Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ikinä miehen perhettä.

Vierailija
12.12.2020 |

Miesystävän kanssa oltu kolme vuotta suhteessa, osa ajasta asuttu yhdessä.
Ongelmia on joitain mahtunut tuohon aikaväliin ja monet niistä miehen lähisukulaisen aiheuttamia ilkeällä mustasukkaisella käytöksellään, nämä siis lähinnä minulle ja miehelle mielipahaa aiheuttavia, ei meidän välille riitaa tekeviä asioita.

Minulla on lapsia joihin mies suhtautuu etäisen välittävästi jos noin voi kuvailla. On jossainmäärin kiinnostunut lasten hyvinvoinnista, mutta ei halua mitään lasten asioita hoitaa tai ottaa vastuuta. Joskus toki apuna jos tarvitsen jossain apua, esimerkiksi huonekalujen kantamisessa ym raskaita hommia tai pyörän korjaus.

Rahasta on enimmäkseen hyvin tarkka jos kyse on yhteisistä ostoksista, kuten talouden ruokaostokset, pelkää jäävänsä tappiolle tai tahallaan yrittää hyötyä, en osaa sanoa kumpi kyseessä. Yleensä äreä yhteisten ostosten jälkeen jos hänen maksuvuoro. Hänellä tietenkin vähemmän maksuvuoroja kuin minulla koska lapset ovat minun. Omiin hankintoihin riittää rahaa hyvin mikä on tietysti sallittua, mutta ei siis ole kyse siitä, että ei olisi varaa osuuttaan maksaa.

Lahjojen ostaminen muille kuin vanhemmilleen ei ole ilonaihe miehelle eikä hän ostakaan edes minulle aina syntymäpäivälahjaa, lapsilleni ei ollenkaan, mutta ei kyllä sisarustensakaan lapsille. Minun ostamat lahjat ovat myös joka kerta olleet huonoja, sen on sanonut.

Perhe hänelle tarkoittaa vanhempia ja sisaruksia sekä isovanhempia vaikka ei heidän kaikkien kanssa läheinen olekaan eikä luonnollisesti heidän kanssaan asu. Itse ajattelen perheen olevan puoliso ja mahdolliset lapset jotka kotona asuu. Sitten jossain vaiheessa lapset muuttaa pois ja perustaa oman perheen jolloin minä kuulun heidän lapsuudenperheeseen. Miehen ajatusmallilla me emme ole perhe enkä minäkään koskaan tule olemaan hänen perheensä tai perhettään.

On hänessä paljon hyviä piirteitä ja toki muitakin särmiä näiden lisäksi, mutta esimerkiksi noiden asioiden takia olen miettinyt voiko tästä ikinä tulla sellaista suhdetta joka tekisi minut onnelliseksi. Jatkuvasti tunnen olevani riittämätön ja vähempiarvoinen hänelle. Tunnetta ruokkii se, että hän ei huomioi minua suunnitelmissaan millään tavalla vaan minun pitäisi odottaa milloin hän tulee ja menee ja milloin minut halutaan mukaan. Lasten kanssa hän ei mielellään yhdessä käy paikoissa vaan liikun yleensä yksin lasten kanssa.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jo, itsekäs mulkku tuo mies on, kumppanille on ilo ostaa lahjoja. Lapsia ei tarvitse kasvattaa, mutta kyllä heidät pitää osata ottaa huomioon.

Vierailija
2/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tavalliselta suhteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut hyvässä suhteessa ollakaan.

Vierailija
4/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein muuta sanoa kuin sen että, oletko onnellinen? Paljon asioita jotka sinua hiertää, onko suhde kaiken tuon arvoinen? Olet aikuinen nainen ja äiti, tiedät varmaan mikä sinulle on hyvää ja parasta.

Vierailija
5/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi maksaa sinun ja lastesi eläminen? 

Vierailija
6/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oma isänsä, vai onko niitä isiä montakin? 

Vierailija
7/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elo olet pelkkää lastenhoitajaa ja lompakkoa vailla. Yllätys. Jos joku mies kirjoittaisi palstalle uusionaisestaan samalla tavalla, mies kivitettäisiin välittömästi 

Vierailija
8/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ennen tätä sanonut, mutta nyt on pakko.

Jätä se sika.

Vierailija
9/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita lapsia asumaan ihmisen kanssa, joka ei pahemmin heistä välitä. Lapsilla pitää olla hyväksytty olo omassa kodissaan. Seurustella voitte, jos tahdot mutta eri osoitteissa.

Vierailija
10/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sinun lapsesi ole miehesi vastuulla. Periaatteessa. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, joten jätä mies, koska lapset vaistoavat ettei mies pidä heistä.

Vierailija
11/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne sen lapsia olekaan.

Asukaa erillänne kunnes lapsesi ovat muuttaneet omilleen.

Vierailija
12/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihan pakko valita aina se kusipäisin äijä kun on omi lapsiakin siinä?

Kun hyviäkin äijiä on joissa on miestä ja sydäntä (ottaa ne lapsetkin ja nainen huomioon kivalla tavalla arjessa. Välittäen).

Vierailija
13/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut hyvässä suhteessa ollakaan.

Tavallinen ja hyvä suhde ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
14/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei tosta tuu mitään, tiedät sen jo itsekin. Tai ehkä hän herää, jos teet lähtöä. Mut ei kuulosta arvoisellaan suhteelta, hän ei vaikuta välittävän yhtään.

Vierailija
15/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla Ihan erilainen käsitys teidän suhteestanne ja siitä, mitä te haluatte.

Vierailija
16/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*arvoiseltasi

Vierailija
17/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jukolauta jatka tollasen puupään kanssa.

Katkaise suhde ja löydät mukavamman. Sellasen joka on automaattisesti "perhettä".

Vierailija
18/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs äijä tuo on.

Ei parisuhdemateriaalia. Ainakaan onnellista.

Vierailija
19/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että sinä tiedostat olevasi hänen kanssaan pariskunta, kun taas mies ei tunne olevansa kanssasi vakituinen pari?

Oletteko naimisissa?

Vierailija
20/121 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ketjun naisista ei alkaisi sinkkuna elättämään ja hoitamaan yh-miehen lapsilaumaa.

Valehtelette jos muuta väitätte 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän