Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on julkkisjuoru, vasikoinko Seiskaan?

Vierailija
06.05.2014 |

Saako niistä juoruista rahaa? Oletko koskaan juorunnut julkkiksesta esim Seiskaan ja paljonko siitä maksettiin?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:47"]

On hyvin mahdollista, että he kertovat monen muunkin jo kertoneen samasta juorusta ja että rahat arvotaan ilmoittaneiden kesken. Ja vaikka saisitkin rahaa, niin tuskin paljoa. 

Itse arvostan ihmisiä, jotka eivät jonkun kympin takia juorua toisten asioita roskalehdille. AIka matalamielistä käytöstä.

Kaikki julkkikset eivät myöskään todellakaan raportoi asioitaan Seiskalle. Suuurimmalle osalle ei tulisi ikinä edes mieleen tehdä mitään sellaista. 

[/quote]

Totta töriset.

Kerran yksi kaveri keksi itse juorun ja yrittti myydä seiskalle ja sieltä sanottiin, että he tietävät jo asian, mutta eivät todellakaan voineet tietää, kun oli ihan tuulesta temmattu ite keksitty juttu:))))

Vierailija
42/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot Seiskaan, kaikki hyötyvät. Sinä saat rahaa, julkkis saa julkisuutta, (sillähän se elää, että on esillä), lehdet (Seiska ja sitä peesaavat iltapv- ja akkainlehdet jne) saavat täytettä, av-palsta saa päivittelijöitä.

Näin toimii nykymedia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista rallaa!

Vierailija
44/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyse näistä "Vappu Pimiä kävi shoppailemassa" tai "Jussi Lampi kävi baarissa"-tasoisista. "julkkisjuoruista"?

Olisiko itsestä kivaa, jos esimerkiksi ravintolaan perheensä kanssa syömään mennessä ihmiset alkaisi supattaa kiivaasti ja räplätä kännyköillään kuvia tapahtumista? Voi huokaus. Kuka katsoo asiakseen tehdä tällaista? Ja miksi?

Vierailija
45/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 14 vuotiaan kanssa seurustelu oli rikos!

Vierailija
46/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:23"]

Onko nyt kyse näistä "Vappu Pimiä kävi shoppailemassa" tai "Jussi Lampi kävi baarissa"-tasoisista. "julkkisjuoruista"?

Olisiko itsestä kivaa, jos esimerkiksi ravintolaan perheensä kanssa syömään mennessä ihmiset alkaisi supattaa kiivaasti ja räplätä kännyköillään kuvia tapahtumista? Voi huokaus. Kuka katsoo asiakseen tehdä tällaista? Ja miksi?

[/quote]

Kukaan ei suputa eikä kuvaa kun olen ravintolassa. En ole julkkis.

Tiedän myös runsaasti julkisissa ammateissa toimivia ihmisiä, jotka EIVÄT avaudu yksityiselämästään medioissa eivätkä siis ole "julkkiksia".

Vierailija
47/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:40"]

En viitsi puuttua muiden asioihin joten en soita vaikka muutama vuosi sitten äidilläni ja eräällä tunnetulla naimisissa olevalla artistilla oli vispiläkauppaa :D en juorunnut silloinkaan kun eräs täysi-ikäinen tosi-tv tähti seurusteli 14-vuotiaan kanssa. Asia kun ei muille kuulu

[/quote]

Poliisille kyllä kuuluisi ja erittäinkin vahvasti...

Vierailija
48/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi menneeltä talvelta eräästä laulaja "legendasta"niin hyviä juttuja että....Röökillä ollessaan tuumasi olevansa niin pissis!

Vierailija
49/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Seiska oikeasti maksa senttiäkään niistä juoruista, vaan väittävät (kuten edellä on mainittu) että tää on hei vanha juttu jo/kuultiin useammasta lähteestä/ei kiinnosta.

Vierailija
50/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:30"] Tiedän myös runsaasti julkisissa ammateissa toimivia ihmisiä, jotka EIVÄT avaudu yksityiselämästään medioissa eivätkä siis ole "julkkiksia".

[/quote]

Luuletko, että ne lööppijutut olisi aina näiden julkisuuteen(tahtomattaan tai tietoisesti) päätyneiden henkilöiden itsensä antamia? Vähän menee niin, että kun jotain tapahtuu, lööppilehdet kaivelee arkistoistaan mm. kaiken henkilöön liittyvän materiaalin ja tekee siitä jutun.

Mutta nyt olikin kyse tästä, miksi "julkkis" ei välttämättä saa käydä ostamassa Ikeasta pinnasänkyä tai syödä äitienpäivälounasta siskonsa perheen kanssa ravintolassa ilman, että joutuu seuraavan päivän/viikon lehdestä lukemaan "vauva-" tai "salarakas"juoruista?

Vierailija
51/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mullakin olisi tiedossa erään julkimon salainen naimisiinmeno, mutta en viitsi! :D Ja julkistavat sen jokatapauksessa ihan näillä päivillä itsekin. :)

Vierailija
52/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:41"]

Ei Seiska oikeasti maksa senttiäkään niistä juoruista, vaan väittävät (kuten edellä on mainittu) että tää on hei vanha juttu jo/kuultiin useammasta lähteestä/ei kiinnosta.

[/quote]Tämä on täysin totta! Minä ja ystäväni olemme useasti soittaneet Seiskaan ja joka kerta sama juttu! "tästä on tullut jo monta muutakin vihjettä". Uskomatonta paskaa! Älä siis AP näe vaivaa, se palkkio on ansa jolla he vaan saavat ilmaisia vihjeitä.

