Jos nukut yöllä 6 tuntia, millainen on seuraava päiväsi?
Kommentit (55)
No mulle yksi yö ei tee mitään, jos muulloin saa nukkua. Mutta nyt pienen lapsen kanssa omat unet jäävät usein kuuteen tuntiin, ja niillä unilla ei kyllä pitkään pärjää. Väsyttää, kiukuttaa, itkettää pienet asiat, pinna palaa heti, en jaksa olla sosiaalinen, päätä särkee, huimaa jne.
Juuri luin että kaksi viikkoa kuuden tunnin unilla vastaa 1 promillen humalaa.
Ihan normaali minulle, mitäköhän se vastaisi promilleissa kun näillä menty koko aikuisikä eli kymmeniä vuosia?
Illalla ei vaan nukuta ja aamulla herään vaikkei kello ole soimassa, elämä vaan on niin kivaa ei sitä jaksa nukkumiseen käyttää!
Kuolema kuittaa univelat - seuraava kysymys?
Jos saan nukkua sen putkeen, olen elämäni kunnossa.
Ihan normaali ja en tarvitse päiväunia. Pärjään pitkänkin ajan huonoilla ja lyhyillä unilla. En tule edes äkäiseksi tai hiljaiseksi, olen niinkuin aina.
Ajattelin kanssa, että millainen olen, jos olen kerrankin nukkunut riittävästi. Nimenomaan putkeen jos saisi nukkua 6 h, olisin elämäni kunnossa. 6 h pätkissä on lähellä totuutta ja se ei riitä minulle. Unelma olisi 8 h putkeen, mutta sellainen on hyvin harvinaista.
Normaali, hyvin nukuttu. Nukun päivällä lisää, jos on tilaisuutta.
Ihan perus. Viikolla yöunet on suunnilleen tuota kuutta tuntia. Viikonloppuisin sitten otan takaisin parilla tunnilla.
Sehän olisi ihanaa! Normaali yöuni arkisin n. 15 min. - 3 tuntia.
Helvetin väsynyt. Ehkä ilman tätä raskautta ehkä just selviäisin päivästä. Tarvitsen normaalisti 8-9h yöunta, nyt 9-10h.
Olisin väsynyt, mutta toimintakykyni ihan normaali.
Yleensä nukun 8 tuntia yössä.
Olisin onnellinen, jos saisin nukkua yhteenmenoon noin paljon. :)
4h on maksimi jonka nukun putkeen, sitten alkaa pyöriminen ja kelloon tuijottelu.