"vanhemmat" naiset
Oletteko unelmoineet seksistä nuoremman miehen kanssa? Tai onko kokemuksia? Minkä ikäisen kanssa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 22 vuotias kolli ja mielestäni 30-40 naiset ovat rumia ja ällöttäviä, eivät ole mitään verrattuna parikymppisiin naisiin. Olen kyllä pannut 35 vuotiaan naisen kanssa ja se oli niin hirveää, että hyi helv...
Onneksi olen nykyään suhteessa 21 vuotiaan naisen kanssa :)
Keskenkasvuinen teininulikka sä olet vielä, etkä tiedä hyvästä mitään.
30-40 vuotiaana nainen on vasta parhaimmillaan, naiselliset muodot, estottomia tietävät mitä haluavat ja tietävät myös mitä mies haluaa muutakin kuin pinppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 22 vuotias kolli ja mielestäni 30-40 naiset ovat rumia ja ällöttäviä, eivät ole mitään verrattuna parikymppisiin naisiin. Olen kyllä pannut 35 vuotiaan naisen kanssa ja se oli niin hirveää, että hyi helv...
Onneksi olen nykyään suhteessa 21 vuotiaan naisen kanssa :)
Keskenkasvuinen teininulikka sä olet vielä, etkä tiedä hyvästä mitään.
30-40 vuotiaana nainen on vasta parhaimmillaan, naiselliset muodot, estottomia tietävät mitä haluavat ja tietävät myös mitä mies haluaa muutakin kuin pinppiä.
Läskejä ja rumia ne ovat, eivätkä sitäpaitsi tee muutakuin pihtaa ja eivät arvosta miehissä mitään.
Parikymppiset naiset ovat kauniita ja kiintyvät poikaystäviinsä ja niiltä sitä parasta pillua saa ja sen kyl huomaa miks 30-40v äijät himoitsee parikymppisiä mimmejä :D
t.22v kolli
Mua näissä ketjuissa aina ihmetyttää tuo eri ikäryhmien silmitön haukkuminen. Parahin 22-vuotias kolli, sulla on kaikki lupa tuntea vastenmielisyyttä seksuaalisessa mielessä äitisi ikäisiin naisiin ja vastaavasti viehätystä oman ikäluokkasi naisiin, mutta onko se syy lähteä sättimään mitä vastenmielisimmin sanankääntein tätä ikäryhmää? Voit olla varma, ettei yksikään 30-40-vuotias nainen lähde sinua väkisin korvasta puskaan raahaamaan ja sinua hyväksi käyttämään. :D Sen ikäisillä naisilla on kyllä tilannetajua sen verran, että jos nuorempaa miestä tekeekin mieli, niin isketään varmasti sellainen mies, joka matkaan omaehtoisesti haluaa lähteä. Eiköhän niitäkin riitä...
Siis eihän mikään ole niin seksikästä kuin kaunis ja hyvinsäilynyt 35-50 v nainen. Näitä vaan ei ole kuin se joka viideskymmenes tai sadas.
M31
Vierailija kirjoitti:
Kyl näin +30 miehen mielestä +40 naiset on just kuumimpia.
+35 miehestä taas +20 naiset
Vierailija kirjoitti:
hakusessa on ollut jo jonkun aikaa vanhempi nainen, mutta ei niitä helposti kyllä löydy...
M37
Kävisikö 48v nainen?
Pääkaupunkiseudulta?
Ei ole kokemuksia. Miettinyt joskus 20-25 miehestä, jota voisin varovaisesti,äidillisesti pitää hyvänä. Tuntea nuoren miehen kiihkon osittain rehevällä vartalollani. Saahan sitä unelmoida näin pikkujoulu aikaan. Mutta jää vain haaveeksi. N37
Vierailija kirjoitti:
hakusessa on ollut jo jonkun aikaa vanhempi nainen, mutta ei niitä helposti kyllä löydy...
M37
Millaisia kriteerejä sulla on ?
Hei, tää on seksipalsta. Mä olen käynyt lukemattomia kertoja laivalla ihan vaan hetken seuraa hakemassa. 40-60v naiset on ihan parhaita. Naimisissa eivätkä hae kuin hetken viatonta kokemusta, kuin pari drinkkiä yhdessä. Itse olen 26v ja kauppa käy helposti. Vaikka elämäntilanne ja kokemukset ovat aika kaukana toisistaan niin se ei tässä haittaa mitään, päin vastoin se erilaisuus kiihottaa vielä lisää.