Vierailija
53/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luuletko, että ne lööppijutut olisi aina näiden julkisuuteen(tahtomattaan tai tietoisesti) päätyneiden henkilöiden itsensä antamia? Vähän menee niin, että kun jotain tapahtuu, lööppilehdet kaivelee arkistoistaan mm. kaiken henkilöön liittyvän materiaalin ja tekee siitä jutun.

Mutta nyt olikin kyse tästä, miksi "julkkis" ei välttämättä saa käydä ostamassa Ikeasta pinnasänkyä tai syödä äitienpäivälounasta siskonsa perheen kanssa ravintolassa ilman, että joutuu seuraavan päivän/viikon lehdestä lukemaan "vauva-" tai "salarakas"juoruista?

[/quote]

"Julkkis" ja julkisessa ammatissa toimiva ovat kaksi eri asiaa. Oletko esimerkiksi koskaan lukenut suht keskeisten vallanpitäjien Ihalaisen tai Tuomiojan tai Soininvaaran perhe- tai puoliso"avautumisia", edes vaalien alla? Myöskin Timo Soini pitää tarkasti yksityiselämänsä suojassa.

Voisin luetella vaikka kuinka monta näyttelijää, kirjailijaa ja huippujohtajaa, jotka eivät milloinkaan "avaudu" julkisuudessa.

Kunnioitan heidän päätöksiään, ja niin muuten kunnioittavat ammattitoimittajatkin.

Vierailija
54/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:30"] Tiedän myös runsaasti julkisissa ammateissa toimivia ihmisiä, jotka EIVÄT avaudu yksityiselämästään medioissa eivätkä siis ole "julkkiksia".

[/quote]

[/quote]

Juuri näin. Ja kyllä tietyissä hyvin näkyvissä tehtävissä päätyy väkisinkin jonkin asteen julkkikseksi, vaikka et oikeastaan avautuisi itse ikinä mistään ykistyiselämään liittyvästä. Yksityisyyden suoja säilyy heillä paremmin kuin itse avautuneilla, se on totta, mutta ei se silti ole sama kuin ns.tavisten. Se täytyy hyväksyä. On silti kohteliasta ja hyvää käytöstä kunnioittaa tällaisten ihmisten yksityisyyttä. Minusta fiksu ihminen tekee niin. 

Vierailija
55/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:41"]

[/quote]Tämä on täysin totta! Minä ja ystäväni olemme useasti soittaneet Seiskaan ja joka kerta sama juttu! "tästä on tullut jo monta muutakin vihjettä". Uskomatonta paskaa! Älä siis AP näe vaivaa, se palkkio on ansa jolla he vaan saavat ilmaisia vihjeitä.

[/quote]Ok. Annan siis asian olla. Kiitos vastauksista. AP

Vierailija
56/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:56"] "Julkkis" ja julkisessa ammatissa toimiva ovat kaksi eri asiaa. Oletko esimerkiksi koskaan lukenut suht keskeisten vallanpitäjien Ihalaisen tai Tuomiojan tai Soininvaaran perhe- tai puoliso"avautumisia", edes vaalien alla? Myöskin Timo Soini pitää tarkasti yksityiselämänsä suojassa.

Voisin luetella vaikka kuinka monta näyttelijää, kirjailijaa ja huippujohtajaa, jotka eivät milloinkaan "avaudu" julkisuudessa.

Kunnioitan heidän päätöksiään, ja niin muuten kunnioittavat ammattitoimittajatkin.

[/quote]

No ihanko tosi?

Ja sekö, että kerran "avautuu" jollekin lehdelle, tekee henkilöstä ns. julkkiksen, jonka asiat olisi vapaasti puitavissa mediassa missä tahansa, ja salavalokuvaus yms. olisi myös ihan okei? Että itsepä aloitti, vai?

Vierailija
57/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut 3x 77€.

Vierailija
58/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:20"]

Mä oon saanut 3x 77€.

[/quote]Mitä ne juorut oli?

Vierailija
59/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:20"]

Mä oon saanut 3x 77€.

[/quote]Mitä ne juorut oli?

[/quote]

Eräs julkkis katsomassa VOFFIA. Laulaja1 laulajan2 keikalla ja muutaman kuulauden kuluttua laulaja2 laulaja1 keikalla.

Vierailija
60/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:56"]

[/quote]

[/quote]

"Julkkis" ja julkisessa ammatissa toimiva ovat kaksi eri asiaa. Oletko esimerkiksi koskaan lukenut suht keskeisten vallanpitäjien Ihalaisen tai Tuomiojan tai Soininvaaran perhe- tai puoliso"avautumisia", edes vaalien alla? Myöskin Timo Soini pitää tarkasti yksityiselämänsä suojassa.

[/quote]

No juu. Ne jotka ne näkyvät juorujutut kirjoittavat, eivät läheskään aina ole ammattitoimittajia. Ja sano mitä sanot, kyllä ainakin pienempiä juorujuttuja julkaistaan myös ihmisistä, jotka eivät hitto vie tilitä itse mitään, mutta joilla on kyllin näkyvä ammatti. Olen tämän itse kokenut, ja useamman kerran vierestä nähnyt. Tottakai siihen voi sanoa, että valitkaa ammattinne paremmin. Mutta ei siitä silti tykätäkään tarvitse, eikä myöskään siitä että asia niin usein tulkitaan johtuvan omista (olemattomista) "avautumisista".