Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kaupassa keski ikäisen naisen kuka kantoi kahta koria. Menin huomauttamaan että kärryjäkin on

Vierailija
11.12.2020 |

Kummatkaan korit eivät edes olleet täynnä vaan puolillaan. Sanoin että kärryt ovat sitä varten että jos yhteen koriin ei mahdu ostokset. Tuhahti vaan ja lähti pois.

No eipä ole minun ongelma jos ei viisaat neuvoni kelpaa.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa suomea? Pitää sanoa: Näin tänään kaupassa keski ikäisen naisen ketä kantoi kahta koria

Ei vaan näin: Näin tänään kaupassa keski ikäisen naisen HÄN kantoi kahta koria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla nyt puuttui tästä tärkein, eli mitä koreissa oli, ja mitä kumpaankin laitoit.

Vierailija
65/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saa kantaa ostokset vaikka sylissään jos huvittaa.

Vierailija
66/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt korona-aikana ostanut myös yli kasikymppisille vanhemmilleni ruuat ja tästähän sainkin hyvän vinkin kahden eri korin käyttöön, tuota kun en ole itse aiemmin edes ajatellut.

Asioimani kaupan ostoskärryssä on kaksi eri osastoa, joten siinä erittely käy näppärästi, mutta ongelmani on se, että aina ei ole mukana kolikkoa kärryyn, niinpä sitten otan vedettävän korin, kun yhteen kannettavaan koriin ei kaikki mahdu. Ärsyttää vaan, kun ne menee siinä korissa sikinsokin ja kassalla tarvii sitten venkslata ja vatvoa, että saa ne eriteltyä hihnalle. Kahden korin taktiikalla kaikki tavarat mahtuu ja samalla hoituu erittelykin.

Otankin tämän keinon heti käyttöön, kun seuraavalla kerralla kolikko on taas unohtunut. Kiitokset ap:lle hyvästä vinkistä :)

Vierailija
67/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistoaloitus, lisää tämmöisiä!

Vierailija
70/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sillä olla just niin monta koria, kuin haluaa .. EI KUULU SINULLE, KYYLÄ !!!

Ei tullu mieleen, että saattaa tehdä jonkun naapurin/ystävän puolesta ostokset samalla .. vai kuulostaako noinkin yksinkertainen maalaisjärjellä ajateltu asia aivan liian haastavalta äo 20 retardille !?

Vierailija
72/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n huomautukset ovat yhtä arvokkaita kuin ämpärillinen paskaa.

Äläs nyt. Viime kuussa menin ohjeistamaan leikkipuistossa narkkaavia teinejä ja kiitokseksi he heittelivät minua pulloilla. Neuvoni oli arvokas, sillä ehdotin, että he vaihtaisivat päihteet Dostojevskiin. Ei ole huono vinkki.

Ap

Teet Jumalan työtä. Kiitos!

Vierailija
73/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki elämä. :D

Vierailija
74/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin kaupassa tällaisia ”neuvoja” niin jäisi kyllä ihan totaalisen monttu auki. Ap, kerro vähän millainen ihminen olet? Ikä, koulutus, ulkonäkö, ihmissuhteet? Oletko yleisimpien standardien mukaan mieleltäsi tasapainoinen vai epävakaa?

Vierailija
75/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain kaupoissa kärryt on lukittu ja vain koreja on saatavilla. olen itsekin joutunut käyttämään kahta koria, kun tavarat ei mahdu yhteen. nykyisin tosin jätän kaiken vähemmäntärkeän ostamatta niistä kaupoista, joissa kärryt on lukittu

Vierailija
76/76 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v. Mikä IDIOOTTI. Eiks edes kaupassa saa enää rauhassa asioida. Ehkä ei kerennyt punttisalille ja tahtoi kantaa ostokset, että saa ees vähän kuntoilua. Eipä pidä puuttua toisten asioihin.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi