Kannataako enää odottaa viestiä mieheltä?
Tutustuin lauantaina kivaan mieheen. Lähetin hänelle tänään viestin. Mies ei ole vastannut. Vastaakohan ikinä? Olisiko vastannut jo, jos olisi kiinnostunut?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:38"]Vieläkö kehtaisin laittaa viestin ja kysyä haluaako mies vielä tavata? En siis ehdottanut mitään aiemmin, lähetin vain numeroni. Pitäisikö mies liian tyrkkynä?
ap
[/quote]
Vähän hassu asetelma, että et anna numeroa pyydettäessä, mutta lähetät sitten sen pelkästään lähes viikon kuluttua. En enää laittaisi uutta viestiä.
Itseltä on joskus mennyt maku, mikäli joku on hieman vastaavalla tavalla pelaillut. Tai ehkä mies olettaa, ettet vastaustakaan halua saada kovin nopeasti. Eiköhän hän ota yhteyttä, mikäli on kiinnostunut.
[/quote]
Ei mies suoraan pyytänyt numeroa vaan sanoi että haluaa tavata uudestaan.
ap
[/quote]
Ok, ehkä sitten olette ujoja molemmat. Tietysti on aika helppoa sanoa "nähdään", vaikkei sitä tarkoittaisikaan täysin.
Kun hänellä kuitenkin nyt on numerosi, niin ehkä sieltä vielä viesti tulee kun rohkaistuu. Minäkin suosittelisin soittamaan, niin loppuu ainakin sinulta asian miettiminen.
me ei sovittu mitään. Mies halusi tavata myöhemmin mutta en sanonut mitään. Ei vaihdettu numeroita kun lähdin niin nopeasti. Annoin vasta nyt numeroni (miehen on julkinen). Taisi mennä tuulen mukana tuo mies.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:45"]En uskalla soittaa. Ei ole kiva saada pakkeja puhelimessa. Tai jos se ei edes vastaa.
ap
[/quote]
No kärvistele sitten. Ite en vastais viestiin jossa on vaan nimi.
[/quote]
En minäkään vastais mitään. Miehet on vieläkin yksoikoisempia. Jos ei mitään kysy, eikä kerro, niin et tule saamaan viestiä takaisin. Mikset vaikka kysynyt mitä kuuluu ja oli kiva nähdä, tavattaisko uudelleen tms?
Miehellä oli sun numero? Jos oli, niin miehenä sanoisin, että vähän heikolta näyttää. Jos ei ollut, niin sitten en välttis itekkään heti vastais takaisin, jos nointa monta päivää oli välissä. Tai sitten sille ei vaan kolahtanut....
Mun mielestä toi on myytti, että miehet haluaa vain sen kerran panna. Ellei ole pelimies, mutta sellaisen kyllä pitäisi tunnistaa. Tai sitten sellainen, että joka sormelle riittää naisia, mutta tälläisenkin tunnistaa heti. Ei tavismiehet tuollaisia ole.
Etkö tajuu, se sai jo haluamansa, jos jotain vakavaa olis halunnu, takuulla ois jo vastannu, älä tee itestäs idioottia haikailemalla perään. Pelimies tämä mies, oliko vielä varattu?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:09"]
Näin miehenä voisin sanoa, että jos oli seksiä, niin tottakai haluaisin tavata uudelleen. Jos siis vähänkään kolahti. Ja en siis ole mitään pelimiehiä, yms. Nämä voivat olla eri juttu.
[/quote]
Oli seksiä ja mies oli aika innoissaaan siitä.
ap
Nopeat syö hitaat sitä toitotin chatissa tapaamalle miehelle..otti vinkistä vaarin!
