Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Kerro miten haluat että pillusi nuollaan?

Vierailija
29.04.2014 |

Mielenkiinnosta kyselen, kiva kuulla muitten mieltymyksistä! ;)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun mies levittää häpyhuuleni kädellä ja alkaa nuolemaan leveällä kielellä pitkin hitain nuolaisuin. Kun alkaa tuntua hyvältä, niin pyydän miestä laittamaan neljä sormea sisääni ja peukulla pyörittämään peräaukon suulla.

Sen jälkeen tuntuu ihanalta, jos mies alkaa nopeasti lipsutella kielellä klitorista muuttaen aina välillä kosketuksen voimakkuutta.  Välillä voi myös hieman varvasti imeä häpyhuulia ja klitorista. Näin toimien ei tavallisesti mene tuntiakaan, kun saan mahtavan orkun.

Vierailija
2/29 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:18"]

Tykkään, kun mies levittää häpyhuuleni kädellä ja alkaa nuolemaan leveällä kielellä pitkin hitain nuolaisuin. Kun alkaa tuntua hyvältä, niin pyydän miestä laittamaan neljä sormea sisääni ja peukulla pyörittämään peräaukon suulla.

Sen jälkeen tuntuu ihanalta, jos mies alkaa nopeasti lipsutella kielellä klitorista muuttaen aina välillä kosketuksen voimakkuutta.  Välillä voi myös hieman varvasti imeä häpyhuulia ja klitorista. Näin toimien ei tavallisesti mene tuntiakaan, kun saan mahtavan orkun.

[/quote]

on myös kiva pitää jääpalaa suussa samalla kun nuolee naista

Herra40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin toimien ei tavallisesti mene tuntiakaan, kun saan mahtavan orkun."

Aika kova homma miehelle jos tunti pitää nuolla. Minulla ei kestä noin kuin muutama minuutti. Eikä tarvi laittaa kuin yksi sormi sisään.

N38

Vierailija
4/29 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:18"]

[/quote]

Pakko olla provo. Kas kun ei samalla tarvitse heitellä palloja ilmaan jonglöörinä "vain tunnin ajan".

Vierailija
5/29 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni tietää minun kielityöskentelyni. Kyllähän täällä voi fantasioida ja pitääkin, mutta minulla ei ole tarvetta fantasioida mistään nuolemisista koska ole niin hyvä.M50+

Vierailija
6/29 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:31"]

Kyllähän moni tietää minun kielityöskentelyni. Kyllähän täällä voi fantasioida ja pitääkin, mutta minulla ei ole tarvetta fantasioida mistään nuolemisista koska ole niin hyvä.M50+

[/quote]

En sanoisi että olen hyvä, koska sehän on vain niiden mielipide jotka ovat sen kokeneet. Jonkun uuden mielestä en välttämättä olekkaan hyvä.

Ainoa mitä siinä voi luvata naiselle on että tekee sen mitä osaa ja kuuntelee naisen toiveita miten tahtoo tulla nuolluksi. Ei saa olla miehen vastaanotin ja tuntosarvet poissa päältä jos sen naisen meinaa saada tyytyväiseksi.

Herra40+

Vierailija
7/29 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että mies menee heti pillulle kieli pitkällä. Ekaks haluun, että mies riisuu mut. Sen voi joskut tehä rajustikin. Esim. repäistä pikkuhousut pois ja sit ottaa takaa hiuksista kiinni ja painaa mun pään patjaa vasten niin, että olen polvillani ja työntyy sisään. Jos en laukea, niin sitten vasta mies voi nuolla pillun.

Vierailija
8/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
10/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään varovaista kovalla kielenkärjellä tökkimistä. Täytyy "syödä" pimpsaa kunnolla. Paljon vaan huulia, kieltä ja imemistä peliin.

Vierailija
11/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mitään varovaista kovalla kielenkärjellä tökkimistä. Täytyy "syödä" pimpsaa kunnolla. Paljon vaan huulia, kieltä ja imemistä peliin.

tehääkö sulle paljon tollee?

Vierailija
12/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tehdä, tuutko tekemään? Siis silleen hyvin.

Vierailija
13/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä huutaisin, jos mun sisään laittais neljä sormee.. niin kivusta! Yksi sormi riittää, kiitos.

En pystynyt edes lukemaan loppu ketjua, kun jämähdin tuohon ajatukseen :D

Vierailija
14/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tehdä, tuutko tekemään? Siis silleen hyvin.

Tykkäätkö jos keskisormi työntää tiukkaa ja märkää pilluu ja etusormen&nimettömän väliin otan huulet ja hiukan puristan niitä samalla otan vuorotellen niitä suuhun imen niitä ja nuolen.Miltäs kuulostas kelpaisko tommonen alux?

Vierailija
15/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on, kun kuivaa värkkiä alkaa lipoa ja se kostuu siinä touhussa. Välilä sormella emättimeen tai kahdella.. Varsinkin pyörivä liike on oikein nami. Liikkeen voimakkuutta vaihdellen homma etenee. Mies kyllä huomaa, mikä milloinkin hyvältä tuntuu..

Vierailija
16/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla isot håpyhuulet eli niitä pitää imeskellä

kieli sisään..

ei klitoriksen nuolemista

Vierailija
17/29 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaimalle paitsi että piste puuttuu. No kuitenkin olen hyvä nuolemaan ja minun tyylini on se että vaimoni saa nuollessani orgasmin/orgasmeja ja sitten vasta kullia näin vaimoni haluaa, on ihanaa kun tungen kullini sinne kiisseliin ei mene kauaa kun tulen mutta vartin päästä uudestaanM50+.

Vierailija
18/29 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ei, niin minä voin tulla!

yt. Vihtori 60v

Vierailija
19/29 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella harva mies on oivaltanut häppärien imeskelyn ihanuuden. Sama kuin nainen jättäisi kivekset kokonaan huomioimatta.

Vierailija
20/29 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kun mies yllättää vaikka kesken tv:n katselun, kuiskaa korvaan että "minulla on pillunälkä" ja joko siinä pyytää/ottaa housut pois tai sitten mennään makkarin puolelle. Ottaa varmoin ottein häpyhuulista kiinni ja levittää (en todellakaan halua varovaista tai hellää käsittelyä). Nuolee klitorista ja työntää 1-3 sormea pilluun, välillä vaaan sormettaa ja puhuu tuhmia. Saan orgasmin 10 minuutin sisällä, mutta mies jatkaa niin että saan vähintään 3 orgasmia/per suuhoito kerta. Ja vaikka pillu on sen jälkeen herkkänä annan vuorostani miehelle mitä hän haluaa suikkarit, pillua, peppua.

N23