Maailman valtioiden nimet suomeksi
Kommentit (36)
155, myönnän että olen tehnyt tuon useammin kuin kerran ;D
Scoring
You scored 87/196 = 44%.
This beats or equals 58.0% of test takers.
The average score is 86.
Afrikka on mulle vähän mustaa aluetta (*pun intended*)
162. Ei vaan ehdi kirjoittaa kaikkia ja välillä joutuu korjailemaan virheitään. Mutta voi kuinka koukuttava!
108 sain, ekaa kertaa tein. Afrikan valtiot ja Pohjois-Amerikan pikkuvaltiot + Oceania ja osittain myös Aasia pahasti hukassa. Perus Irak/Iran/Afganistankaan ei muistunut mieleen :)
97. Muutama unohtunut, kuten Serbia ja Jamaika hävettävät. Mutta kun ei niitä muista, jotka on jo maininnut, enkä noiden sijaintia kartalla ihan prikulleen tiedä, niin ei sekään auttanut.
187. Muutama pieni saarimaa mistä koskaan kuullutkaan.
169. Olen harjoitellut aikanaan maailmaan maat ulkoa, mutta nyt olen vähän ruosteessa.
169. Olen harjoitellut aikanaan maailmaan maat ulkoa, mutta nyt olen vähän ruosteessa.
49, en edes ollut kuullut mistään Oceaniasta..
Öh... mä en tajunnut että siinä oli ajanotto. Tässä töiden lomassa kirjottelin 97 ja ihmettelin sitten että mitä hittoa mä painoin kun tää loppu kesken - daa
pitääpä kokeilla kotona uudestaan.
Toi olis kivempi jos ei olis karttaa näkösällä
pari uupui. olen viisas palsta mamma.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:39"]
Toi olis kivempi jos ei olis karttaa näkösällä
[/quote]tabletilla ei muuta näkynytkään kuin nimensyöttörivi.
104 sain ekalla kertaa ja lunttaamatta. Afrikasta jäi tietämättä ihan hirveesti, noloa.
Ihana testi!!!!!!!! Sain 119, mies auttoi muutamassa.
PS. Rakastan maantietoa.
85. Afrikasta jäi hävettävän paljon tietämättä. Pitääkin vilkaista mitä maita sieltä löytyy. Ärsytti kun sitä kelloa ei saanut mitenkään piiloon, tuli paniikki kun aika vain kului.
Ääh miksi olen kännykän varassa :D haluaisin kokeilla mutta en jaksa tämän kanssa