Ei ollut miehellä mun numeroani. Hän ei voinutkaan ottaa yhteyttä vaikka olisi halunnut.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:43"]
Ei ollut miehellä mun numeroani. Hän ei voinutkaan ottaa yhteyttä vaikka olisi halunnut.
ap
[/quote]
Pidit ihan liian pitkän välin tuossa viestinlaitossa. Lauantaina tapasitte ja VASTA torstaina eka viesti. Kyllä tuo mies taisi sinut jo ehtiä unohtamaan.
Vastaisuudessa osaat sitten olla ripeämpi, etkä tuollainen hidas nyhvö.
Siinähän vartut, voi tulla odottavan aika pitkäksi.
Toivottavasti ottaa yhteyttä. Ehkä se on nyt vaan hämillään sen numeron kanssa, ei tiedä mitä vastaisi. Tuu sit kertomaan kuinka kävi.
Viestisi oli tyly, en minäkään vastaisi, jos olisi pelkkä nimi. Tulee vaikutelma liian hankalasta tyypistä.
Voit ihan hyvin laittaa uuden viestin, koska enää ei ota jos ei annakkaan. Eli et voi hävitä, jos mies ei olisi vastannut joka tapauksessa. Tänään tai huomenna todennäköisesti soittaa kyllä, jos on baarissa.
Ensi kerralla, laita heti seuraavana päivänä viesti, että oli kiva tavata, tässä tää mun numero!
Näin tärkeässä asiassa kuin parinmuodostus ja mahd. lasten isän etsiminen, en jättäisi mitään sattuman tai miehen varaan.
Jos olet kiinnostunut, soita ja sano se. Jos ei nappaa, niin sitten siirrytään seuraavaan ja valitaan se kohde itse, ei jäädä odottamaan kuka kiinnostuisi sinusta. Ei kukaan, ellei itse ole aktiivinen ja toimi.
Lycja till.
Tottakai voit laittaa vielä toisen viestin, jos ekassa ei mitään kysymystä ollut. Laita jotain että "moi, "anne" tässä. Ajattelin jos oisit halunnu tavata joku päivä? ;)"
onnea matkaan, kerrothan meille mitä päätit tehdä ja miten kävi :)
Olitteko siis sängyssä vai ette? Mun mies vastas mun viestiin ja nyt ollaan seurusteltu vuosi.
Joo. Muista sekin että voi tosiaan olla varattu. T.yks kenen kihlattu ottaa sormuksen tekosyyllä pois baaris. Niinkuin viime viikon pe sekä la myöskin tuli "kotiin" aamuyöstä ilman sormusta
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:06"]Olitteko siis sängyssä vai ette? Mun mies vastas mun viestiin ja nyt ollaan seurusteltu vuosi.
[/quote]
Piti siis laittaa että vastas vasta vuorokauden päästä... :D
Noh, monet miehet ei niin tekstareista välitä tai ainakaan niitä naputtele. Mut jos on sinusta kiinnostunut niin eiköhän huomenna muutaman oluen jälkeen pistä viestiä (joka olisi ainakin minusta ärsyttävää). Mutta en enää harrastakaan irtosuhteita tai juomista :)
Jos sitä olisi kiinnostanut, olisi laittanut jo ensimmäisen viestin itse.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:38"]Vieläkö kehtaisin laittaa viestin ja kysyä haluaako mies vielä tavata? En siis ehdottanut mitään aiemmin, lähetin vain numeroni. Pitäisikö mies liian tyrkkynä?
ap
[/quote]
Vähän hassu asetelma, että et anna numeroa pyydettäessä, mutta lähetät sitten sen pelkästään lähes viikon kuluttua. En enää laittaisi uutta viestiä.
Itseltä on joskus mennyt maku, mikäli joku on hieman vastaavalla tavalla pelaillut. Tai ehkä mies olettaa, ettet vastaustakaan halua saada kovin nopeasti. Eiköhän hän ota yhteyttä, mikäli on kiinnostunut.
[/quote]
Ei mies suoraan pyytänyt numeroa vaan sanoi että haluaa tavata uudestaan.
ap