Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on julkkisjuoru, vasikoinko Seiskaan?

Vierailija
06.05.2014 |

Saako niistä juoruista rahaa? Oletko koskaan juorunnut julkkiksesta esim Seiskaan ja paljonko siitä maksettiin?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:21"]

Joskus aikoinaan muistaakseni Image-lehti ja Minna Turunen tekivät testin, jossa Turunen kauppasi juorua Seiskaan. Kyseessä oli keksitty juoru. Seiskasta sanottiin, että siitä ei voida maksaa mitään, koska he ovat kuulleet samasta asiasta jo toisesta lähteestä. Mikä ei siis ollut mahdollista, kun koko juttu oli täysin keksitty.

[/quote]

Muistan tämän. Myös Jasper Pääkkönen oli mukana jutussa. Sama juttu hänenkin keksityn juorunsa kohdalla. Mutta juu, tukekaa ja auttakaa vaan Seiskaa heidän kullanarvoisessa viestimistyössään. Mihin joutuisimmekaan ilman Seiskaa ja teitä. 

Vierailija
22/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:29"]

Riippuu ihan juorun mehevyydestä! Min. 80 e, max 3500 e olen saanut!

[/quote]

Sinänsä hauskoja provoja nää kolmentonnin saamiset, mutta todellisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsotaan miten käy. Tulen kyllä kertomaan teille jos juoruni julkaistaan :) AP

Vierailija
24/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit myöhästyä :D

Vierailija
25/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut juttuasi myytyä?

Vierailija
26/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:01"]Taisit myöhästyä :D

[/quote] Kuinka niin? En ole vielä ottanut yhteyttä Seiskaan. AP

Vierailija
27/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on typerää saakkia jälleen, ei voi muuta todeta. Muista että julkkiksetkin ovat ihmisiä ja heillä on läheisiä jotka tahtomattaan joutuvan näiden juoruja levittelevien haaskojen kynsiin :( alhainen olet!

Vierailija
28/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:22"]Kyllä on typerää saakkia jälleen, ei voi muuta todeta. Muista että julkkiksetkin ovat ihmisiä ja heillä on läheisiä jotka tahtomattaan joutuvan näiden juoruja levittelevien haaskojen kynsiin :( alhainen olet!

[/quote]Pullauta itku, se helpottaa.

Vierailija
29/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienasin 777€ juorusta ilman kuvaa. Piti toimittaa Aller Medialle sivutuloverokortti, joten kyllä ihan 'lainmukaisesti' ainakin toimivat :)

Vierailija
30/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:26"]Minä tienasin 777€ juorusta ilman kuvaa. Piti toimittaa Aller Medialle sivutuloverokortti, joten kyllä ihan 'lainmukaisesti' ainakin toimivat :)

[/quote] Aika hyvin! Oliko minkäluokan juoru? Miten käytännössä toimit?

Vierailija
31/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä mitään rahaa saa, väittävät jo kuulleensa asiasta muualta.

Vierailija
32/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olisin myynyt, tosin vain jos olisin saanut rahaa. Ei ehkä moraalisesti oikein mutta joskushan se tulee julki kuitenkin. Sori julkkikset.

Vierailija
33/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi puuttua muiden asioihin joten en soita vaikka muutama vuosi sitten äidilläni ja eräällä tunnetulla naimisissa olevalla artistilla oli vispiläkauppaa :D en juorunnut silloinkaan kun eräs täysi-ikäinen tosi-tv tähti seurusteli 14-vuotiaan kanssa. Asia kun ei muille kuulu

Vierailija
34/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:26"]Minä tienasin 777€ juorusta ilman kuvaa. Piti toimittaa Aller Medialle sivutuloverokortti, joten kyllä ihan 'lainmukaisesti' ainakin toimivat :)

[/quote] Aika hyvin! Oliko minkäluokan juoru? Miten käytännössä toimit?

[/quote]

Luulen, että maksavat enemmän jos juoru on juuri sillä hetkellä pinnalla olevasta julkimosta. Minun juoruni koski erästä Viidakon tähtöstä. Soitin seiskaan, ilmoittivat heti että tästä juorusta saa 777€. Oli keskiaukeaman juttu.

Vierailija
35/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma en juoruis kenestakaan. .ei tulis mieleenkaan. oon nahnyt julkkiksia siella sun taalla tekemassa sita sun tata muttei ole tullut mieleenkaan heita kytata.

Vierailija
36/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin joskus voinut paljastaa hyvinkin meheviä juttuja Seiskaan tms. Roskalehtiin, mutta en sitä tehnyt. Nämä tyypit ovat sit asioiden tiimoilta lööpeissä myöhemmin olleet. Ehkä joku kääri sievoiset rahat, mutta ei kiinnosta, olen mielummin sen verran köyhempi.

Vierailija
37/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan vihjepalkkiot ovat veronalaista tuloa eli niistä menee sivutuloverokortin mukaan vero ellet ole työtön... Kerran soitin sinne ja näin minulle sanottiin, jolloin sanoin että antaa olla, en ala mitään verokortteja seiskaan lähettelemään, plus että muutama kymppi siitä olis tullut käteen ainoastaan anyway.

Vierailija
38/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:57"]

Seiskan vihjepalkkiot ovat veronalaista tuloa eli niistä menee sivutuloverokortin mukaan vero ellet ole työtön... Kerran soitin sinne ja näin minulle sanottiin, jolloin sanoin että antaa olla, en ala mitään verokortteja seiskaan lähettelemään, plus että muutama kymppi siitä olis tullut käteen ainoastaan anyway.

[/quote]Miten se siis työttömien kohdalla menee?

Vierailija
39/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä vitun luuseri

Vierailija
40/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:40"]No tätä juorua ei varmasti myy itse. Kyse on suhteesta jota ei ole vielä missään julkaistu. Paljonkohan voisin saada rahaa? AP

[/quote]

Seiska maksaa uutisen uskottavuuden perusteella, jos vain tiedät asiasta ja kerrot sen, et saa kovin paljon, mutta jos sinulla on kuva parista yhdessä tai jotain muuta väitettäsi tukevaa jonka voi laittaa lehteen niin saat oaljon enemmän.