Haavauma/rakkula huulessa...mikä muu kuin herpes?
Ihmettelen mikä tämä voisi olla...semmoista huuliherpeksen näköistä rakkulaa. Ainoa vaan ettei minulla ole koskaan sitä ollut enkä ymmärrä mistä sen nyt olisin voinut saada koska en ole suudellut ketään enkä kenenkään sukuleimiä liponut moniin vuosiin. Onko muita vaihtoehtoja tai voiko ton saada esim juomalasista?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
No se voi olla finni. Tai se voi olla allergia tai muu ärsytysreaktio. Jos olet vanhus tai alkoholisti tai sinulla on joku muu ruoansulatuksen häiriö, se voi olla b-vitamiininpuutos.
tai olet voinut saada herpeksen joskus lapsena etkä muista sitä tai olet voinut saada sen nyt uutena tartuntana joltain kumppaniltasi.
Mutta kun minulla ei ole mitään kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se voi olla finni. Tai se voi olla allergia tai muu ärsytysreaktio. Jos olet vanhus tai alkoholisti tai sinulla on joku muu ruoansulatuksen häiriö, se voi olla b-vitamiininpuutos.
tai olet voinut saada herpeksen joskus lapsena etkä muista sitä tai olet voinut saada sen nyt uutena tartuntana joltain kumppaniltasi.
Mutta kun minulla ei ole mitään kumppaneita.
Mitä jankkaat? Olet saanut sen lapsena.
Se voi olla ollut piilevänä kaikki nämä vuodet. Herpes siis.
Kuvaile kuitenkin. Missä kohtaa se on? Onko ne sellaisia pieniä vesirakkuloita? Jos ne lähipäivinä yhdistyy isommaksi ja kuivuvat ja alue haavautuu, niin herpes melko varmasti...