Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huijari? En kerro miehille ikääni, ja he luulevat minun olevan

Vierailija
08.04.2014 |

paljon nuorempi kuin olen oikeasti. Pitäisikö minun valottaa, että olen heitä useita vuosia vanhempi? He luulevat olevansa ikäisensä naisen kanssa, jotkut nuoremmankin. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ainakaan missään lyhyissä pelkissä seksisuhteissa tarvi kertoa. Jos alkaa mennä vakavammaksi niin sitten kyllä. 

Vierailija
2/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos ne on vaan jotain satunnaisia hoitoja. Tuskin ne miehetkään kertoo asioista niin kuin ne ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hyvä keino päästä takertuvasta hoidosta eroon että kertoo ikänsä :-) Itse pääsin juuri eroon rakastuneesta yhden illan panoksi tarkoitetusta toteamalla, että meillä taitaa olla vähän tuota ikäeroa... Mies sanoi että miten niin, hän on 23? Minä sanoin, että niin, minä olen 40... Kyllä lähti!

Vierailija
4/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos ilmoitat ikäsi kuitenkin edes jotenkuten totuudenmukaisesti niin ok. Tyyliin nelikymppinen nainen (jos olet vaikka 48), mutta kun aletaan mennä eri vuosikymmenille huijauksessa, niin se on aika naurettavaa. Tiedän näitäkin eikä kukaan kehtaa sanoa, että huijausikää ei kukaan usko ja on yhtä epätoivoista kuin joidenkin miesten kuvaukset ulkonäöstään (sporttinen ja hyvännäköiseksi kehuttu, kun ainoa urheilu on ollut jääkaapin ja sohvan välillä ja oluttuopin tuoma rasitus hauislihakseen viimeiset 20 vuotta). En oikein tajua, miksi sitä ikää pitää valehdella??

Vierailija
5/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä valehtele. Jätän kertomatta totuuden kun huomaan että mies luulee minua 5-10 vuotta nuoremmaksi.

ap

Vierailija
6/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole otettu vain ja anna olla ;)

Vierailija
7/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 00:36"]

paljon nuorempi kuin olen oikeasti. Pitäisikö minun valottaa, että olen heitä useita vuosia vanhempi? He luulevat olevansa ikäisensä naisen kanssa, jotkut nuoremmankin. 

[/quote]

Eivät luule. He antavat sinun luulla, että he luulevat, koska heille on yksi lysti minkä ikäinen olet, kun tarkoituksen ei ole alkaa seurustelemaan kanssasi, vaan ainoastaan käyttää panopuuna tarpeidensa mukaan. He eivät todellakaan luule sinua ikäiseksesi, vaan vanhemmaksi mitä olet. Itsensä nuorekkaaksi vääntäminen kun vanhentaa ihmistä, koska se on niin läpinäkyvää. Jokainenhan näkee miltä puumat näyttävät noloissa pissisvetimissään.

Vierailija
8/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 01:31"]

[/quote]

Eivät luule. He antavat sinun luulla, että he luulevat, koska heille on yksi lysti minkä ikäinen olet, kun tarkoituksen ei ole alkaa seurustelemaan kanssasi, vaan ainoastaan käyttää panopuuna tarpeidensa mukaan. He eivät todellakaan luule sinua ikäiseksesi, vaan vanhemmaksi mitä olet. Itsensä nuorekkaaksi vääntäminen kun vanhentaa ihmistä, koska se on niin läpinäkyvää. Jokainenhan näkee miltä puumat näyttävät noloissa pissisvetimissään.

[/quote]

Tyhmä. En minä mistään kohteliaisuuksista puhu vaan siitä,  miten ymmärrän, havaitsen miehen kuvittelevan minut eri ikäiseksi. Pissistä minusta ei saa tekemälläkään enkä yritä näyttää nuorelta. Oletpas sinä katkera. 

ap

Vierailija
9/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 01:42"]

Tyhmä. En minä mistään kohteliaisuuksista puhu vaan siitä,  miten ymmärrän, havaitsen miehen kuvittelevan minut eri ikäiseksi. Pissistä minusta ei saa tekemälläkään enkä yritä näyttää nuorelta. Oletpas sinä katkera. 

ap

[/quote]

En ole tuo, jolle vastasit. Jos kuitenkin arvaus menee enintään kymmenen vuotta pieleen, pääsääntöisesti 5 vuotta, ei se luultavasti mennyt pieleen, jos he ovat arvanneet vuosikymmenen oikein. Kohteliaisuudesta he toteavat iän ikähaarukkansa alareunasta, ehkä varmuuden vuoksi vielä vuoden tai pari sen alle. Jos he epäilisivät vahingossa hoitoaan 5 vuotta vanhemmaksi kuin hän on, silloin monelta hoidolta voisi mennä touhusta ilo. Kaikki saa nauttia, kun ikä arvataan alakanttiin.

Vierailija
10/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maksullinen nainen? On tooooooooo0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo0000000000000oooosi yleistä ettei huorat kerro oikeaa ikää, painoa, pituutta tai taitojaan.

