Vähänkäytetty konkurssiin
Miten vaikuttaa sinuun? Jääkö tavaroita sisälle?
Kommentit (13)
en ollut ikinä edes kuullut sivustosta.
Mainosbudjetti taisi kaataa, sen verran sai radiossa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Joku e-kirja palvelu?
Deittisivusto?
Todennäköisesti miinukselle menee rahallisesti. Mietin saanko edes myymättömät tavarani takaisin.
"Vuonna 2014 perustettu yhtiö on tehnyt tappiota jokaisena toimintavuotenaan. Kumulatiiviset tappiot olivat vuoteen 2022 mennessä kolme miljoonaa euroa."
Ihan täysi mysteeri minullekin miten näin ilmiselvä menestysbisnes voi mennä nurin.
Pikamuoti syyllinen joo-o. Ja Sanoma Media suurin omistaja.
Jäi sisään sekä tavaroita että rahaa. Tein tilityspyynnön 1.5. eikä rahoja kuulunut eikä näkynyt, ja sivustolla oli selitys että tilityksissä viivettä ja turha kiirehtiä.
Kaiken kaikkiaan minulla jäi firmaan 80euroa ja myymättömät vaatteet.
Sanoma Media on varmaankin myynyt mainostilaa, jonka Vähis on maksanut osakkeillaan.
Onneksi juuri nyt ei ole siellä rahaa eikä tavaraa sisällä. Olen ostanut ja myynyt palvelun kautta paljon, joten jokin korvaava palvelu täytyy löytää.
Olen yhden suomalaisen design-hopeakorun sieltä ostanut joskus 2 vuotta sitten. Muuta kokemusta ei ole. Miksiköhän konkkaan menivät? Eikö ole kaupallisia opintoja johdolla suoritettuna?
Vierailija kirjoitti:
Sanoma Media on varmaankin myynyt mainostilaa, jonka Vähis on maksanut osakkeillaan.
Onneksi juuri nyt ei ole siellä rahaa eikä tavaraa sisällä. Olen ostanut ja myynyt palvelun kautta paljon, joten jokin korvaava palvelu täytyy löytää.
Mainostivat kyllä viime viikkoina runsaasti Youtubessakin, mikä ei ainakaan tullut Sanoman taskuihin. Muutama päivä sitten Vähikseltä vitosella -mainoksia tuli suunnilleen jokaisen katsomani videon edellä.
Tuntuu jokseenkin epäeettiseltä mainostaa noin aggressiivisesti, kun on ollut varmasti jo tiedossa, että konkurssi tulee.
En kerinnyt käyttää sivustoa, joten onneksi ei