Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi pitkässä parisuhteessa

Vierailija
07.05.2014 |

Meillä yhteistä taivalta miehen kanssa yli kymmenen vuotta ja yhtenä päivänä tajusin, että en ole saanut hänen kanssaan koskaan orgasmia. Itsekseni kyllä saan ilman mitään ongelmaa. Mies vielä luulee, että olen saanut. Mitä ihmettä tässä pitäis tehdä? Eihän sitä voi näin pitkän ajan jälkeen yhtäkkiä vain ilmoittaa, että niin muuten, en ole koskaan saanut orgasmia sinun kanssa. Todella surullista! Molemmat olemme, joitakin nuoruuden räpellyksiä lukuun ottamatta, toistemme ensimmäiset varsinaiset seksikumppanit. Orgasmiasia tulikin siitä mieleen, kun on niin alkanut kiinnostaa muutkin miehet. Olisi kiva kokeilla miltä se seksi tuntuu jonkun muun kanssa. Saisinko silloin? Tuskinpa oikeasti teen yhtään mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata loukata miestä paljastamalla asiaa. Sen sijaan voisit vaikka kertoa hänelle, että tuntosi on alkanut heiketä iän myötä (tämä on aivan yleistä niin miehillä kuin naisillakin) ja ehdottaa, että kokeilisitte vahvistaa stimulaatiota lelujen avulla. Ilo voisi olla molemminpuolinen, koska laitteiden tärinä lisää miehenkin nautintoa. 

Vierailija
22/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:52"]

Minä hieron itse klitorista yhdynnän aikana... Esim. takaapäin onnistuu mainiosti.

[/quote]

Juuri näin, ja sellainen takaapäin-asento missä ollaan kyljellään on aivan mahtava tähän. Tosi herkkä aihehan se miehelle on, suorituspaineitahan niilläkin on eli ihan miten vaan ei kannata töksäyttää ja tosiaan tarkka pitää olla tai menee ihan pieleen kuten ap:n suihkuepisodi osoitti.  Olen vaihvihkaa kädestä pitäen näyttänyt miten minua pitää hieroa että saan sen orkkuni ennen yhdyntää miehen toimesta. Suuseksistä en myöskään saa mitään, enemmän mieheltä suihin ottaminen kiihottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on jo 10 vuotta mennyt niin tämä on ap:n ongelma eikä miehen eli miestä ei kannata suoraan puhumalla masentaa vaan tosiaan alat vain itse toimia seksin aikana eri tavalla. Varsinaiseen yhdyntään EI siirrytä ennenkuin olet itse tarpeeksi kiihouttunut tai olet jo saanut sillä sinä voit määrätä tahdin!

Ehdottomasti nyt ne miehen sormet kunnolla hommiin ja/tai dildo jos suuseksi ei ole sun jutttu. Toki voit myös itse hyväillä itseäsi koska tiedät minkälaisesta kosketuksesta pidät.

Vierailija
24/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itsekin vähän vaivautua asian takia, eikä odottaa että se orgasmi tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta jos on tullakseen, miehen tökkimisestä. Voit itse hieroa itseäsi seksin aikana tai ostaa lelun.

Vierailija
25/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on, mutta itse klitoriksen hierominen yhdynnän aikana tuntuu jotenkin vastenmieliseltä. Juontaakohan sitten juurensa meidän alkuvuosiin kun miehellä oli tapana seksin aikana pyytää tekemään minua sellaisia asioita joista en itse tykännyt ja jotka eivät tuntuneet tulevan luonnollisesti. Tein kuitenkin monesti miehen mieliksi vaikkakain vastahakoisesti. Hän pyysi minua esimerkiksi hieromaan rintojani ja kiroilemaan. Tuntuu, että olen tukahduttanut omat mieltymykset ja ollut vain miehelle mieliksi, niin etten enää edes osaa toimia omien mieltymysten mukaan.

ap

Vierailija
26/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: erilaisten täristimien käyttö onnistuu yhdynnässä helposti esimerkiksi takaapäin-asennossa. 

Vierailija
27/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä minkäänlaisesta suuseksistä. Minusta paras on kun mies koskettelee, suutelee kaulaa, hipelöi rintoja ja alapäätä ensin kevyesti ja sitten vasta enemmän kun olen virittynyt tunnelmaan. 

Mies miltei hämmentyy jos minä haluankin vain pikaisen panon ilman esileikkejä.

Vierailija
28/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se piti vielä sanoa, että välillä nautin kyllä kovastikin sekisistä, mutta orgasmia ei vain millään tunnu tulevan. Ejakuloinkin välillä ja mies on siitä aivan innoissaan. Mies onkin sanonut, että hän tulee itse saman tien kun tuntee, että minulla alkaa olla lähellä. Eli homma loppuu aina vähän liian aikaisin silloin kun olen päässyt lähelle. Mutta mistään liian nopeasta laukeamisesta miestä ei voi yleensä ottaen syyttää, paramminkin päinvastoin. Vlillä kestää turhankin kauan.

ap

Vierailija
29/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tsemppiä. Itse olin ex-mieheni kanssa 11 vuotta. en saanut kertaakaan orgasmia. Sen jälkeen olen harrastanut seksiä viiden eri miehen kanssa ja saanut heti. Oli uskomaton tunne, kun sain heti muiden kanssa. en halua enää suhdetta, mutta varsinkin yhden noista miehistä haluan pitää. Saan jopa 10 orgasmia tunnin aikana. Kyllä se on miehestä kiinni. Ei voi mitään.

