Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sossusta 1800e,tuossa siis kahden kuukauden toimeentulotuki

Vierailija
30.04.2014 |

En edes tajunnut olevani oikeutettu moiseen,lastenvalvojan vinkistä kummiskin hain.Olen ihan järkyttynyt miten paljon sain sieltä,sain kaikki laskutkin maksettua ja ruokaa pöytään :) Täytyy olla nyt tosi kiitollinen tästä avusta mitä sain!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:23"]Olen kyllä hieman kateellinen! Minä ja mieheni yhteistulot ovat 900e/kk, mikä koostuu toimeentulotuesta, asumislisästä, opintotuesta ja asumistuesta. Eli minä opiskelen ja mieheni on työtön. Vuokra syö tuosta 500e/kk pois ja töitäkään ei tällä seudulla opiskelujen ohelle saa.

[/quote] ota opintolainaa niinkun kaikki muutkin.

Vierailija
42/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaista tämä ainakin omalta osaltani on,en nauttisi pidemmän päälle tällaisesta todellakaan.Mutta kyllä se mieltä lämmitti kun eilen tilillä oli 1,2e ja itkin että saisinpa nyt edes lapsille jotain vappujuttuja tms ja ylipäätään ruokaa! Että olin kyllä iloinen kun rahat tilillä näkyi.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Siunausta teille. :)

Vierailija
44/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yllättävän suuri määrä ihmisiä jotka eivät hae niitä tukia jotka heille kuuluisivat sossusta. SIksi on hyvä että ne siirretään Kelaan, tulee siinä samalla haettua kaikki tuet. Toki perustulo olisi vielä huomattavasti parempi systeemi.

Vierailija
45/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sait tukea ap, hankala tilanne teillä. Voimia !

Kyllä te pärjäätte.

Vierailija
46/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei vaikka perse on auki, niin kannattaa niitä lapsia vääntää.

Vierailija
47/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vain!

Yritän rataa vielä enemmän.

Kiitoillisin mielin Veronmaksaja :(

Oletko kuullut sellaista juttua, että mukeloita tehdään se määrä ja vain se määrä, kun elatuskykyä löytyy.

Vierailija
48/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hyvä vaan, ei kestä kiittää. Minun palkastani menneillä veroilla tuo teidän raha kustannetaan. Täytyy sanoa, että jos tuollaisia summia saa yhteiskunnassa vastikkeetta, niin tässä maassa on perusasiat pahasti pielessä. Eihän tässä ole enää mitään järkeä itse yrittää keskituloisen käydä töissä ja yrittää tulla toimeen omillaan.

Vierailija
49/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:14"]

Mulla on 1200e asuntosäästötilillä ja sossu vaatii että tili tarttis nostaa tyhjäksi ennen kuin se tulee. Olen sit kituuttanut 3kk ajan 500e/kk palkalla, koska en halua lakkauttaa asuntosäästötiliäni (saisin ehdot täyteen) mutta mun varmaan sitten tarttee "hassata" se summa käteiseks, ja sitten mennä käsiojossa uusiks sossun luukulle. Kun sossu maksaisi mun lääkärikulut, vuokran ja sähkölaskun, niin saisinkin mukavan summan sivuun sitä omaa asuntoa varten. Että oon ollut tyhmä kun en tyhjentänyt heti tiliä...

[/quote]

Lapseni saa asumislisää ja opintotukea 500 euroa miinus verot on 470 euroa ja opiskelijakämppä maksaa 500 euroa. Laskepa tästä! Elämiseen (=ruoka, puhelin, matkat jne..) jää MIINUS  30 euroa. Olisin onnellinen, jos hänkin voisi marssia sossun ovesta sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan