Kannataako enää odottaa viestiä mieheltä?
Tutustuin lauantaina kivaan mieheen. Lähetin hänelle tänään viestin. Mies ei ole vastannut. Vastaakohan ikinä? Olisiko vastannut jo, jos olisi kiinnostunut?
Kommentit (77)
Jotkut haluaa pelkästään yhden illan juttuja vaikka tykkäisivätkin naisesta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:50"]Oli meillä seksiä. Mies olisi halunnut lisää seuraavana päivänä mutta mä esitin kai vähän viileää, koska mulle ei se päivä sopinut. Kivaa meillä oli. Tulin sitten toisiin ajatuksiin. Harmittaa etten ottanut heti yhteyttä.
ap
[/quote]
Hyi hitto. Senkin helppo lortto.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:19"]
Kyllä se sieltä töistäkin ehtisi vastaamaan txtariisi. Miksi viestasit vasta nyt?
Ehkä hän viestaa jo jonkun tuoreemman vosun kanssa.
[/quote]
Viestaa? Voiko kenelläkään olla noin huono ulosanti? =)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:12"]
Lähetin vain numeroni. Viestissä ei ollut muuta sisältöä. En ehdottanut tapaamista. Ajattelin heittää pallon hänelle.
ap
[/quote]
Siis lähetit vain numerosi?? Miksi ihmeessä mies vastaisi viestiin, jossa ei mitään asiaa ole? Kerroitko viestissä edes kenen numero on kyseessä?
Lähetin vain numeroni. Viestissä ei ollut muuta sisältöä. En ehdottanut tapaamista. Ajattelin heittää pallon hänelle.
ap
[/quote]
Jos laitoit vain numeron niin mistä mies voi tietää kuka sinä olet? Ihme pelejä aikuiset pelaa. Mä en ainakaan tekis mitään jos saisin viestillä pelkän puhelinnumeron.
Ihan hyvin voi vastata vielä.
Ah, ihanaa, että nuo ajat ovat jo kaukana takana päin. Oli se niiiin perkeleen ahdistavaa odottaa sitä viestiä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:19"]
Kyllä se sieltä töistäkin ehtisi vastaamaan txtariisi. Miksi viestasit vasta nyt?
Ehkä hän viestaa jo jonkun tuoreemman vosun kanssa.
[/quote]
Viestaa? Voiko kenelläkään olla noin huono ulosanti? =)
[/quote]
Tai sitten niin hyvä, ettet sinä rusina-aivoillasi sitä tajua? =)
Viestaa lienee lyhenne sanasta viestittää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:22"]
En halunnut olla yli-innokas. En kyllä taida toivoa enää. 8 tuntia ollut jo aikaa. Oonko tyhmä jos myöhemmin lähetän uuden viestin?
ap
[/quote]
Nussitteko heti ensitapaamisella? Jos kyllä, mies sai sinulta jo, mitä halusikin. Ei siis vastaile enää viesteihinkään.
Kannattaa miettiä, levittääkö revansa heti.
[/quote]Minä levitin revani heti ja nyt ollaan oltu 20 v.yhdessä.Että näin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:54"]No ei kannata tuollasta ronttia surra, tietäispä vaan vaimonsa, et minkä pettajän kans elelee. Miehet on niin kusipäitä.
[/quote]Säälin vaimoa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:39"]
ap
[/quote]
Jos laitoit vain numeron niin mistä mies voi tietää kuka sinä olet? Ihme pelejä aikuiset pelaa. Mä en ainakaan tekis mitään jos saisin viestillä pelkän puhelinnumeron.
[/quote]
Olihan siinä nimeni allekirjoituksena, tietenkin. Mutta ei mitään pyyntöä tai ehdotusta. Toivottavasti se muistaa mun nimeni. Alkoi kyllä tuntua että mies oli varattu.
ap
Jäin miettimään, oliko kyseessä mun mies. Olisi jo kiva saada se kiinni, olen varma, että on pelaillut jo pidemmän aikaa. En haluaisi ottaa syytä erosta, vaikka tiedän, että juuri sitä se yrittää. :/
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 02:01"]
Jäin miettimään, oliko kyseessä mun mies. Olisi jo kiva saada se kiinni, olen varma, että on pelaillut jo pidemmän aikaa. En haluaisi ottaa syytä erosta, vaikka tiedän, että juuri sitä se yrittää. :/
[/quote]
Mikä kaupunki?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:06"]Miksei ap ilmiantaisi miestä?
[/quote]
En minä sen vaimoa halua loukata.
ap
Tollasta sattuu. Sulla oli kuitenkin ihana hetki, vaikka se vain hetkeksi jäi. Ajattele positiivisesti.
Kannatti nostaa vuosia vanha ketju, oliko ihan sun oma aloitus?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 20:53"]
Eikö elämässä ja maailmassa ole paljon kiinnostavampia asioita kuin ihmissuhteet ja niiden setviminen?
[/quote]
No ei todellakaan ole! Mitenkäs sun rakkausasiat on, kun tuollaista mietit?