Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2021

Vierailija
14.12.2020 |

Hei !

Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?

Kommentit (2485)

Vierailija
761/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kellään sitä (muistaakseni) päättelytehtävää, missä oli kukkakaupan järjestämiä kursseja ja sidontakurssin osallistujamäärää kysyttiin?

Joo oli!

Ymmärsinköhän mä sen ihan väärin vai oliko se niin yksinkertanen, että siitä toisesta taulukosta selvis suoraan se määrä? :x

Molempia taulukoita tarvittiin.

No hitto :D Osaatko yhtään selittää miten se ratkes? Se oli viimenen tehtävä mitä tein ja aivot ei oikein enää siinä vaiheessa suostuneet yhteistyöhön. Ja se tehtävä jäi tietty kummittelemaan

Ekasta taulukosta kirjasit ylös kaikkien sille kysytylle kurssille ilmoittautuneiden ID:t (numerosarjat), ja toisesta taulukosta tarkistit ketkä näistä oli myös oikeasti siellä kurssilla, ja sitten sait selville osallistuneiden määrän

Eli tarvittiin oikeastaan vaan toisen taulukon tietoja? Eikö siinä kysytty pelkästään osallistuneiden määrää, ei ilmoittautuneiden/osallistuneiden suhdetta tms?

Toisesta taulukosta näit ketkä kyseiselle kurssille ovat ilmoittautuneet. Listassa oli myös sellaisia kursseja jonka tietoja et tarvinnut. Eli, molempia tarvittiin.

Korjasin seppelekurssilaisten määrää kolme kertaa kun luin ensin taulukon kursseista huolimattomasti. Lopuksi löysin seppelekurssilaisia neljältä eri kurssiriviltä. Seppelekurssi oli yksinään, seppeleensidonta ja hääkimppu, "jokin mitä en muista" ja seppele, sekä "kaikki kolme kurssia".

Mä jäin just tätä miettimään, et pitikö ottaa ne ihmiset myös noista seppele + hääkimppu vai pelkästään seppekekurssille osallistuneet. Kun tossa missä oli molemmat, niin ei saanut selville paljon oli kumpaakin.

Mä ymmärtäisin, että ne joissa oli ilmoittautunut kahdelle kurssille piti laskea myös, koska tarkoitti, että on molemmille kursseille ilmoittautunut. Toi oli musta just se kompa, että huomaatko sen myös.

Vierailija
762/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli se auto, pyörä, bussi jne. kun oli kysymys millä sen kannattaa sinne töihin mennä että kerkeää.

Mä taisin lopulta vastata pyörä. Sillä vaihtoehdolla pääsi lähtemään oikeaan aikaan ja oli perillä 10 min ennen vuoron alkua.

Mutta siihen vaihtoehtoon piti lisätä mainittu vartti suihkuaikaa jolloin oli hitaampi vaihtoehto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkulautatehtävässä täytyi muistaakseni lisätä parkkialue kyseisille laitteille kun olivat sikin sokin ja aiheuttivat vaaratilanteita.

Vastasin saman..

Vierailija
764/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli se auto, pyörä, bussi jne. kun oli kysymys millä sen kannattaa sinne töihin mennä että kerkeää.

Mä taisin lopulta vastata pyörä. Sillä vaihtoehdolla pääsi lähtemään oikeaan aikaan ja oli perillä 10 min ennen vuoron alkua.

Mutta siihen vaihtoehtoon piti lisätä mainittu vartti suihkuaikaa jolloin oli hitaampi vaihtoehto

Muistelen, että laskin sen suihkun siihen.. Nyt iski kyllä epävarmuus.

Vierailija
765/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otitko huomioon sen että piti käydä vielä suihkussa pyöräilyn jälkeen johon meni aikaa, eli väärä vastaus.

Vierailija
766/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kellään sitä (muistaakseni) päättelytehtävää, missä oli kukkakaupan järjestämiä kursseja ja sidontakurssin osallistujamäärää kysyttiin?

Joo oli!

Ymmärsinköhän mä sen ihan väärin vai oliko se niin yksinkertanen, että siitä toisesta taulukosta selvis suoraan se määrä? :x

No hitto :D Osaatko yhtään selittää miten se ratkes? Se oli viimenen tehtävä mitä tein ja aivot ei oikein enää siinä vaiheessa suostuneet yhteistyöhön. Ja se tehtävä jäi tietty kummittelemaan

Ekasta taulukosta kirjasit ylös kaikkien sille kysytylle kurssille ilmoittautuneiden ID:t (numerosarjat), ja toisesta taulukosta tarkistit ketkä näistä oli myös oikeasti siellä kurssilla, ja sitten sait selville osallistuneiden määrän

Eli tarvittiin oikeastaan vaan toisen taulukon tietoja? Eikö siinä kysytty pelkästään osallistuneiden määrää, ei ilmoittautuneiden/osallistuneiden suhdetta tms?

