"vanhemmat" naiset
Oletteko unelmoineet seksistä nuoremman miehen kanssa? Tai onko kokemuksia? Minkä ikäisen kanssa?
Kommentit (64)
Kuinka vanhalla naisella vielä pimppi toimii ja on haluja?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhalla naisella vielä pimppi toimii ja on haluja?
Kyllä se toimii ihan kuolemaan asti. Halut on sitten toinen juttu, yksilöllistä. Tiedän muutaman yli 80-v naisen, joilla on jonkinverran itseään nuorempi miesystävä ja ainakin puheista päätelleen on seksiäkin. Toiset taas ei halua nuorenakaan...
Itse miehenä olen hurahtanut vanhempiin naisiin. Suurin ikäero sängyssä on ollut 46 vuotta. Olin tuolloin itse 20 ja nainen, jonka bongasin paikallisesta kupillasta, täytti juuri 66 vuotta. Parin vuoden ajan miltei joka viikonloppu tavattiin seksin merkeissä ja tämä kyseinen nainen on vaikuttanut suuresti mieltymyksiini.
Nykyisin teen reissutöitä ja harrastan paljon satunnaista seksiä vanhempien naisten kanssa. Vanhin partneri on ollut tähän mennessä 75 vuotias ja loput pääsääntöisesti vähintään 60-vuotiaita. Tällä hetkellä vietän viikot 64-vuotiaan leskirouvan luona ja seksielämä on erittäin vilkasta.
Olen 50-vuotias nainen ja minulla oli muutaman kuukauden pituinen seksisuhde 30-vuotiaan miehen kanssa.
Kun mies ehdotti asiaa, luulin hänen pilailevan. En voinut uskoa, että niin hyvännäköinen ja nuori mies halusi minua.
Suhde oli ihana ja päättyi paikkakunnalta poismuuttoon.
Olen 50-vuotias nainen ja olen viime kesästä asti ollut päättömän ihastunut nuorempaan työkaveriin. Luulin hänen olevan noin 15 vuotta nuorempi kuin minä, mutta muutama päivä sitten sain tietää, että ikäeromme on lähes päivälleen 20 vuotta.
Ei yhtään.Mulle on seksuaalisesti niin tärkeää,että mies näkee minut himottavana ja nuorena.Siksi niin 10v vanhempi mies.
Puumia on nykyään paljon. Haetaan 10-15v nuorempaa seuraa.
Olen 61v.ja en tietoisesti ole hakenut nuorempia.Hullulta ja itserakkaalta varmaan kuulostaa,että koen olevani jotenkin "iätön",niin työ-kuin yksityiselämässäni olen kaiken ikästen kanssa tekemisissä.Olen paljon saanut sellaista "silmää" esim nelikymppisiltä.
Ehkä tänä kesänä "sorrun":):)
hakusessa on ollut jo jonkun aikaa vanhempi nainen, mutta ei niitä helposti kyllä löydy...
M37
Vierailija kirjoitti:
kyllä täällä vanhempi nainen 34v haluaa ennemmin nuorta kuin vanhempaa. Nuoren kanssa se olisi ihanaa kun ne eivät tiedä vielä kaikkea. Iho on sileä ja karvaton... aaah
Kyllä nousisi kova poru, jos vanhempi mies kertoisi ihailevansa nuoria sileitä karvattomia naaraita.
Meteli olisi todella kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä täällä vanhempi nainen 34v haluaa ennemmin nuorta kuin vanhempaa. Nuoren kanssa se olisi ihanaa kun ne eivät tiedä vielä kaikkea. Iho on sileä ja karvaton... aaah
Kyllä nousisi kova poru, jos vanhempi mies kertoisi ihailevansa nuoria sileitä karvattomia naaraita.
Meteli olisi todella kova.
Tässä ketjussa keskustellaan vanhemmista naisista, mene muualle ulisemaan.
t. kolmekymppiseen ihastunut 50 v. nainen, jonka ihastus ei taatusti ole sileä ja karvaton, vaan parrakas ja mahakas...
Kyl näin +30 miehen mielestä +40 naiset on just kuumimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meteli olisi todella kova.Tässä ketjussa keskustellaan vanhemmista naisista, mene muualle ulisemaan.
t. kolmekymppiseen ihastunut 50 v. nainen, jonka ihastus ei taatusti ole sileä ja karvaton, vaan parrakas ja mahakas...
Mitä sokellat ulinasta? Yritätkö määrätä mitä tänne saa kirjoittaa. Kasva aikuiseksi.
Kerran oli vanhempi nainen sängyssä. Ei ollut kaikkein hehkein ja jälkeenpäin ajateltuna taisi olla ukko kotona. Vähän kummallista seksiä oli, mutta se oli täysin uutta kuinka hän puhui tuhmia täysin estoitta ja tuntui tulevan aidosti ja rehellisesti. Myös toinen mikä oli todellakin uutta mitä en ole kokenut oli se kuinka hän otti minut ja nautti selvästi seksistä, eli ei pyytänyt että nuole tai sormeta tai koske tuosta, vaan hyppäsi kyytiin ja otti ja teki itselleen nautintoa, tiesi selvästi mistä itse pitää.
Jos kiinnostaa niin kik on: hkifcl
Vierailija kirjoitti:
Kyl näin +30 miehen mielestä +40 naiset on just kuumimpia.
ihmemerkintätapa se kuulumerkitä 30+ eli lisää eikä lisää 30
Itse olen 17v mies ja unelmoin entistä enemmän 40-60v naisista...
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli vanhempi nainen sängyssä. Ei ollut kaikkein hehkein ja jälkeenpäin ajateltuna taisi olla ukko kotona. Vähän kummallista seksiä oli, mutta se oli täysin uutta kuinka hän puhui tuhmia täysin estoitta ja tuntui tulevan aidosti ja rehellisesti. Myös toinen mikä oli todellakin uutta mitä en ole kokenut oli se kuinka hän otti minut ja nautti selvästi seksistä, eli ei pyytänyt että nuole tai sormeta tai koske tuosta, vaan hyppäsi kyytiin ja otti ja teki itselleen nautintoa, tiesi selvästi mistä itse pitää.
Anna mulle hänen yhteystiedot. Minäkin haluan kokeilla.
Itse olen 22 vuotias kolli ja mielestäni 30-40 naiset ovat rumia ja ällöttäviä, eivät ole mitään verrattuna parikymppisiin naisiin. Olen kyllä pannut 35 vuotiaan naisen kanssa ja se oli niin hirveää, että hyi helv...
Onneksi olen nykyään suhteessa 21 vuotiaan naisen kanssa :)
käytätkö dildoa?