Orgasmi pitkässä parisuhteessa
Meillä yhteistä taivalta miehen kanssa yli kymmenen vuotta ja yhtenä päivänä tajusin, että en ole saanut hänen kanssaan koskaan orgasmia. Itsekseni kyllä saan ilman mitään ongelmaa. Mies vielä luulee, että olen saanut. Mitä ihmettä tässä pitäis tehdä? Eihän sitä voi näin pitkän ajan jälkeen yhtäkkiä vain ilmoittaa, että niin muuten, en ole koskaan saanut orgasmia sinun kanssa. Todella surullista! Molemmat olemme, joitakin nuoruuden räpellyksiä lukuun ottamatta, toistemme ensimmäiset varsinaiset seksikumppanit. Orgasmiasia tulikin siitä mieleen, kun on niin alkanut kiinnostaa muutkin miehet. Olisi kiva kokeilla miltä se seksi tuntuu jonkun muun kanssa. Saisinko silloin? Tuskinpa oikeasti teen yhtään mitään.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:05"]
Kerropas miksi olen rasittava?
ap
[/quote]
En ole tuo, jolta kysyit rasittavuudesta, vaan taisin olla 13.
Vähän tuntuu siltä, että kuvailet vain miestäsi, että mies ei tyydytä sinua. Kerrot aika vähän siitä, mitä itse teet seksin aikana, miehellesi ja itsellesi. Rakastelu on vuorovaikutusta, ei mikään suorite. Jos saat masturboimalla orgasmin teet jotakin oikein, joten voit opettaa sen saman asian miehelle.
Kuinka paljon "ei-panokeskeistä" läheisyyttä sinulla ja miehelläsi on, kuinka paljon puhutte keskenänne itsellenne tärkeistä asioista, kuinka paljon koskettelette toisianne, vitsailette, kikattelette?
Okei, se on ap sinänsä vähän huono juttu, että olet valehdellut miehelle saavasi. Mistäsen miehen pitäisi tietää, että et saakaan? Jutteletteko muuten yhtään, mikä sinusta tuntuisi hyvältä ja mikä miehestä tuntuisi hyvältä? Sekin kuulostaa vähän hassulta, että pyydät, että mies ottaisi sinut kunnolla, mutta sitten kun mies tekee niin, niin se ei olekaan hyvä? Tuo tapaus kertoo kyllä siitä, että se mies ilmeisestikin kuuntelee.
Mutta suosittelen kuitenkin samaa kuin toinen aikaisemmin, että älä sanoenää miehellesi, että et ole koskaan orgasmia saanut. Sano vaikka se tunnon heikentyminen. Ottakaa purkki liukkaria, läträtkää sitä, ja ohjaile miehen sormea (käytä "dildona") , jotta saat itse ja sen jälkeen vasta yhdyntä. Itse opin tällä tavalla saamaan myös yhdynnän aikana, kun sai "estot" miehen kanssa saamiseksi pois ja nyt se menee hyvin niin, että minut hoidetaan orgasmin partaalle ennen yhdyntää ja saan sitten yhdynnän aikana (tekee gutaa :))
Mutta et kuitenkaan voi heittää vastuuta sinun orgasmeistasi miehen harteille, vaan minusta jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan (eli se, että juttelee, mikä tuntuu hyvältä jne). Hyvässä parisuhteessa kuitenkin se toinen osapuoli haluaa auttaa ;)
En ajattele tätä miehen syynä vaan nimen omaan omana syynäni. Etten enää edes itse tiedä mitä minun pitäisi tehdä, että voisin saada orgasmin. Eikä tietenkään saa syyttää vain miestä siitä, että en saa, mutta on paljon helpompaa kertoa mitkä asiat ovat niitä jotka eivät miellytä/sytytä.
Meillä on ollut todella vähän "ei-panokeskesistä" läheisyyttä. Itse asiassa sitä ei olisi nytkään ollenkaan jos minä en olisi sitä kaivamalla kaivanut esiin. Olen alkanut sitä "vaatimaan". Nyt sitä on siis jonkin verran. Mies on tehnyt niin paljon töitä ja sitä ennen opiskellut ja käynyt töissä, että me erkaannuttiin paljon toisistamme. Nyt viime aikoina mies on tuntunut vähän heränneen tilanteeseen kun kerroin, että ole alkanut katselemaan toisia miehiä ja nautin heidän huomiostaan kun omaltani en sitä saa. Kerroin myös, että olen ottanut häneen henkistä etäisyyttä, joka on helpottanut paljon minun oloani. En esimerkiksi kaipaa häntä enää tömatkojen aikana. Olen siis alkanut elää omaa elämää. Tämä on saanut miestä vähän tajuamaan ja selvästi onkin alkanut tekemään töitä suhteemme eteen.
ap
Kerropas miksi olen rasittava?
ap