M26 kirjoitti:
Hei, tää on seksipalsta. Mä olen käynyt lukemattomia kertoja laivalla ihan vaan hetken seuraa hakemassa. 40-60v naiset on ihan parhaita. Naimisissa eivätkä hae kuin hetken viatonta kokemusta, kuin pari drinkkiä yhdessä. Itse olen 26v ja kauppa käy helposti. Vaikka elämäntilanne ja kokemukset ovat aika kaukana toisistaan niin se ei tässä haittaa mitään, päin vastoin se erilaisuus kiihottaa vielä lisää.
Siis te otatte pari drinkkiä yhdessä ja siinä kaikki?
Silleen tosta saa käsityksen...
M26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa! Siinähän lukee "kuin". Hän kokee seksin yhtä päivittäiseksi tapahtumaksi KUIN...
Vanhemmilta naisilta saa mies kuin mies paremman kyydin! Toi 40-60v on paras ikä.
Ikäero on omalla tavallaan erilaisuutta ja uusia kokemuksia, siis kiihottavaa. Suuntaan tai toiseen miten paljon vaan tiettyyn rajaan saakka. Itse olin useinkin alle 20v ikäisenä yli 50v naisten kanssa (40v sitten!) ja oli kyllä molemmille niin mukavaa ettei niitä unohda koskaan. Muutama vakio pano oli myös ihan niin kauan kunnes menin naimisiin.
Olen kokeillut. Baarista tarttui mukaan mies, jonka arvelin olevan noin 30v. Hän arveli minua 36 vuotiaaksi. Täytyy sanoa, että aamulla hiukan kauhistuin kun kuulin että hän on 23 vuotias. Itse olen 45 vuotias nainen jota hyvin usein arvellaan nuoremmaksi, koska olen urheilullinen ja elämä on kohdellut hyvin. Mutta siinäpä meni romukoppaan kerralla kaikki ennakkoluulot ja epäilykset. Nautimme todella molemmat ja hmmm.. nautimme edelleen toisinaan. Mies ei välitä pätkääkään ikäerosta vaan nauttii täysillä ja niin kieltämättä minäkin. Ihan helppoa ei ole lähteä nuoren miehen matkaan, miehen täytyy todella vaikuttaa kiinnostuneelta ja innokkaalta. Mutta se himo, joka nuoren miehen silmistä heijastuu, se on ihan käsittämättömän huumaavaa!
Haaveilen nuoremmasta miehestä, kyllä. Lähinnä sellaisista 25-30v. ikäisistä.
N35
Meteorologi Anne Borgström, näyttelijät Anu Sinisalo, Kristiina Halttu jne. Jonkun tuollaisen kanssa kun pääsisi.....
Olin tosi nuori :) kun kävin englanninkieltä opettelemassa vanhempieni tuttavan luona. Kaunis sinkkunainen, meikkasi paljon ja pukeutui seksikkäästi. Mutta vain silloin kun kävin hänen luonaan. Meni pari kolme kertaa ja olin niin "poika" etten ujoudessani tajunnut vinkkiä. Mutta sitten tajusin ja uskalsin kerran kysyä että voisiko hän opettaa jotain muutakin. Hän vastasi, mitä vaan, ja siitä se alkoi. Minulta tuli alle minuutissa hänen tiukalle paidalleen ja sen jälkeen sekstattiin jatkuvast varmaan pari tuntia. Minulta meni neitsyys ja häneltäkin paineet. Siihen aikaan tällainen oli varmasti täysin outoa, ikäero oli kuitenkin melkein 40 vuotta tai sinne päin. Opin kielen hyvin, ja ne muutkin fyysiset kielet. Jatkettiin vuosia, mutta se sitten hiljalleen loppui kun minulle tuli tyttöystäviä jne ajauduin erilleen.
Eka vakava suhde oli 3 vuotta nuoremman kanssa.
Sitten avioiduin 7 vuotta nuoremman kanssa. Sitä kesti aikansa, erottiin, uusi miesystävä oli minun ikäiseni. Nurin meni sekin yritys, nyt olen taas aviossa 7 vuotta nuoremman (siis eri mies!) kanssa ja kivasti menee.
Minusta mies saa olla nuorempi, silti max. 10 vuotta.