Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kaupassa keski ikäisen naisen kuka kantoi kahta koria. Menin huomauttamaan että kärryjäkin on

Vierailija
11.12.2020 |

Kummatkaan korit eivät edes olleet täynnä vaan puolillaan. Sanoin että kärryt ovat sitä varten että jos yhteen koriin ei mahdu ostokset. Tuhahti vaan ja lähti pois.

No eipä ole minun ongelma jos ei viisaat neuvoni kelpaa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aiheellista puuttua heti korien rohmuamiseen, ettei tapa yleisty. Nytkin on korit usein loppu ja joutuu itse noutamaan kassalta juuri palautetun korin, jonka kahvassa on tuoreita mikrobeja.

Vierailija
42/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla trolli tai sitten ei. Onhan täällä nähty näitä nuorehkoja miehiä, joilla on joko autisminkirjon häiriön aiheuttamaa sosiaalista sokeutta tai muuten vaan vinoutuneita luuloja omasta paremmuudestaan, joilta voisi odottaa tuollaista ostoskärryviisastelua. Hyvät aikeet eivät yksistään riitä, vaan täytyy myös tajuta, miten niitä kannattaa soveltaa ja missä tilanteissa. Muuten antaa itsestään vain alentuvan munapään vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo provo provo provo

Vierailija
44/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA, EI KUKA!

Vierailija
45/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n huomautukset ovat yhtä arvokkaita kuin ämpärillinen paskaa.

Äläpäs nyt, just lupasin pojalleni ämpärillisen paskaa joululahjaks, kun kysyin mistä tuoksusta hän tykkäis ja sano tykkäävänsä paskan tuoksusta.

Vierailija
46/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
47/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko ei tietäisi että kaupassa on kärryjä?

En tiedä, mutta sinä et selkeästi tiedä milloin pilkkuja käytetään, joten lopeta niiden viilaaminen.

Vierailija
48/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hänellä oli syynsä siihen, että käytti mieluummin kahta koria kuin kärryä. Jos esimerkiksi osti myös jollekulle toiselle ruokaa samalla kuin itselleen?

Miksi silloin oli syytä käyttää kahta koria?

No ehkä siksi, että omat ja kaverin ostokset eivät mene epähuomiossa sekaisin?

Samalle hihnalle ne laitetaan, vai meinasitko varastaa?

En sinusta tiedä, mutta mä osaan kassalla erotella omat ja kaverin ostokset toisistaan sillä kapulalla. Sit vaan sanon kassahenkilölle että maksan ne erikseen. Ei tarvitse varastaa mitään.

Entä jos toisetkaan eivät ole omia, vaan ostat kahdelle vieraalle? Käyt listan mukaan läpi poimiessasi ja toiseen kertaan kassalla?

Mitä ihmettä oikein sönkötät? Miksi niitä kahteen eri koriin eroteltuja tavaroita pitäisi erikseen vielä kassalla läpikäydä?

Vierailija
49/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aiheellista puuttua heti korien rohmuamiseen, ettei tapa yleisty. Nytkin on korit usein loppu ja joutuu itse noutamaan kassalta juuri palautetun korin, jonka kahvassa on tuoreita mikrobeja.

Kumihanskat käteen, sillä se mikrobiongelma ratkeaa helposti.

Vierailija
50/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei sinun ottamaasi koria ole juuri muutama minuutti aikaisemmin siirretty kassalta sisäänkäynnin viereen? Sekin voi olla ihan äskettäin käytetty. Desinfioi korin kahva.

Vierailija
51/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hänellä oli syynsä siihen, että käytti mieluummin kahta koria kuin kärryä. Jos esimerkiksi osti myös jollekulle toiselle ruokaa samalla kuin itselleen?

En sinusta tiedä, mutta mä osaan kassalla erotella omat ja kaverin ostokset toisistaan sillä kapulalla. Sit vaan sanon kassahenkilölle että maksan ne erikseen. Ei tarvitse varastaa mitään.

Entä jos toisetkaan eivät ole omia, vaan ostat kahdelle vieraalle? Käyt listan mukaan läpi poimiessasi ja toiseen kertaan kassalla?

Mitä ihmettä oikein sönkötät? Miksi niitä kahteen eri koriin eroteltuja tavaroita pitäisi erikseen vielä kassalla läpikäydä?

No ei tarvitsekaan, jos ovat eri koreissa. Lue nyt itse tarkemmin.

Vierailija
52/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kori sivupersoonalle

Vierailija
53/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut Jukka Eemil Vanajan äänellä että varmaan kuuluu sulle!

Vierailija
54/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsista

Vierailija
55/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voisi ihan oikeasti pysähtyä miettimään hetkeksi, ennen kuin rientää antamaan ei-pyydettyjä neuvoja kenellekään. Varsinkaan tuntemattomille ja varsinkin näin triviaalista asiasta, kuin ostoskori vs kärryt.

Totta kai näin, mutta et kai tosissasi uskonut, että tämä trolli olisi oikeasti tapahtunut muualla, kuin aloittajan omassa pienessä päässä?

Vierailija
56/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se toinen kori oli aviomiehen tai lapsen, joka oli käymässä automaatilla.

Vierailija
57/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitkö itse ilman?

Vierailija
58/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n huomautukset ovat yhtä arvokkaita kuin ämpärillinen paskaa.

Äläs nyt. Viime kuussa menin ohjeistamaan leikkipuistossa narkkaavia teinejä ja kiitokseksi he heittelivät minua pulloilla. Neuvoni oli arvokas, sillä ehdotin, että he vaihtaisivat päihteet Dostojevskiin. Ei ole huono vinkki.

Ap

Vierailija
59/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minähän nimenomaan olin sitä mieltä, että jos ostaa ruokaa kaverille myös, on fiksua pistää ne kaverin ruuat eri koriin kuin omat jo siinä poimintavaiheessa. Sitten ei tarvitse enää kassalla alkaa niitä erottelemaan, sen kun pistää ensin yhdestä korista ostokset hihnalle, kapula väliin ja sitten toisen korin ostokset siihen perään ja sanoo kassalle, että maksaa ne erikseen. Miksi aloit vänkäämään vastaan, jos kerran olet kanssani samaa mieltä?

Vierailija
60/76 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minähän nimenomaan olin sitä mieltä, että jos ostaa ruokaa kaverille myös, on fiksua pistää ne kaverin ruuat eri koriin kuin omat jo siinä poimintavaiheessa. Sitten ei tarvitse enää kassalla alkaa niitä erottelemaan, sen kun pistää ensin yhdestä korista ostokset hihnalle, kapula väliin ja sitten toisen korin ostokset siihen perään ja sanoo kassalle, että maksaa ne erikseen. Miksi aloit vänkäämään vastaan, jos kerran olet kanssani samaa mieltä?

Ei tuosta viestistä saa selvää ovatko ostokset korissa vai kärryssä. Omansa osaa toki erotella vaikka olisivat sekaisin kärryssä, ja edellinen sanoo että samalle hihnalle menee kuitenkin.

Älä nyt hyvä ihminen ota niin vakavasti. Täällä voi tulla välihuomautuksia koskien useamman vastauksen ketjua. Ikävää jos noin otat nokkiisi että alat sönköttämisestä huudella, kyseessä on keskustelu.

Ihan samalla tavalla sinunkin olisi pitänyt käsittää mitä minunkin epäselvä viesti tarkoittaa, kun en hoksannut lisätä sitä että "onhan se hyvä jos ovat eri koreissa, koska jos vaikka ovat molemmat joidenkin muiden blaa blaa..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme