Maailman valtioiden nimet suomeksi
Kommentit (36)
136! Niin koukuttava peli, pitää pelata uudestaan illalla :D
103. Hävettää kyllä vähän, kuinka huonosti tunnen Saharan alueen Afrikan, Keski-Amerikan ja Etelä-Aasian valtiot sekä Oseanian pikkuvaltiot. No, pääsin silti tuloksissa lähes korkeimpaan kvartaaliin, eli ehkei tuota tulosta pitä suoranaisesti nolostella.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:42"]
pari uupui. olen viisas palsta mamma.
[/quote]
Noo, tuskin me maantietoon hurahtaneet mammat nyt tässä väitämmekään olevamme jotenkin superviisaita. Kullakin on outoutensa. Joillakin meistä se on maailmankartan ulkoa opettelu. Suotakoon se meille? (:
Sain 123.
Siis katsomatta mistään netistä apua...
En saanut kuin 111. Oon tosi väsynyt ja aivot ihan puurotaikinaa...
106. Muksuna opettelin karttoja ulkoa, noin paljon on siis edelleen päässä.
Tunnen oloni todella tyhmäksi kun täällä kauhean moni tuntuu osaavan kartan melkein ulkoa.. itse sain 62, tosin testin jälkeen kymmenisen maata pompahti melkein heti mieleen.
Hyvin meni, mutta oikeinkirjoitus tuotti pieniä pulmia. En tiennyt, että Surinam on nykyään Suriname. Kambodzakin oli vaikea, kun se on välillä ollut ihan muuta.
156 kylmiltään vetäistynä. Nää on hauskoja!
113 ekalla yrittämällä. Joskus treenasin näitä enkuksi, ja nyt yritin monta valtiota laittaa enkuksi ja siksi aikaa meni hukkaan. Testaanpa hetikohta uudestaan. Kivaa!
You scored 189/196 = 96%. This beats or equals 98.4% of test takers. The average score is 89. Your high score is 189.
Olen harjoitellut kaikki valtiot ulkoa. :)