Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on julkkisjuoru, vasikoinko Seiskaan?

Vierailija
06.05.2014 |

Saako niistä juoruista rahaa? Oletko koskaan juorunnut julkkiksesta esim Seiskaan ja paljonko siitä maksettiin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasikoi. saat rahaa. älä kerro uutista heille suoraan vaan sano että sinulla on juoru mutta haluat ensin tietää paljon saat rahaa. sitten vasta kun lupaavat maksaa kerrot sen! muista tinkiä ylöspäin!

Vierailija
2/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset itse myyvät juorunsa seiskaan... ei tavikset.

Suurin osa "salakuvista" yms. on seiskan kanssa sivuttuja / lavasettuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä.

Vierailija
4/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä juorua ei varmasti myy itse. Kyse on suhteesta jota ei ole vielä missään julkaistu. Paljonkohan voisin saada rahaa? AP

Vierailija
5/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Seiskaan... Laita mieluummin alotus aihe vapaalle ja hekumoi oikein kunnolla kun mammat yrittää udella sitä juorua sulta. Aattele miten ihanaa... aahhh... Jos näyttää et jengi kyllästyy niin heruta muutama vihje, voit olla vielä huomennakin etusivulla.

Vierailija
6/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:41"]Älä Seiskaan... Laita mieluummin alotus aihe vapaalle ja hekumoi oikein kunnolla kun mammat yrittää udella sitä juorua sulta. Aattele miten ihanaa... aahhh... Jos näyttää et jengi kyllästyy niin heruta muutama vihje, voit olla vielä huomennakin etusivulla.

[/quote]Hassu :) En mä sen takia vaan oikeasti haluan tietää ovatko muut juorunneet ja siitä netonneet vähän ylimääräistä. AP

Vierailija
7/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Seiska maksaa juoruista. Jopa ilman kuvia kun vain saavat itse ensin vihiä asiasta.

Nykäset ja Hakkaraiset kertovat itse omat juttunsa ensin seiskalle, mutta hyvin suuri osa julkkisista karttaa seiskaa.

Seiska perustuu juuri siihen että se saa rahalla asiat tietoon ennen muita.

Vierailija
8/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saat rahaa jos kiristät julkkista.

Vierailija
9/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:44"]Enemmän saat rahaa jos kiristät julkkista.

[/quote] En mä niin köyhä sentään ole :) AP

Vierailija
10/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin mahdollista, että he kertovat monen muunkin jo kertoneen samasta juorusta ja että rahat arvotaan ilmoittaneiden kesken. Ja vaikka saisitkin rahaa, niin tuskin paljoa. 

Itse arvostan ihmisiä, jotka eivät jonkun kympin takia juorua toisten asioita roskalehdille. AIka matalamielistä käytöstä.

Kaikki julkkikset eivät myöskään todellakaan raportoi asioitaan Seiskalle. Suuurimmalle osalle ei tulisi ikinä edes mieleen tehdä mitään sellaista. 

Vierailija
11/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:47"]On hyvin mahdollista, että he kertovat monen muunkin jo kertoneen samasta juorusta ja että rahat arvotaan ilmoittaneiden kesken. Ja vaikka saisitkin rahaa, niin tuskin paljoa. 

Itse arvostan ihmisiä, jotka eivät jonkun kympin takia juorua toisten asioita roskalehdille. AIka matalamielistä käytöstä.

Kaikki julkkikset eivät myöskään todellakaan raportoi asioitaan Seiskalle. Suuurimmalle osalle ei tulisi ikinä edes mieleen tehdä mitään sellaista. 

[/quote] Mulle on aivan sama arvostaako joku mua vai ei jos vaan saan tällä tiedolla rahaa. Kauhistele ja tuomitse ihan rauhassa, ole hyvä :) AP

Vierailija
12/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiirettä tai joku muu ehtii ensin.

Vierailija
13/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesänä pari kuvaa ja juoru. Sain 400 € ( - verot).

Vierailija
14/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen ja Laine ihan varmana!

Vierailija
15/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini raportoi kerran julkkisjuorunsa Seiskaan. Sanoivat pokkana, ettei tämä nyt ole sellainen juttu joka heitä kiinnostaa. Tekivät pari viikkoa myöhemmin asiasta monen sivun jutun. Äitini ei toki saanut penniäkään ;)

Vierailija
16/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:59"]

Äitini raportoi kerran julkkisjuorunsa Seiskaan. Sanoivat pokkana, ettei tämä nyt ole sellainen juttu joka heitä kiinnostaa. Tekivät pari viikkoa myöhemmin asiasta monen sivun jutun. Äitini ei toki saanut penniäkään ;)

[/quote]

No just näin. Älkää nyt ihan oikeasti tehkö itsestänne pellejä.

nro 10

Vierailija
17/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:40"]

No tätä juorua ei varmasti myy itse. Kyse on suhteesta jota ei ole vielä missään julkaistu. Paljonkohan voisin saada rahaa? AP

[/quote]

Tuskin mitään, koska jos kyseessä on oikeasti suhde ja sinä olet heidät jossakin julkisella paikalla nähnyt, niin tieto on jo seiskalla (tai ainakin väittävät niin), jos siis on vähänkään uutisoinnin arvoinen. Jos taas olet mennyt johonkin privaattitiloihin kurkkimaan, niin et saa mitään muuta kuin korkeintaan rikossyytteen. Jos sinulla kuvamateriaalia on jostain salasuhteesta, jota ei ole vielä julkaistu ja kyseessä kiinnostava julkkis, niin saatat siitä kuvasta muutaman kympin saada. Rikastumaan et siis tiedollasi missään tapauksessa pääse.

Vierailija
18/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotias kun vasikoin Seiskalle ensiksi erään tunnetun julkkiksen uudesta suhteesta, etusivujuttu ja 1500e.

Heti puolen vuoden päästä bongasin erään toisen suositun julkkiksen maha pystyssä lastenvaateosastolta. Toiset 1500e.

Soitin myös Katsolle kun törmäsin erääseen bändiin Ikeassa, 40e.

Vierailija
19/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan muistaakseni Image-lehti ja Minna Turunen tekivät testin, jossa Turunen kauppasi juorua Seiskaan. Kyseessä oli keksitty juoru. Seiskasta sanottiin, että siitä ei voida maksaa mitään, koska he ovat kuulleet samasta asiasta jo toisesta lähteestä. Mikä ei siis ollut mahdollista, kun koko juttu oli täysin keksitty.

Vierailija
20/61 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan juorun mehevyydestä! Min. 80 e, max 3500 e olen saanut!