Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi pitkässä parisuhteessa

Vierailija
07.05.2014 |

Meillä yhteistä taivalta miehen kanssa yli kymmenen vuotta ja yhtenä päivänä tajusin, että en ole saanut hänen kanssaan koskaan orgasmia. Itsekseni kyllä saan ilman mitään ongelmaa. Mies vielä luulee, että olen saanut. Mitä ihmettä tässä pitäis tehdä? Eihän sitä voi näin pitkän ajan jälkeen yhtäkkiä vain ilmoittaa, että niin muuten, en ole koskaan saanut orgasmia sinun kanssa. Todella surullista! Molemmat olemme, joitakin nuoruuden räpellyksiä lukuun ottamatta, toistemme ensimmäiset varsinaiset seksikumppanit. Orgasmiasia tulikin siitä mieleen, kun on niin alkanut kiinnostaa muutkin miehet. Olisi kiva kokeilla miltä se seksi tuntuu jonkun muun kanssa. Saisinko silloin? Tuskinpa oikeasti teen yhtään mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kenelläkään mitään kommentoitavaa? Vastaavia kokemuksia?

ap

Vierailija
2/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti kymmenen vuotta tajuta vaan yhtäkkiä, ettei ole saanut orgasmia? Oletko muissakin asioissa yhtä nopea havainnoitsija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäkää seksielämää vaikka dildolla. Yhdyntä ja patterisauvalla klitoriksen hieronta= varma orkku.

Vierailija
4/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat saada miehesi kanssa, niin sun täytyy opettaa häntä. Tuskin ne toiset miehetkään sulle mitään taikatemppuja osaisivat tehdä, kyllä Se yleensä täytyy opetella mistä toinen tykkää. Avaa suusi vaan, muuten tilanne ei ikinä muutu.

Vierailija
5/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan harjottelemaan! Kyllä se sieltä tulee. Vaihtele asentoja, kerro miehellesi miten haluat hänen SUa koskettavan, tai Anna hänen vaan katsella and Do it yourself! Piristää varmaan seksielämää. Eiköhän miehesikin kiihotu, kun saa katsella...

Vierailija
6/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosielämässä aika yleistä luulen, vaikka vallalla tuntuukin olevan käsitys että ihkut emätinorgasmit minuutissa olisi "normaalia". Minä en ole saanut pelkässä yhdynnässä orgasmia kuin muutaman kerran ja seksiä on tullut harrastettua melkein 30 vuotta. Yleensä jos saan orgasmin yhdynnän aikana se vaatii klittan hieromista tai TODELLA voimakasta kiihottumista + ja vaikka eläväistä fantasiaa päässä samaan aikaan (vaikka juuri niistä "toisista"). Eli vaikka ajatus muista miehistä kiihottaa, niin en usko että se todellisuudessa auttaisi, suosittelen siis vaan ajattelemaan sitä yhdynnän aikana. ;)

Vierailija
7/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen ollut asiasta tietoinen :D Ja välillä häirinnytkin, mutta nyt se jotenkin iski täysillä tajuntaan kuin salama kirkkaalta taivaalta. En oikein osaa selittää. Että jos mentäisiin vaikka jonnekin parisuhdeterapiaan niin siellähän väistämättä tultaisiin tilanteeseen jossa joituisin täräyttämään päin naamaa, että kulta en ole koskaan saanut orgasmia kanssasi. Että yli kymmenen vuotta olen/olet elänyt petoksessa. En näyttele orgasmia, mutta aiemmin mies aina kysyi seksi jälkeen, että tulitko (:D tiedän) niin oli helpompi joskus vain mutista joo kuin alkaa selittämään, että no enhän minä nytkään. Ottaa vielä todella paljon itseensä kun en tule.

ap

Vierailija
8/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä mies voi luulla sun saaneen orgasmin, jos et ole saanut? Näytteletkö joka kerta? Vai eikö mies ole koskaan nähnyt ja kokenut naisen orgasmia eikä tiedä asiasta?

Kun mun mies on kokenut mun aidon orgasmin, en usko, että pystyisin uskottavasti näyttelemään.

Vierailija
9/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä tarvitsee miehelle avautua vaan alat toimia niin että sinäkin saat miehen kanssa orkun jos kerran yksin sen saat ja tiedät mistä tykkäät.

Esileikki niin pitkäksi että sulta tulee heti kun mies munansa sinuun lykkää, lelut mukaan hommiin tai mies hoitaa ensin sinulle orkun käsin tai suulla...siitä se lähtee.

Vierailija
10/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutama vakava seurustelusuhde ja pari lyhyeksi jäänyttä "säätöä". En ole koskaan saanut orgasmia heti ensi kerrasta, vaan vasta tutustuttuani kunnolla mieheen ja luottamuksen kasvaessa. Ehkä meitä on erilaisia ja tämä ei päde kaikkiin, mutta ainakaan oman kokemukseni perusteella en lähtisi vaihtamaan miestä, vaan koettaisin keskittyä enemmän itseeni ja omiin tuntemuksiini. Kyllä minäkin käytän välillä niitä mielikuvia apuna, enkä niistä sen enempiä hiisku. 