Vierailija
11/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhu tuollaista tilanteista. Eivät he esitä arvailuja vaan luen rivien välistä. Mutta miten tällä kyynisten kateellisten katkerikkojen palstalla voisikaan...

ap

Vierailija
12/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan vakavissaan kiinnostunut miekkonen, joka on 12 v nuorempi - mutta hän pitää minua ikäisenään. Olen viehättynyt "pojasta", mutta vältellyt suhteen aloittamista jo vuosia. Seksiä ei ole ollut, semmoista hengailua vain. Järkyttyisiköhän tuo, jos pamautan ikäni? Jos ei, haluanko silti meille tulevaisuutta?

Vierailija
13/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 01:31"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Tyhmyydet vaan bumerangina takaisin. Missä kohtaa puhuin jostain kohteliaisuuksista? Sinä todellakin puhut omasta ymmärryksestäsi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen faktan kanssa, mitä miehet oikeasti ajattelevat. Toinen meistä on 100% varmuudella mies ja se et ole sinä, siis ainakaan 100% varmuudella. Minä miehenä tiedän, miten miehet ko tilanteessa käyttäytyvät. Tuossa kymppi viestissä annetaan hieman osviittaa siitä, minkälaista se käyttäytyminen ko tilanteessa voi olla.

Se mitä mies puhuu, tai mitä hän katseillaan viestittää, on aivan eri asia, kuin mitä hän ajattelee. Miehen keinovalikoima on loputon, kun on kyse pillun saamisesta. Kaikista yksinkertaisin ja klassisin tapa on saada nainen vakuuttumaan siitä, että miehen silmissä nainen on kaunis ja ennen kaikkea nuoren näköinen (tämä jälkimmäinen on naisille ensiarvoisen tärkeää, kuten aloituksestakin huomaamme) ja sitähän ei tietenkään "ammattimies" suoraan toiselle täräytä, vaan saa erilaisilla eleillä ja tominnallaan naisen tuntemaan niin.

Vierailija
14/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 02:10"]

En nyt puhu tuollaista tilanteista. Eivät he esitä arvailuja vaan luen rivien välistä. Mutta miten tällä kyynisten kateellisten katkerikkojen palstalla voisikaan...

ap

[/quote]

En ole kyyninen, enkä kateellinen. Kerroin vain, kuinka itse havainnoin maailmaa. Alle parikymppinen ei välttämättä vielä osaa miellyttää rivien välissä, mutta jos tavoite on päästä vähän tanssilattiaa pidemmälle, kaikki sitä iäkkäämmät osaavat miellyttää toista rivien välissä vaihtelevilla taidoilla. Rivien välistä miellyttämisen alkeita on antaa naiselle kuva, että hänet koetaan nuoremmaksi kuin on.

Ole tyytyväinen siihen, miten miehet suhtautuvat sinuun. Tuskin se ikä, vaan olemuksesi ja ulkonäkö on ne, jotka ovat vieneet eteenpäin. Keskustelusta ilmenevä tosiasia on, että et ole seinäkukkanen, vaan ilmeisesti hyvinkin viehättävää seuraa.

t.10

Vierailija
15/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertovatko nuo miehet sitten ikänsä?

Vierailija
16/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä iällä vaikka olisitkin miestä vanhempi? Jotkut jopa tykkäävät.

Vierailija
17/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mies haluaa kuvitella saavansa pillua nuorelta naiselta. Se on itsepetosta. Kun tykästyy johonkin ihmiseen, yrittää ajatella kaiken parhain päin.

-Mies 28v-

Vierailija
18/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 03:53"]Tietysti mies haluaa kuvitella saavansa pillua nuorelta naiselta. Se on itsepetosta. Kun tykästyy johonkin ihmiseen, yrittää ajatella kaiken parhain päin.

-Mies 28v-

[/quote]

En kestä noita autisti-lätinöitäs

Vierailija
19/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 03:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 03:53"]Tietysti mies haluaa kuvitella saavansa pillua nuorelta naiselta. Se on itsepetosta. Kun tykästyy johonkin ihmiseen, yrittää ajatella kaiken parhain päin.

-Mies 28v-

[/quote]

[/quote] Onpa rasistisen negatiivinen kuva oikeista autisteista.

-Mies 28v-

Vierailija
20/24 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 04:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 03:59"]

-Mies 28v-

[/quote]

[/quote] Onpa rasistisen negatiivinen kuva oikeista autisteista.

-Mies 28v-

[/quote]

Ohimennen vain huomauttaisin, että tässä yhteydessä "rasisti" -sana ei sovi aiheeseen. Rasismi tarkoittaa rotusyrjintää. Valitettavasti tietämättömät ovat ottaneet sen muuhunkin käyttöön, ilmeisesti siksi, että kuulostaa hienommalta kun käyttää vierasperäistä sanaa.

Puhukaa ihan vai syrjinnästä muissa tilanteissa, se on oikea sana. Täsä tapauksessa siis: "Olipa syrjivän negatiivinen kuva oikeista autisteista."

Jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän