Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#paskatsuuhun #raflassaripulii

Vierailija
22/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#anteekisienpyydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika klassinen so-sorry-not-sorry-anteeksipyyntö. "Olen pahoillani, jos loukkaannuit" vs. "Olen pahoillani, että loukkasin". Käsittämätöntä, miten harva ei näe perustavanlaatuista eroa näiden välillä.

Jotkut eivät vaan osaa myöntää tehneensä virheitä. Koskaan.

Vierailija
24/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomolla on henkilökunnan puolesta "paha mieli", niin miksi sitten pahentaa tilannetta käyttäytymällä ala-arvoisesti puhumalla suuhun raiskaamisesta ja mummelin käteenvetämisestä? Hänhän itse omilla toimillaan pilaa ravintoloidensa mainetta ja samalla vaarantaa henkilökunnan työpaikat. Noin ei toimi muista alaisista välittävä pomo vaan itsekäs ihminen, joka otti kritiikistä itseensä.

Vierailija
25/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#fuckyougranny #vitsivitsi #läppäläpändeerus #eikandeeottaaniintosissaan #ystävätymmärtäämammatei

Vierailija
26/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:38"]

Joo, aika klassinen so-sorry-not-sorry-anteeksipyyntö. "Olen pahoillani, jos loukkaannuit" vs. "Olen pahoillani, että loukkasin". Käsittämätöntä, miten harva ei näe perustavanlaatuista eroa näiden välillä.

Tismalleen samaa mieltä.

Jotkut eivät vaan osaa myöntää tehneensä virheitä. Koskaan.

[/quote]

Vierailija
27/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli ripuliravintolan omistaja... luikertele koloosi äläkä näytä naamaasi julkisuudessa

#ripuliravintola#loskaatominsuuhun

Vierailija
28/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#vetäsemummoos

Mitä hauskaa tossa on?

Ja miten se liittyy ruuanlaittoon?

Vierailija
29/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kusinoussutpäähän

Vierailija
30/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi, ota neuvo vastaan ja korjaa somemunakkasi. Sen voit tehdä sanomalla vaikka anteeksi, ja että hashtag-valintani oli mauton ja ala-arvoinen.

Vierailija
31/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:59"]Tomi, ota neuvo vastaan ja korjaa somemunakkasi. Sen voit tehdä sanomalla vaikka anteeksi, ja että hashtag-valintani oli mauton ja ala-arvoinen.

[/quote]

Tämä.

Vierailija
32/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:51"]http://www.ruokala.net/uutiset/huippukokki-tomi-bjorck-katuu-nettikirjoituksiaan-lappa-meni-liian-pitkalle/1288685140977

[/quote]

Yhy-yy yhy-yy. Enää pitäisi tietää mitä tämä omahyväinen paska katuu.

Vierailija
33/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:12"]

"...sanoo olevansa äärimmäisen pahoillaan, mikäli hänen sosiaalisessa mediassa käyttämänsä hashtagit eli tunnisteet on koettu loukkaavina." Ei siis kadu sanojaan vaan sitä, että jotkut ovat ottaneet ne liian henkilökohtaisesti?

"koen, että minut on ymmärretty väärin"

Muut vain ymmärsi väärin, ei hän tehnyt itse mitään väärää.

" huumorini on aika ronskia. Siellä on välillä hashtageja #halaamutkatki tai #korkkaritkorvissa. Luulin, että julkisuuskuvani tunnetaan niin hyvin, että tämäkin olisi ymmärretty huumorina."

"Björck sanoo kokevansa, että tällä hetkellä hänen tekemisistään hakemalla haetaan epäonnistumisia."

[/quote]

Eli suomeks sanottuna: #emmämitäänväärääootehnyt, #grannynvika

[/quote]

Siis hänhän sanoo olevan pahoillaan. Mut suomalaiset on tunnetusti niin katkeraa kansaa että ihan sama mitä sanoo, ei se ole koskaan oikein. Olen kyllä Tomin kanssa samaa mieltä siitä miten hänen oikein toivotaan epäonnistuvan.

Suomessa toisen epäonnistumisella on tapana mässäillä.

Vierailija
34/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:24"]Joo, ei ollut anteeksipyyntöä nähnytkään. Missään kohtaan ei ollut aidosti pahoillaan. Ei tullut sydämestä, oli pelkkää selittelyä.

[/quote]

Vai ei vielä tullut sydämestä.... Relaa vähän!:D Ei ole maailman vakavin asia kun pysähtyy käyttämään päätään.

Vierailija
35/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#relaavähän:D #terv.vaimo

Vierailija
36/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi vois lisätä ravintolan ruokalistalle kokin erikoisannoksen, jossa olisi sitä itseään.;)

Vierailija
37/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björck sanoo: "Olen selvästi tehnyt virheen ja olen äärimmäisen nolostunut tilanteesta." Mitä hänen pitäisi vielä sanoa? "Vedän itseni hirteen, valelen öljyllä, sytytän itseni tuleen ja ripottelee tuhkani luitteni päälle, jotta katumukseni ja anteeksipyyntöni tulevat riittävän selkeästi ilmaistuiksi?"

Vierailija
38/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas tänään : Kuhaa loskassa,Spemi marinoidut kauden vihannekset,pillulimapotut,persehikiripuliPannukakku menkkavaahdolla,Nam !

Vierailija
39/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:16"]#relaavähän:D #terv.vaimo

[/quote]

Tai sit sillä on muuta tekemistä

Vierailija
40/44 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi-rukka, some näytti hänelle nyt todella nurjan puolensa ja somen nurja puolihan on kyllä mustaakin mustempi sille kenelle se kääntyy.

Twitteri on minulle vieras maailma, mutta nämä avmammojen hastagit saavat mut ulvomaan. Ts. myös twitteri saattaisi olla minulle suhteellisen viihdyttävä paikka.

Kaikkea hyvää Tompalle vaan, kyllä se siitä. Viimestään ens viikolla.