Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Vierailija kirjoitti:
Oulu.
Kaikki tuntevat toisensa ja tietävät, tai "tietävät" toistensa asiat. Melko lennokkaita juttuja minustakin on liikkunut kaupungilla, mm. että olen maksullinen ja tehnyt useita abortteja, joinain päivin olen taas lesbo tai lesta :D
Kuulosti Helsingiltä.
Helsinkihän se on.
Terkkuja täältä Singaporesta.
Vierailija kirjoitti:
80 km Lappeenrannasta 6 tietä pitkin Joensuun suuntaan.
Simpele siis.
Miksi?
Alue Espoon pohjoisperukoilla.
Reposaari .taikauskoisten alue.
Vierailija kirjoitti:
Oulunsalo!
Lestojen paratiisi. Ei ikinä enää!
Missä siellä? Käsittääkseni lestoilla on ne tietyt alueet hallinnassaan (ne missä on suurimpia taloja, eli ei se keskusta) 😄
Helsinki, wannabe metropoli, tosielämän kylä
En ole asunut pikkukylässä :/
Suomen pk-seutu on pienin "kylä" missä olen asunut. Kaikki muut isompia. Yhtään karmeaa paikkaa ei ole ollut.
Pielavesi.
Halusin pois sieltä heti kun koulu loppuu /opiskelemaan lähdön puitteissa on mahdollista. Siellä ollessani nuorena tunsin tukehtuvani siihen että siellä kaikki tuntee toisensa ja kyttää muita. En olisi voinut kuvitellakaan että olisin jäänyt sille nuhjuiselle käpykylälle.
Muutin sieltä pois 17 vuotiaana lähikaupunkiin ja voi sitä vapauden huumaa. Kukaan ei tunne minua, ei komenna ja määrää. Muistan vieläkin sen kuinka ihanan aikuiselta olo tuntui, sen pakahduttavan fiiliksen kun tiesin, että "nyt alkaa minun oma elämä".
Olen asunut vaan Länsi-Suomessa, siellä ollut kivoja asuinpaikkoja.
Ilimajoki.. hyi mitä porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N u r m e s !
Siihen liitetty Valtimo...
Samaa moukka paskaa...
Komppaan.