Tuo, että on mennyt 10 vuotta ilman orgasmia, kuulostaa kyllä omituiselta. Tämä on vain arvaus, mutta olisikohan niin, ettet osaa heittäytyä tilanteeseen? Mietitkö kenties miehen miellyttämistä, tai että miltä näytät tuossa asennossa, tai vaikka huomisen kauppalistaa? Minun neuvoni on, että keskity itseesi. Kyllä miehesi pitää omasta nautinnostaan huolen ihan itse.

Vierailija
11/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä viime aikoina enenevässä määrin avannutkin suutani ja kertonut mistä tykkään. Mutta ottaa senkin nykyään itseenä, että hän ei osaa tehdä sängyssä mitään oikein. No, vuosikausia olen ollut hiljaa tai vain nähän koittanut varovasti vihjailla tai ohjata. Ei ole mennyt perille. Nyt olen sitten päättänyt "ottaa ohjat omiin käsiini" ja tuloksena miehen seksuaalisen itsetunnon laskeminen.

Tässä hyvä esimerkki miten kävi kun kerroin mistä tykkään. Kerroin miehelle, että tykkäisin siitä, että hän ottaisi niin kuin mies (meillä siis ollut ongelmana miehen haluttomuus). El haluaisin tulla otetuksi. Mies sitten päätti toteuttaa tämän kun olin suihkussa. Hän todellakin vain otti. En kerennyt päästä ollenkaan mukaan, en kiihottua enkä haluta. Yritin sanoa, että ei suikussa kun en tykkää yhtään suohkuseksistä, mutta sanoi, että nyt ottaa kun sitä kerran haluan. Oma oli kyllä moka kun en ilmeisesti kertonut tarpeeksi tarkkaan, että seksin aikana kun itsekin olen kiihottunut, haluan hänen "ottavan" minut. En raskinut sanoa mitään tuon kerran "epäonnistumisesta", mutta pakkohan hänenkin oli huomata etten kauhean innoissaan ollut jälkeenpäin.

ap

Vierailija
12/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit puhua noista mietteistäsi miehellesi - hänen kanssanhan sinä seksiä harrastat! Miten mies luulee, että saat orgasemja, teeskenteletkö niitä? Ellet, niin luulisi että miestäkin kiinnostaa mikset saa orgasmia tai se, miksi hän luulee sinun saavan. Siitä vaan alatte puhua ja seksielämä paranee! :)

Vierailija
13/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 pyytää anteeksi, olisi pitänyt lukea ap:n tarkennukset ennen vastaamista. 

(Tärkeimmän informaation voi myös sijoittaa avaukseen ...)

Vierailija
14/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää puhua! Eihän ajatukset siirry yhdellä lauseella tai varsinkaan sanalla. Kerrot mistä pidät ja mitä haluaisit. Tavallisillakin kerroilla kerrot vain missä hän on onnistunut oikeasti. Tietenkin häntä ja hänen ruumiinosia voi kehua vaikka aina.

Vierailija
15/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sehän meillä on ongelmana, että vieläkään mies ei oikein tunnu tajuavan esileikin tärkeyttä. En todellakaan ole ihrveän kiihottunut esileikistä. Hänelle se on sitä, että pussaillaan jonkin aikaa ja ehkä vähän suuseksiä. Suuseksistä en nauti ollenkaan. En tiedä johtuuko se minusta etten osaa tarpeeksi renotutua vai miehen suuseksitaidoista. Kertokaapa te millainen suuseksi teistä on hyvää ja nautinnollista! Sitten aletaan hommiin joka on pelkkää jyystöä, eri asennoissa kylläkin. Ja tuntuu ihan mukavalle, mutta ei siitä mitään orgasmia saa. Alun suuseksiä lukuun ottamatta muuta klitoriskosketusta ei ole. Ja laukean juuri klitorista stimuloimalla. En vain tiedä  miten sen toteuttaisi yhdessä miehen kanssa, siis yhtä aikaa yhdynnässä? Mies ei siis tajua ollenkaan kuinka tärkeää klitoriksen stimulointi on. Luulee, että kaikki saa pelkästä yhdynnästä. Lisäksi tuntuu, että yhdynnän alettua minulla ei tavallaan ole ollenkaan kontaktia mieheen. Kerran sanoinkin hänelle, että älä unohda minua tänne alle :D En oikeasti tiedä, mitä tässä tekisi enää näin pitkän ajan jälkeen!

ap

Vierailija
16/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaute niin, että et sano, että viime kerta meni pieleen, en halua sellaista. Sanot vaan, mikä meni hyvin ja kerrot mitä haluat lisää. Eli ei negatiivisen kautta vaan positiivisuudella.

Vierailija
17/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieron itse klitorista yhdynnän aikana... Esim. takaapäin onnistuu mainiosti.

Vierailija
18/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos on sekavaa. Tulee nämä asiat itsellekin selkeämmäksi kun tässä kirjoittelee.

ap

Vierailija
19/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle suoraan, että saat parhaiten orgasmin klitorista hyväilemällä ja kysy, voisiko hän hyväillä sitä oikein pitkään ennen varsinaista yhdyntää.

Vierailija
20/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole koskaan yhdynnässä saanut, läheltä on liipannut kyllä eli hyvältä tuntuu. Saan sitten omin käsin vibran avulla helposti joten en ota asiasta pulttia. Ja siis pitkä suhde takana (avioliitossa nyt). 

Suurin osa tutuistani on myöntänyt joskus kännissä ettei ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia - kukaan ei vaan kehtaa avoimesti myöntää koska kaikki luulevat, että kaikki saavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan