sitten on vielä Mustat ja punaiset vuodet, Heikki ja Kaija ja Naapuri lähiö. Hellmiä suomalaisesta elämän menosta. Ja tietty Elämänmeno oli hyvä.
Muistan Rintamäkeläiset ja sen rauhoittavan tunnarin. Mukavan höpsö ja leppoisa sarja jossa aina kaikki päättyi joka jaksossa ihan hyvin.
M50
Rintämäkeläiset pesee Salkkarit 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Muistan Rintamäkeläiset ja sen rauhoittavan tunnarin. Mukavan höpsö ja leppoisa sarja jossa aina kaikki päättyi joka jaksossa ihan hyvin.
M50
Paitsi siinä jaksossa, jossa Helmi Honkonen saa tietää, että hänen aviomiehellään on 'sotasaaliina' avioton poika.
Minä katson koko Rintamäkeläiset-sarjan vähintään kerran vuodessa. DVD:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Paitsi siinä jaksossa, jossa Helmi Honkonen saa tietää, että hänen aviomiehellään on 'sotasaaliina' avioton poika.
No sodan jälkeen ei muistella kuinka monta elämää tuli sammutettua ja kuinka monta alulle pantua. Se oli sen ajan tapa käsitellä PTSD
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt keitetään kaffeet!
Ja tupakka palaa ketjussa. Se noissa rintamäkeläisissä on kyllä oikealla mallilla että siinä on naiset kotona eivätkä hypi miesten silmille.
Tuossa on niin ikoninen tuo tunnusmelodia että heti palaa 70-luvun lapsuusajat mieleen.
Siis miten niin sen ikäinen? Kyllähän tuo on sellaista ihanaa ajankuvaa, että jokaisen soisin sen katsovan jossain vaiheessa.
Rintamäkeläiset hyvä, mutta Heikki ja Kaija tosi hidastempoinen ja tylsä. Saurin Yölinja_ oli kyllä paras. 43 minäkin.
Olin lapsi kun rintamäkeläiset oli TV-ssä, mutta tajusin silti että siinä oli aika viekas käsikirjoitus.
Nerokas kaikessa, mutta muutama jakso on aika raskasta katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Rintamäkeläiset hyvä, mutta Heikki ja Kaija tosi hidastempoinen ja tylsä. Saurin Yölinja_ oli kyllä paras. 43 minäkin.
No ei tuo Rintamäkeläisetkään kyllä kovin nopeita juonenkäänteitä tarjonnut. Yölinja taas oli Heikkiä ja Kaijaakin hidastempoisempaa.