Toisesta taulukosta näit ketkä kyseiselle kurssille ovat ilmoittautuneet. Listassa oli myös sellaisia kursseja jonka tietoja et tarvinnut. Eli, molempia tarvittiin.

Korjasin seppelekurssilaisten määrää kolme kertaa kun luin ensin taulukon kursseista huolimattomasti. Lopuksi löysin seppelekurssilaisia neljältä eri kurssiriviltä. Seppelekurssi oli yksinään, seppeleensidonta ja hääkimppu, "jokin mitä en muista" ja seppele, sekä "kaikki kolme kurssia".

Mä jäin just tätä miettimään, et pitikö ottaa ne ihmiset myös noista seppele + hääkimppu vai pelkästään seppekekurssille osallistuneet. Kun tossa missä oli molemmat, niin ei saanut selville paljon oli kumpaakin.

Mä ymmärtäisin, että ne joissa oli ilmoittautunut kahdelle kurssille piti laskea myös, koska tarkoitti, että on molemmille kursseille ilmoittautunut. Toi oli musta just se kompa, että huomaatko sen myös.

Tuntui vaan hassulta laskea niitä mukaan, kun ei tarkkaa määrää saanut, niin miten voi tietää lopullisen määrän? Miten muut tämän päätteli?

Vierailija
767/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ite sen C bussin koska eka lähti aikasemmin mihin se ois kerenny, tokassa oli vaihtoja ja se ei halunnu mennä semmosella, pyörällä ois menny suihkun kaa liikaa, ja se ruuhka pilas sen autolla menemisen. C bussilla meni kans se 38min.

Vierailija
768/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oli!

Tuntui vaan hassulta laskea niitä mukaan, kun ei tarkkaa määrää saanut, niin miten voi tietää lopullisen määrän? Miten muut tämän päätteli?

Valmennuskurssilla ollu tommosia harjotuksia ja niissä piti kaikki noi laskee mukaan.

Vierailija
769/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otitko huomioon sen että piti käydä vielä suihkussa pyöräilyn jälkeen johon meni aikaa, eli väärä vastaus.

Lähtikö henkilö pyöräilemään 7:35? Kesto 30 min. Töissä 8:05 +15 min suihku eli 8:20 valmis ja vuoro alkaa 8:30. En ole enää satavarma noista ajoista. Hämärä mielikuva vaan. Muistaako kukaan?

Vierailija
770/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ite sen C bussin koska eka lähti aikasemmin mihin se ois kerenny, tokassa oli vaihtoja ja se ei halunnu mennä semmosella, pyörällä ois menny suihkun kaa liikaa, ja se ruuhka pilas sen autolla menemisen. C bussilla meni kans se 38min.

Minulla ei ollut c bussia. Oli vain A ja B-bussit

Vierailija
771/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laskin että sillä autolla kerkes kuitenkin just sopivasti.

Vierailija
772/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ajat ja kysymyksetkin varmaan vaihteli jokaisella.

Vierailija
773/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta autolla keskustan kautta meni ruuhkassa tunti ja Kehätiellä oli onnettomuus, jonka arveltiin olevan ohi tasaan mennessä, mutta ei ole tietenkään varmaa..

Vierailija
774/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö henkilö pyöräilemään 7:35? Kesto 30 min. Töissä 8:05 +15 min suihku eli 8:20 valmis ja vuoro alkaa 8:30. En ole enää satavarma noista ajoista. Hämärä mielikuva vaan. Muistaako kukaan?

Mie sain saman vastauksen! Juuri samalla tavoin järkeilin.

Vierailija
775/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tyyliin ees sanottu millon työt alkaa halus vaan nopeimman vaihtoehdon? Tai sit muistan vaa väärin.

Vierailija
776/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans bussit A, B, C, sitten oli autollekin kaksi vaihtoehtoa ja sitten se pyörä! Pyörä oli näistä nopein vaihtoehto, suihkuineen kaikkineen.

Vierailija
777/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli 2min hitaampi vaihtoehto

Vierailija
778/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans bussit A, B, C, sitten oli autollekin kaksi vaihtoehtoa ja sitten se pyörä! Pyörä oli näistä nopein vaihtoehto, suihkuineen kaikkineen.

Jännä että toisilla yksi vaihtiehto enempi samassa stoorissa

Vierailija
779/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa voi käyttää myös sitä logiikkaa että kokeessa halutaan piilokorostaa joukkoliikenteen hyötyjä ja auto ei siten kuulu oikeaan vaihtoehtoon

Vierailija
780/2485 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vaihtoehto, että lähtee autolla heti ruuhkan sekaan ja menee x aikaa tai ajaa kiertoreittiä johon menee x aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi