Rokotevastaiset ovat mielisairaita
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007672540.html
THL:n mukaan noin kaksi kolmesta suomalaisesta ottaisi koronarokotteen. Psykiatri antaa vinkkejä, miten toimia ystävän tai tutun kanssa, joka lietsoo rokotevastaisuutta.
Psykiatri Hannu Lauerman mukaan rokotevastaisuutta on esiintynyt jo pitkään.
– Rokotevastaisuus on ikivanha ilmiö siitä alkaen, kun isorokkoa vastaan ruvettiin rokottamaan.
Koronarokotteen ympärillä on liikkunut lukuisia salaliittoteorioita. Yhden teorian mukaan koronarokote pitää sisällään ihmiseen laitettavan mikrosirun.
Lue lisää: Salaliittoteoriat lähtivät käsistä – Facebook kieltää rokotevalheet
Lauerma pitää salaliittoteorioita huolestuttavina.
– Tämä on suorastaan psykoottista tai jopa sairaalloisen epäluuloista tarinaa ja urbaania legendaa. Jotkut epäkypsät tai jopa sadistiset ihmiset rakentelevat salaliittoteorioita myös ihan kiusakseen. Sairaalloiseen epäluuloisuuteen taipuvaiset ihmiset saavat kimmokkeen tällaisista teorioista ja levittävät niitä eteenpäin.
Kommentit (150)
Se uutisoitu eilen Englannin 1 korona rokotteen saanut vanha nainen on ollut jo kriisi näyttelijä lokakuussa Usan CCN kanavalla kuvissa kun korona tartunnoista ym kerrottiin.Samat vaatteet ja sama ympäristö.
Talvella oli kaikilla kanavilla samat Italian sairaalat, arkut muka nyt Berganossa vaikka ne oli joku vuosi sitten kuvattuja arkkuja Maltalla.
Potilaina on nähty nukkeja hengityskoneessa uutiskuvina. Samaa narratiivi joka tv kanavalla samoja sanoja. Ihmiset ovat menneet kuvaamaan ensiapuja ja sairaaloita EI potilaita,tyhjiä jopa koko sairaala. Rahaa tuhlattu kovasti jotta saadaan talous alas.
UK 100 yliopisto opiskelijaa kuoli pian rokote kokeilussa on salattu tieto.
Mitäs jos te kaikki epäilijät alatte itse tutkia asioita netissä esim. mikä se ID tunniste rokote on ja mitä se seuraa ja mitä sillä halutaan. Jokainen tärkeä asia josta yritetään kovasti väittää Mediassa ja palstoilla salaliitoksi on totta. Ne nimittelijät itse ovat niin herkkä uskovaisia kaikelle mikä ylittää heidän oman ymmärryksen. Tai sitten ne harvat tietää itse ja yrittää estää muiden tietävän asioista.
Jos annatte vihjeitä jostain joka ei ole yleisesti tiedossa vielä ei kannata hämmentää heitä liikaa. Jokaisen pitää itse löytää tavat joilla hakea tietoa ja oppia. Pieni vihje riittää esim. voiko alienia ja ns Ufoja olla olemassa?
Tärkeämpi nyt on se miksi niin kovasti on aivopesua koronasta ja rokotteesta? Jos ei kyseenalaista mitään on lammas joka tottelee. Rokotteet heikentävät vastuskykyä.
Miksi tarvitaan 2 rokotetta?
Vierailija kirjoitti:
Se uutisoitu eilen Englannin 1 korona rokotteen saanut vanha nainen on ollut jo kriisi näyttelijä lokakuussa Usan CCN kanavalla kuvissa kun korona tartunnoista ym kerrottiin.Samat vaatteet ja sama ympäristö.
Talvella oli kaikilla kanavilla samat Italian sairaalat, arkut muka nyt Berganossa vaikka ne oli joku vuosi sitten kuvattuja arkkuja Maltalla.
Potilaina on nähty nukkeja hengityskoneessa uutiskuvina. Samaa narratiivi joka tv kanavalla samoja sanoja. Ihmiset ovat menneet kuvaamaan ensiapuja ja sairaaloita EI potilaita,tyhjiä jopa koko sairaala. Rahaa tuhlattu kovasti jotta saadaan talous alas.
