Ihmiset jotka ei pidä makeasta aina luulee olevansa sen vuoksi parempia ihmisiä
Ja aina jaksaa sitä huutaa kovaan ääneen miten ei tykkää siitä ja tuosta karkista tai suklaatsa koska "Se on niin kammottavan makeaa ja imelää hyi!!!!!!!" . Miksi siitä pitää pitäää niin kovaa meteliä. Ei kukaan ajattele, että wau mikä pyhimys kun ei pidä makeasta! Lähinnä ajattelee että miksi tuo pitää niin suurta meteliä itsestään.
Kommentit (105)
samoin ihmiset jotka eivät syö joka päivä lämmintä ruokaa ja puputtaa jotain hemmetin hedelmiä ja pähkinöitä . Luulevat olevansa suorastaan yli-ihmisiä jotka elää pyhällä hengellä
Oikeasti ne makeiset ei maistu, jos on hyvin terveelliset tavat.
- Syö terveellisesti ja monipuolisesti
- Liikkuu aktiivisesti ja tehokkaasti
Laiskottelu nostaa makean himoa.
Näin se on omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
- Liikkuu aktiivisesti ja tehokkaastiLaiskottelu nostaa makean himoa.
Näin se on omalla kohdallani.
Koetko olevasi parempi kuin ne, jotka syö makeaa?
Ihan sama, mutta huvittaahan se, kun ihminen jolle makeat maistuvat, valittaa oleveansa liian lihava. Ja sitten vedetään taas parinsadan gramman karkkkipussi illassa TV:tä tuijotellen. Eipä ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mutta huvittaahan se, kun ihminen jolle makeat maistuvat, valittaa oleveansa liian lihava. Ja sitten vedetään taas parinsadan gramman karkkkipussi illassa TV:tä tuijotellen. Eipä ole minulta pois.
Miksi se huvittaa? Siksi, koska kun kuulet tästä, koet mielihyvää omasta paremmudeentunteestasi
En tiennyt sellaisten ihmisten ajattelevan, että ovat pyhimyksiä.
Makeaa inhoavilla on yleensä jonkun asteinen fruktoosi-intoleranssi, niin on itsellänikin ja oksensi esim. lapsena karkeista ja jäätelöstä.
Itselläni alkaa pyöryttää jo pelkkä hedelmien haju esim. Melkolailla kaikilla makeaa inhoavilla puuttuu sitä entsyymiä, joka käsittelee fruktoosia.
Missä te oikein tapaatte tällaisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä palstalla jos aiheena on joku makeinen niin aina joku oman elämänsä pyhimys tulee kertomaan miten kauhean ällömakeaa se on. Oliko ylläri että makeinen on makeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä palstalla jos aiheena on joku makeinen niin aina joku oman elämänsä pyhimys tulee kertomaan miten kauhean ällömakeaa se on. Oliko ylläri että makeinen on makeaa?
Ihminen, joka ei kestä fruktoosia maistaa sen oikeasti, ihan oikeasti, järkyttävän makeana.
Suomalaisilla on enemmän fruktoosi ongelmia kuin muilla, joten täällä on todella paljon ihmisiä, jotka maistaa makean todella makeana ja pahana.
20 g vuorokausi on normaalin ihmisen maksimiannos fruktoosia ennen pahoinvointia, monet (suomalaiset) ei kestä sitäkään määrää, ne ei vaan tiedä sitä ja ihmettelee vaan miksi inhoavat makeaa.
Jos ei makea maistu minkä teet? En tykkää karkeista. Jos tykkäisin, ostaisin ja söisin.
Jos syöt karkkeja hyvin harvoin niin kyllä se imelyys todella maistuu! Eikä niin hyvältä edes.
On ihan ok että ei tykkää makeasta, mutta olen itsekin ihmetellyt että miksi se pitää suureen ääneen ilmoittaa?
Tää on kyllä totta.
Yleensä näille "yäk en syö makeaa" pyhimyksille taas maistuu karvas olut liiankin hyvin.
On se niin hauskaa, kun ihmisillä on luontaisesti erilaiset mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt sellaisten ihmisten ajattelevan, että ovat pyhimyksiä.
Makeaa inhoavilla on yleensä jonkun asteinen fruktoosi-intoleranssi, niin on itsellänikin ja oksensi esim. lapsena karkeista ja jäätelöstä.
Itselläni alkaa pyöryttää jo pelkkä hedelmien haju esim. Melkolailla kaikilla makeaa inhoavilla puuttuu sitä entsyymiä, joka käsittelee fruktoosia.
Ihmiskehon ei tarvitse käsitellä fruktoosia, kun se imeytyy ilmankin.
En osaa sanoa, koska välttelen ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa parempia kuin muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Liikkuu aktiivisesti ja tehokkaastiLaiskottelu nostaa makean himoa.
Näin se on omalla kohdallani.Koetko olevasi parempi kuin ne, jotka syö makeaa?
En hitossa. Mikä minä olen tuomitsemaan kenenkään tapoja. Jokainen saa elää tyylillään.
Olen pistänyt saman merkille. Yleensä ovat niitä vähän pyöreämpiä vielä itse. Työpaikoilla ollut noita jälkiruuan makeuden kauhistelijoita, kun olemme porukalla syömässä. Minä siihen kommentoin aina, että voisin itse syödä toisenkin annoksen. Mikä on usein tottakin. Rakastan makeaa!
Joo, olen huomannut. Jos jotenkin luontaseti inhoaa makeaa, eikä sitä pysty syömään, niin tällänen ihminen hyvin usein ylenkatso ja halveksii niitä, joille luontaisesti makea maistuu.
"otan vain yhden karkin, jos jossain tarjotaan ja se riittää hyvin viikoksi, kun oli niin ällömakea. Tee sinäkin samoin ja ole yhtä täydellinen kuin minä"
Mulla henkilökohtaisesti ei ole mitään rajaa siinä kuinka paljon pystyn syömään makeaa. Jos otan yhden, en pysty lopettamaan ennen kuin ne on loppu. Mä en edes haluaisi syödä, mutta mun on vaikea kontrolloida syömistä. Tämä on mun ominaisuus ja jollain toisella taas se, ettei pysty syömään. Kumpikaan ei ole toistaan parempi ihminen, ominaisuus taas toisella on parempi tähän maailman aikaan.
Samoin vesihullut jotka paasaa siitä miten juovat 5 litraa vettä päivässä ja päivittelee, miten joku ei muka voi juoda niin paljon