Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:21"]Björck sanoo: "Olen selvästi tehnyt virheen ja olen äärimmäisen nolostunut tilanteesta." Mitä hänen pitäisi vielä sanoa? "Vedän itseni hirteen, valelen öljyllä, sytytän itseni tuleen ja ripottelee tuhkani luitteni päälle, jotta katumukseni ja anteeksipyyntöni tulevat riittävän selkeästi ilmaistuiksi?"

[/quote]

Tuskin täällä palstalla notkuu sen verran fiksua porukkaa että saman pointin tajuaisivat kuin sinä:) Ne lukee mitä haluaa ja sanoo mitä haluaa. Samaan aikaan kertovat toisessa keskustelussa mielipiteensä kiusaajista, miten heidät voisi listiä.. Pata kattilaa soimaa;)

Vierailija
42/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:21"]

Björck sanoo: "Olen selvästi tehnyt virheen ja olen äärimmäisen nolostunut tilanteesta." Mitä hänen pitäisi vielä sanoa? "Vedän itseni hirteen, valelen öljyllä, sytytän itseni tuleen ja ripottelee tuhkani luitteni päälle, jotta katumukseni ja anteeksipyyntöni tulevat riittävän selkeästi ilmaistuiksi?"

[/quote]

Luitko tuota juttua ollenkaan? Outoa, jos et näe sisällön olevan suurin piirtein "Olen selvästi tehnyt virheen, kun kerran muut niin sanovat. Omasta mielestäni se oli kyllä vain läppä läppäleissonia, mutta kun kerran muut vetävät herneen nenään roisista huumorintajustani, niin kaduttaa, että tuli sanottua mitään. Pitäkööt tunkkinsa #ettevaantajuu #tyhmättosikot #enkadumuttakuitenkin"

Todella helppo anteeksipyyntö olisi ollut "Olen pahoillani. Tiedostan, että tagivalintani olivat todella mauttomia, ja pyydän vilpittömästi anteeksi Anna Paljakalta."

Ei olisi tarvinnut mitään pitkiä runoelmia tai itsensä pieksemistä: riittävää olisi ollut ihan vain yksinkertaisesti myöntää tehneensä virheen ja pyytää anteeksi. Kumpaakaan Björck ei oikeasti tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:21"]

Björck sanoo: "Olen selvästi tehnyt virheen ja olen äärimmäisen nolostunut tilanteesta." Mitä hänen pitäisi vielä sanoa? "Vedän itseni hirteen, valelen öljyllä, sytytän itseni tuleen ja ripottelee tuhkani luitteni päälle, jotta katumukseni ja anteeksipyyntöni tulevat riittävän selkeästi ilmaistuiksi?"

[/quote]

Luitko tuota juttua ollenkaan? Outoa, jos et näe sisällön olevan suurin piirtein "Olen selvästi tehnyt virheen, kun kerran muut niin sanovat. Omasta mielestäni se oli kyllä vain läppä läppäleissonia, mutta kun kerran muut vetävät herneen nenään roisista huumorintajustani, niin kaduttaa, että tuli sanottua mitään. Pitäkööt tunkkinsa #ettevaantajuu #tyhmättosikot #enkadumuttakuitenkin"

Todella helppo anteeksipyyntö olisi ollut "Olen pahoillani. Tiedostan, että tagivalintani olivat todella mauttomia, ja pyydän vilpittömästi anteeksi Anna Paljakalta."

Ei olisi tarvinnut mitään pitkiä runoelmia tai itsensä pieksemistä: riittävää olisi ollut ihan vain yksinkertaisesti myöntää tehneensä virheen ja pyytää anteeksi. Kumpaakaan Björck ei oikeasti tehnyt.

[/quote]

Onneks kukaan ei sentään kuollut, siltä vähän tuntuu

Vierailija
44/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen toi tyyppi on? Instagram-tili kuin 14-vuotiaalla nassikalla...