Mitäs jos te kaikki epäilijät alatte itse tutkia asioita netissä esim. mikä se ID tunniste rokote on ja mitä se seuraa ja mitä sillä halutaan. Jokainen tärkeä asia josta yritetään kovasti väittää Mediassa ja palstoilla salaliitoksi on totta. Ne nimittelijät itse ovat niin herkkä uskovaisia kaikelle mikä ylittää heidän oman ymmärryksen. Tai sitten ne harvat tietää itse ja yrittää estää muiden tietävän asioista.
Jos annatte vihjeitä jostain joka ei ole yleisesti tiedossa vielä ei kannata hämmentää heitä liikaa. Jokaisen pitää itse löytää tavat joilla hakea tietoa ja oppia. Pieni vihje riittää esim. voiko alienia ja ns Ufoja olla olemassa?
Tärkeämpi nyt on se miksi niin kovasti on aivopesua koronasta ja rokotteesta? Jos ei kyseenalaista mitään on lammas joka tottelee. Rokotteet heikentävät vastuskykyä.
Mun suvussa on 3 sairaanhoitajaa ja 2 lääkäriä. 2 näistä asuu ulkomailla, 2 taysissa ja 1 hussissa. Miten nää mun sukulaiset sanoo että covid ei ole hoax? Ja kaikki muu sairaaloiden henkilökunta ja ruumiskuskit? Paljon ne on saanut rahaa että osallistuvat maailmanlaajuisesti tähän näytelmään ?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti siksi kun foliohatuille asennetaan mikrosiru ensimmäisellä piikillä ja toisella sitten varmistetaan, että se on onnistuneesti paikallaan.
Meillä muilla menee niin että se toinen on tehoste, samoin kuin on puutiaisaivokuumeeseenkin tehoste sen ekan jälkeen...ja uusinnat 3v. välein myöhemmin.
Uskokaa nyt, oikea termi on kulkutautimyönteinen. Positiivisen kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä siinä mitään mielisairasta nää että sikainfulenssa rokotteen jälkeen tulin varovaisemmaksi kun moni sai narkolepsian, tämä rokote on kehitetty myös kiireessä ja paineessa
Minä tuli varovaisemmaksi siinä vaiheessa kun tajusin että GSK ei myönnä virhettä Pandemrixin osalta. THL valitsi GSK ja sen tytäryhtiöt lääketoimittajikseen
Ei siinä ollut mitään "virhettä". Jos 1/100 000 oli geenivirhe joka laukaisi narkolepsian joka olisi monella jossain vaiheessa lauennut muutenkin ilman rokotetta. Jos väestö suojataan rokotteella niin näitä nyt tulee, väestötasolla hyttysenpaska muutaman poikkeusyksilön narkolepsia. Joku jää aina auton allekin vaikka tehtäs mitä.
Mikä ihme on rokotevastainen.....mielestäni ne kaikki ovat kulkutauti myönteisiä. Haluavat kulkutautien leviävän niinkuin ennenmuinoin, kun niitä ei pystytty estämään.Tuhkarokko, sikotauti, jne. kaikki ovat kulkutauteja korona mukaan lukien.
Nämä kulkutautimyönteiset haluaa, että nämä leviää samaan malliin kuin esim. rutto keskiajalla. Hallitsemattomina, ilman mitään suojaa kellekään. Siitä on kyse näiden kulkutauti myönteisten ajatus maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mitä minä olen sanonut näistä jutuista? Nyt joudun lisäämään lääkitystäsi taas kerran, huokaus.
Ihan niinkuin pandemian aikana rokote olisi joku yksilöllinen valinta ja suuri periaatteellinen päätös. Pulinat pois ja piikki pakaraan.
Asiat on nykyään niin hyvin niin näitäkin avohoitopotilaita sikiää jotka ei enää rokotteita ota. Jos näkisivät polion runtelemia lapsia ympärillään ja nurkissa pyöris isorokkoisia potilaita niin mieli muuttuus. Nämä taudit on nimenomaan hävitetty rokotteilla!
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin...nämä haluaa antaa kaikkien kulkutautien levitä. Näkyy jossain pohjanmaalla, jossa tuhkarokkoon sairastui monia lapsia, juurikin tämän kulkutautimyönteisyyden takia.
Nämäkään ei voi tietää kuinka vakavia jälkitauteja lapsilleen tulee, ehkä kymmenien vuosien kuluttua. Kannattaisi tutustua niihinkin, eikä valita sitä kulkutautimyönteisyyttä lastensa kustannuksella.