Vierailija
30/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voithan laitta ihan oman pikku kätösesi sinne klitalle ja avittaa itsesi orkkuun yhdynnän aikana.

Eihän se nyt niin mene, että sinä vaan lahnana odotat, että mies tekee sun puolesta kaiken.

Vierailija
31/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä jatkaa. Minusta tuntuu, että orgasmin saamatta jääminen johtuu siitä, että meillä puuttuu seksistä tietynlainen herkkyys. Muistan alkuajoilta kun minulla oli se "herkkyys" päällä ja sitten alkoi se miehen käsittely, niin oikein tunsin kuinka se meni pois päältä. Ja vaikka yritin saada miehen vähän rauhoittumaan ja tavallaan kuuntelemaan minuakin niin silti jatkettiin miehen tahtiin ja minä luovutin. Nyt sitä on jatkunut niin kauan, että en ole enää aikoihin edes yrittänyt vaan koittanut nauttia ja päästä sisään siihen miehen maailmaan. Ja oikeasti olen yrittänyt saaga orgasmia. Mutta nyt vasta tajuan, että minun/meidän pitää saada se herkkyys ja tunneside. Sitä ennen en voi nauttia täysillä seksistä ja siksi uskon, että jonkun toisen kanssa alkuhuumassa orgasmin saaminen voisi hyvinkin onnistua. Kun ollaan varovaisempia, kuunnellaa toista ja halutaan nauttia tosen kosketuksesta ja koskettamisesta.

ap

Vierailija
32/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat sen suus.. Sanot ettet haluu enää orgasmitonta seksiä. Haluat että mies huomioi ja koskettelee ja kiihottaa sinut mukaan. Seksiä ei harrasteta ennen kuin alakerta litisee kosketuksesta.

Vierailija
33/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa kymmenen vuotta ilman orgasmia..ehkä kannattaisi vaihtaa miestä jos on noin tumpelo, vaikka täytyykin jutella niin kyllä miehen täytyy myös vähän "lukea" naista, se on sitä herkkyyttä, osata kuunnella toista!

Kerrot miehelle että et ole saanut ja jos ei meno muutu niin mies ainakin vaihtuu toiseen!

Vierailija
34/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 29 jatkaa: mun ex-miestä häiritsi, että en saanut. hänestä se oli naisen vika, mutta nytpä olen saanut. En ole sitä hänelle kertonut, vaikka mieli tekisi. Tämän yhden "rakastajan" kanssa sain orgasmin jo siitä, kun halailimme vaatteet päällä sängyllä. ja heti, kun työnsi kalunsa mun sisään. Uskomatonta. En rakasta häntä enkä halua suhdetta hänen kanssaan. haluan häntä vaan hulluna.

Vierailija
35/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennän, että yli 10 vuotta ilman orgasmia miehen kanssa. Yksin orgasmeja kyllä melko tiuhaan tahtiin.

ap

Vierailija
36/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan yhdynnässä (vaikka onkin usein kovan työn takana, heh) kun samalla hieron klitorista. Ja itse kyllä tykkään suuseksistä ja mies jaksaakin aika kauan nuolla että saan.

Aloimme seurustella 20-vuotiaina ja olemme nyt olleet neljä viisi vuotta yhdessä, ja olemme toistemme ensimmäiset. Mutta harjoittelemalla onnistuu, kun vain saa suunsa auki ja kertoo mistä tykkää :) Joten rohkeasti vain sanot, vaikka mies vähän loukkaantuisikin. Seksiasioissa pitää olla sopivasti vähän itsekäs.

Vierailija
37/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä muilla jos ette ole saaneet orgasmia seksin aikana ja mies saa, jatkaako mies niin kauan, että sinäkin saat? Esim. sormilla, hieromasauvalla? Meillä ei ole koskaan jatkettu. Kun mies saa homma loppuu siihen. Ei edes mitään sylikkäin oloa. Yksi erittäin "haavoittava" kerta on jäänyt mieleen. Mies sai ja saman tien nousi ja lähti. En teidä miksi, mutta tuo kerta tuntui aivan järkyttävältä. Tuli niin hyväksikäytetty olo, että ihan sydämeen sattui ja itku tuli.

ap

Vierailija
38/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot rasittava

Vierailija
39/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot rasittava

Vierailija
40/44 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kokeile toista miestä?

Kyllä meidän pitkässä parisuhteessa tehtiin niin että molemmat seksin aikana sai. Ei koskaan yhtäaikaa, mutta sitten sitten toinen tyydyttää toisen ja toinen toisen. Meillä välillä myös pelkkää suuseksiä miehelle ja sormetusta naiselle eli sukupuolielimet eivät koskaan kohtaa...

Kyllä sun tarvii ottaa rohkeasti askel johonkin päin. Jos kerran ejakuloitkin niin jäät kyllä kaikesta ihanasta paitsi jos et kokeile toista kumppania tai puhu miehesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi