Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Vierailija kirjoitti:
Ilmajoki !
Paskanpuhujien ja ilkeilijöiden mekka
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkää
Ei käyny huonosti, muttei Hyvinkää.
Helsinki
Turku
ja
Valkeakoski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orivesi. Melko lähellä Tamperetta, mutta henkinen etäisyys tuntui sitäkin suuremmalta. Todella sisäänpäinlämpiävä ja suvaitsematon meininki. Ilmapiirissä vahvasti oikeistopopulismia, jopa uusnatsivivahteita.
Mämmilä! Sisäänpäinlämpiävä 1970-1980-luvuille jämähtänyt!
Muutaman kerran siitä ohi kulkenut ja aina tullut sellainen jokin outo, epämiellyttävä tunne.
Ennemmin vaikka Orimattila kuin Orivesi.
Onpa nyt ikävää mollaamista, kun ihmiset haikailevat sinne pikku kyliin. Laittakaa nyt jotain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollola. Karmeaa valkoista ros*aväkeä täynnä, koulut täynnä paskaperheiden kasvattamia koulukiusaajia, huumeongelma räjähtämässä käsiin, asunnot silti kalliita. Ampuisin ennemmin itseni kuin muuttaisin takaisin Hollolaan.
Eikö Laura Voutilainen ole Hollolasta. Sopii kyllä noiden joukkoon
Ja minä Onneton otin kämpän Salpakankaalla, kun muutin 1995 kesällä pois äitini nurkista. Siihen helvetin Koulutielle muutin, ja talo oli ihan kusipäitä täynnä. Syksyllä 98 muutin pois ja takaisin sinne ei mua saa edes kilon paloina. Hollola on Hullula ja Tollola. Ei menettele edes läpikulkupaikkana.
Olisi kannattanut valita asuinpaikka pikkasen fiksummin, vaan mistäpä sitä ilman kristallipalloa voi tietää, mitä tulevaisuus tuo ja mitä tulee kuulumaan mihinkin pakettiin, jonka vastaan ottaa, kun ei siitä ole aluksi yhtään mitään puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa nyt ikävää mollaamista, kun ihmiset haikailevat sinne pikku kyliin. Laittakaa nyt jotain positiivista.
No jos ei oo mitään positiivista, niin paha laittaa. Täällä kuitenkin puhutaan omien kokemusten pohjalta, ei tuntemattomien toiveiden mukaan, jotka määrää, mitä kukakin saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta. Jos pöydästä poistui, alkoi heti käsittämätön, täysin pidäkkeetön ja yleisesti hyväksytty juoruilu, panettelu, valehtelu, liioittelu ko. ihmisestä. Oikein selkäänpuukottajien mekka. Kansa kulttuurisesti puolirysssiä.
Tömä ja saman havainnut imatralaisissakin.
Mulla on valitettavasti kokemusta Imatrasta vuosilta 1995 - 2003, koska ex-vaimo sieltä kotoisin. Mitähän v..tua siinä kehutun Saimaan vedessä oikein on?
Imatralainen kun poistuu Imatran ja Karjalan rajojen ulkopuolelle, niin hän on ulkomailla. Harvinaisen urpoon porukkaan tuli eksyttyä. Katsoin joku aika sitten googlemapsista satelliittikuvasta exän vanhempien taloa, jossa tuli aikoinaan käytyä monet kerrat. Voi perkele, mitkä kylmät väreet kävi lävitse. Helvetin huonot energiat.
Olisi kiva tietää, että onko inhokkipaikka sellainen, että on viettänyt nuoruutensa siellä ja siksi kokee sen kamalaksi? Kuulostaa kieltämättä aika kurjaltakin, että inhoaa ns. kotikyläänsä.
Vai onko mahdollisesti muuttanut aikuisen jonnekin pikkupaikkakunnalle. Itselläni ainakin on ollut aikuisena todella vaikea sopeutua ja kotiutua pikkupaikkakunnalle.... ja siksi siitä tuli inhokkipaikka, kun tuntui, että ei vaan pääse sisään joukkoon millään, eikä löydä sieltä uusia ystäviä. Ja väitän, että johtui siitä, että muutin sinne aikuisena ja silloin on vaikeampi sopeutua, ehkä itse paikkakunta ei ollut mätä.
No, minä muutin sitten isompaan paikkaan ja lähemmäs sitä seutua josta olen kotoisin, huomattavasti helpompaa sopeutua.
Vierailija kirjoitti:
Hausjärvi
Kasarilla kun oli house-musiikki, niin tämä Hausjärvi oli Housejärvi.
Rautjärvi lähellä Venäjän rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orivesi. Melko lähellä Tamperetta, mutta henkinen etäisyys tuntui sitäkin suuremmalta. Todella sisäänpäinlämpiävä ja suvaitsematon meininki. Ilmapiirissä vahvasti oikeistopopulismia, jopa uusnatsivivahteita.
Mämmilä! Sisäänpäinlämpiävä 1970-1980-luvuille jämähtänyt!
Vierailija kirjoitti:
Porvoo tietysti.
Porvoo ja Loviisa. Siellä tuntee olevansa Ruotsissa. Jo Orimattilassa alkaa näkyä kaksikielisiä tienviittoja. Ruotsiksi ja sama suomeksi. Ei tarvi montaa kilsaa ajella siitä Orimattilan keskustasta etelään päin, kun kaksikielisyyttä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Kallio.
Jossain biisissä laulettiin, kauan sitten, että viekää mut pois Kalliosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta. Jos pöydästä poistui, alkoi heti käsittämätön, täysin pidäkkeetön ja yleisesti hyväksytty juoruilu, panettelu, valehtelu, liioittelu ko. ihmisestä. Oikein selkäänpuukottajien mekka. Kansa kulttuurisesti puolirysssiä.
Tömä ja saman havainnut imatralaisissakin.
Mulla on valitettavasti kokemusta Imatrasta vuosilta 1995 - 2003, koska ex-vaimo sieltä kotoisin. Mitähän v..tua siinä kehutun Saimaan vedessä oikein on?
Imatralainen kun poistuu Imatran ja Karjalan rajojen ulkopuolelle, niin hän on ulkomailla. Harvinaisen urpoon porukkaan tuli eksyttyä. Katsoin joku aika sitten googlemapsista satelliittikuvasta exän vanhempien taloa, jossa tuli aikoinaan käytyä monet kerrat. Voi perkele, mitkä kylmät väreet kävi lävitse. Helvetin huonot energiat.
Ja heti alapeukkua. No, se on kun oma ylivertaisuus on sitä luokkaa, että pitää kieltää toisen kokemukset.
KANKAANPÄÄ