Sama pätee koronaankin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin...nämä haluaa antaa kaikkien kulkutautien levitä. Näkyy jossain pohjanmaalla, jossa tuhkarokkoon sairastui monia lapsia, juurikin tämän kulkutautimyönteisyyden takia.
Nämäkään ei voi tietää kuinka vakavia jälkitauteja lapsilleen tulee, ehkä kymmenien vuosien kuluttua. Kannattaisi tutustua niihinkin, eikä valita sitä kulkutautimyönteisyyttä lastensa kustannuksella.
Sama pätee koronaankin.
Itse olen joo "mielisairas", mutta olin mielisairaiden kuntoutuskeskuksessa ja kuuntelin, kun itse psykologit puhuivat siitä, miten eivät halua olla ensimmäisten joukossa ottamassa rokotetta.
Onko siis psykologitkin nyt mielisairaita?
Mä vastustan korona-rokotteita, koska mielestäni ihmisten määrää joutaa vähän karsia ja parempi poistaa ne heikot, sairaat ja tyhmyyttään epähygieeniset.
Lauerma kuuluu näihin varmoihin eliittimedian "asiantuntijoihin". Tässä tullaan todella huolestuttaviin tosiasioihin, että jos rokotevastaisuus merkitsee mielisairautta on tämän diagnosoinnin seurauksena jokainen rokotevastainen "mielisairas". Mitä toimia valtiovalta meinaa asettaa rokotevastaisille tulevaisuudessa tai eliitti, sillä heillä eivät keinot koskaan lopu saavuttaa haluamansa.
Minä en ota rokotetta. Sen olen päättänyt.
T. mielisairas...
Vierailija kirjoitti:
Mä vastustan korona-rokotteita, koska mielestäni ihmisten määrää joutaa vähän karsia ja parempi poistaa ne heikot, sairaat ja tyhmyyttään epähygieeniset.
Eli sinut.
Vierailija kirjoitti:
No ottaisitteko sputnikin. voi olla eri luottolukemat tuohon
Jos iltapäivälehdet kampanjoisivat sputnikin puolesta niin tottakai nämä hölmöläiset lampaat sen ottaisivat 😅🐑bääää!!
Vierailija kirjoitti:
Asiat on nykyään niin hyvin niin näitäkin avohoitopotilaita sikiää jotka ei enää rokotteita ota. Jos näkisivät polion runtelemia lapsia ympärillään ja nurkissa pyöris isorokkoisia potilaita niin mieli muuttuus. Nämä taudit on nimenomaan hävitetty rokotteilla!
Kukaan rokotevastainen ei kiellä tätä tosiasiaa. Mutta jos rokote on nykyään tätä luokkaa, että pelotellaan mediassa kuukausia, on jo kokemuspohjaa aiemmasta: sikapiikistä, niin luottamus ei ehkä enää ole lääkefirmoja kohtaan kohdallaan. Varsinkin kun tiedämme, että he karistivat itsensä vastuusta jo Reaganin aikaan. Outoa, eikö? Turvallista, mutta me emme ole vastuussa. Myös lääkäreille annettava rokotekoulutus on sitä, että sanokaa potilaille, että nämä ovat turvallisia, vakuuttakaa niin.
HPV-rokote tuhosi jenkeissä lukuisten nuorukaisten elämän. Jonkun olemattoman syöpäriskin vuoksi.
Suurimmalla osalla joka ei rokotetta ainakaan heti aio ottaa ei ole mitään tekemistä yleisen rokotevastaisuuden tai salaliittoteorioiden kanssa vaan kyse on puhtaasta järkiperäisestä ajattelusta. Turvallisen ja toimivan rokotteen kehittelyyn menee normaalisti noin kymmenen vuotta jotta saadaan myös mahdollsia pitäaikaisvaikutuksia selville, nämä koronarokotteet on tehty alle vuodessa joten mutkia on jouduttu oikomaan suoriksi paljon, kukaan ei tiedä haittavaikutusista, niitä voi olla tai sitten ei, aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinut.
No jos paska mäihä osuu kohdalle niin kai se on sen arvoista. Tiedä sitten, olenko jotenkin mielisairas, kun ei haittaa, jos näin käy. Pääasia, että muutama kuspiå lähtee siinä mukana!
Väärin..kolme naista on pamauttanu persuksille ja taisi VIELÄ tyttö yksi ala-asteellakin. ja yksi ilm homo myöskin pamautti. kaikki sanoivat että hyvä perrse. paitsi se ala-astetyttö aikoinaan nipisti pikemminkin.Olen rokotevastainen.