Ihmiset jotka ei pidä makeasta aina luulee olevansa sen vuoksi parempia ihmisiä
Ja aina jaksaa sitä huutaa kovaan ääneen miten ei tykkää siitä ja tuosta karkista tai suklaatsa koska "Se on niin kammottavan makeaa ja imelää hyi!!!!!!!" . Miksi siitä pitää pitäää niin kovaa meteliä. Ei kukaan ajattele, että wau mikä pyhimys kun ei pidä makeasta! Lähinnä ajattelee että miksi tuo pitää niin suurta meteliä itsestään.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt sellaisten ihmisten ajattelevan, että ovat pyhimyksiä.
Makeaa inhoavilla on yleensä jonkun asteinen fruktoosi-intoleranssi, niin on itsellänikin ja oksensi esim. lapsena karkeista ja jäätelöstä.
Itselläni alkaa pyöryttää jo pelkkä hedelmien haju esim. Melkolailla kaikilla makeaa inhoavilla puuttuu sitä entsyymiä, joka käsittelee fruktoosia.
Mitähän sinä nyt selität tässä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ne makeiset ei maistu, jos on hyvin terveelliset tavat.
- Syö terveellisesti ja monipuolisesti
- Liikkuu aktiivisesti ja tehokkaastiLaiskottelu nostaa makean himoa.
Näin se on omalla kohdallani.Aika monella himourheilijalla on myös mässy päiviä. Boohoo?
Puhuin vain omasta puolesta.
Noin paljon, kun dislikejä kun on tullut niin tulin ajatelleeksi, että mahtaa makeiset olla mielitekoja. Itselläni kun ei makean himoa iske ko. tilanteessa.
Saman olen huomannut monessa tapauksessa vegaaneista ja niistä naisista, jotka eivät halua lapsia. Jokaisella on oikeus päätöksiinsä ja mielipiteisiinsä, mutta miksi huudella niitä aina tilaisuuden tullen? Pokaaliako odottavat?
Itse pidän makeasta ja yleensä jos joku ei ota niin sanon että saa ottaa, sitten ihminen sanonut ettei pidä makeasta. Ehkä joku ympärillä oleva kuullut tämän ja loukkaantunut siitä kuinka kieltäytyjä nyt kuvittelee olevansa nyt parempi kun ne jotka ottivat herkun? Miksi meni niin tunteisiin? Kolahtiko johonkin? Ihmiset yleensä juttelee, jotkut jakavat itsestään enemmän kuin muut, miksi loukkaantua? En ajattele että sillä on sen syvempää merkitystä jos juttelee ihmisille, toinen sanoo että rakastaa vadelma karkkeja johon toinen vastaa että itse en pidä karkeista. Moni ihminen itse kysyy miksi et pidä koska se on niin yleinen koukku. Normaalia jutustelua, en ole ajatustenlukija joten miksi se toisen olemus niin häiritsisi, kaikesta ei tarvitse etsiä piilomerkityksiä. Silloin kun toiset ihmiset vievät noin paljon energiaa että ihan ärsyttää niin kannattaa mennä itseensä, elämä paranee kummasti! Itsekin keskityn omaan elämään joka on kivaa herkkujen ja pyöreän pyllyn (ja vatsan) kera!
Meillä on töissä tällainen makeanvihaaja. Jokaisen makean tarjoiltavan kohdalla hän järjestää kahvipöytä-shown: hän ottaa makeaa ”no minäpä maistan”, sitten irvistellään ” uhhuh, onpa makeaa” ja ”en pysty syömään enempää” ja sitten hän kertoo -kuten jokaisen makean tarjoiltavan kohdalla - miten hän ei yhtään välitä makeasta ja aina on kaikki liian makeaa ja hän syö hyvin harvoin makeaa, ja hän treenaa ja ei makeaa ja kerran piti leivos väkisin syödä ja melkein oksu tuli...
Aina samat jutut. Samoille tyypeille.