Miksi niin moni nainen on nykyään kiinnostunut myös naisista?
Siis mulla ei oo mitää kenenkään suuntauksia kohtaan tai mitään mutta ihmettelen vaan ku tuntuu sille että tosi moni nainen on nykyää kiinnostunu sekä miehistä että naisista. onko siinä joku logiikka takana vai sattumaa vain?
Kommentit (89)
Miehet etsii vain irtoseksiä Tinderin karkkikaupasta. Naiset kaipaa syvempää yhteyttä.
Se on nykyään sallittua, ennen on aina ollut jotain tuomitsemista ja tietenkin sitä nykyäänkin jotkut yrittää, mutta ei sitä enää paheksuta kuten joskus. Kuinkahan paljon aiemminkin olisi ollut jos ois ollut mahdollista.
Eihän miehet tykkää naisista ollenkaan, edes heterot. Tykkäätte tisseistä ja pepusta sekä naisen alapäästä, mutta ette naisista. Näette vaan objektin. Itse olisin maailman onnellisin, jos olisin edes hiukan bi, mutta valitettavasti olen hetero.
Koska se on sallittua. Kuvitellaan että seksuaalinen suuntautuminen on jana, toisessa päässä ovat heterot ja toisessa päässä homot, ihmiset sijoittuvat tälle janalle kuka mihinkin, joku voi ihastua ja rakastua samaa sukupuolta olevaan vain kerran elämässään ja ja joku useammin. Onko tälle kenellekään muulle mitään merkitystä, kuin asiaomaiselle itselleen? Ei ainakaan pitäisi olla
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyään sallittua, ennen on aina ollut jotain tuomitsemista ja tietenkin sitä nykyäänkin jotkut yrittää, mutta ei sitä enää paheksuta kuten joskus. Kuinkahan paljon aiemminkin olisi ollut jos ois ollut mahdollista.
Luehan historiaa vähän tarkemmin!
Ei ole naisia eikä siksi myöskään naisista kiinnostuneita naisia. On vain naisiksi tai miehiksi ilmoittautuvia, ja huomenna samat ihmiset voivat ilmoittaa toisin.
Terveisin Iiris ja Emma
Koska naiset on täydellisesti kyllästyneet suomalaisiin miehiin ja heidän epäasialliseen käytökseen naisia kohtaan.
Miesten taso on Suomessa todella heikko. Henkistä elämää ei käytännössä yhtään.
Susta tuntuu = susta tuntuu. Ei se todellisuutta kuvasta. Se, mikä on varmastikin muuttunut on se, että asioista puhutaan ja kirjoitetaan mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten taso on Suomessa todella heikko. Henkistä elämää ei käytännössä yhtään.
Me tykkäämme enemmän anaaliseksistä.
Minäkin olen, salaisissa haaveissa. En niinkään mieti seksuaalista näkökulmaa, vaan parisuhdetta. Kaipaan syvää henkistä yhteyttä, sellaista mitä en yhdenkään miehen kanssa ole täysin tavoittanut.
Aina ovat olleet, mutta nykyään on muotia revitellä yksityisasioitaan julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisia eikä siksi myöskään naisista kiinnostuneita naisia. On vain naisiksi tai miehiksi ilmoittautuvia, ja huomenna samat ihmiset voivat ilmoittaa toisin.
Terveisin Iiris ja Emma
Joo, mutta lisäksi voi ilmoittautua joksikin muuksikin kuin mieheksi tai naiseksi, sillä niin sanottuja sukupuolia on ties miten suuri määrä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen, salaisissa haaveissa. En niinkään mieti seksuaalista näkökulmaa, vaan parisuhdetta. Kaipaan syvää henkistä yhteyttä, sellaista mitä en yhdenkään miehen kanssa ole täysin tavoittanut.
Mutta seksuaalisessa mielessä miehet tyydyttävät paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta seksuaalisessa mielessä miehet tyydyttävät paremmin?
Eri mutta eipä oikestaan. Mies ei anna mitään mitä ei apuvälineiden kanssa saisi jos fyysisestä seksistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Aivopesua. Vuosikymmenet naiset joutuneet katsomaan isoissa mainoksissa vähäpukeisia naisia.
Samalla miehiä haukutaan joka käänteessä.
Ei ihme. Tehän niitä alastomia naisia olette mainoksiin laittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesua. Vuosikymmenet naiset joutuneet katsomaan isoissa mainoksissa vähäpukeisia naisia.
Samalla miehiä haukutaan joka käänteessä.
Ei ihme. Tehän niitä alastomia naisia olette mainoksiin laittaneet.
Yksi laittaa, toinen suostuu laitettavaksi. Kumpi lie hölmömpi?
Kysypä voisivatko ihan seurustella naisen kanssa niin eivät voi tai sitten on joku alkoholihuuru päällä? Jos se on kokeiluvaihe, ei romanssi mielessä. Miehiltä voi kysyä samaa miesten suhteen. Paitsi utelu ei kai kivaa.