Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokotevastaiset ovat mielisairaita

Vierailija
10.12.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007672540.html

THL:n mukaan noin kaksi kolmesta suomalaisesta ottaisi koronarokotteen. Psykiatri antaa vinkkejä, miten toimia ystävän tai tutun kanssa, joka lietsoo rokotevastaisuutta.

Psykiatri Hannu Lauerman mukaan rokotevastaisuutta on esiintynyt jo pitkään.

– Rokotevastaisuus on ikivanha ilmiö siitä alkaen, kun isorokkoa vastaan ruvettiin rokottamaan.

Koronarokotteen ympärillä on liikkunut lukuisia salaliittoteorioita. Yhden teorian mukaan koronarokote pitää sisällään ihmiseen laitettavan mikrosirun.

Lue lisää: Salaliittoteoriat lähtivät käsistä – Facebook kieltää rokotevalheet

Lauerma pitää salaliittoteorioita huolestuttavina.

– Tämä on suorastaan psykoottista tai jopa sairaalloisen epäluuloista tarinaa ja urbaania legendaa. Jotkut epäkypsät tai jopa sadistiset ihmiset rakentelevat salaliittoteorioita myös ihan kiusakseen. Sairaalloiseen epäluuloisuuteen taipuvaiset ihmiset saavat kimmokkeen tällaisista teorioista ja levittävät niitä eteenpäin.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. 

Rokote-skepsismi perustuu tieteelliseen arvioon rokotteiden riski-hyötyä analyysistä ja yleisestä turvallisuudesta.

Rokote-skeptikot katsovat että rokotteiden haittavaikutusriski on liian suuri, ja että rokotteita tarjotaan vaarattomien tautien torjuntaan

Korkealuokainen terveydenhuolto voidaan toteuttaa ilman vaarallisia rokotteita

perustuu tieteelliseen arvioon! LOL

Siellä mammat varmaan jotain lähdeaineistoa tutkii tilastotieteellisellä analyysilla! Hehe!

Vierailija
82/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rrrrocoti-socco kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään rokotevastustajalla ei ole hyvää persettä.

Väärin..kolme naista on pamauttanu persuksille ja taisi VIELÄ tyttö yksi ala-asteellakin. ja yksi ilm homo myöskin pamautti. kaikki sanoivat että hyvä perrse. paitsi se ala-astetyttö aikoinaan  nipisti pikemminkin.Olen rokotevastainen.

Vau tämän vielä uskoo, minä luin ensin  että hyvä Persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se uutisoitu eilen Englannin 1 korona rokotteen saanut vanha nainen on ollut jo kriisi näyttelijä lokakuussa Usan CCN kanavalla kuvissa kun korona tartunnoista ym kerrottiin.Samat vaatteet ja sama ympäristö.

Talvella oli kaikilla kanavilla samat Italian sairaalat, arkut muka nyt Berganossa vaikka ne oli joku vuosi sitten kuvattuja arkkuja Maltalla.

Potilaina on nähty nukkeja hengityskoneessa uutiskuvina. Samaa narratiivi joka tv kanavalla samoja sanoja. Ihmiset ovat menneet kuvaamaan ensiapuja ja sairaaloita EI potilaita,tyhjiä jopa koko sairaala. Rahaa tuhlattu kovasti jotta saadaan talous alas.

UK 100 yliopisto opiskelijaa kuoli pian rokote kokeilussa on salattu tieto.

Mitäs jos te kaikki epäilijät alatte itse tutkia asioita netissä esim. mikä se ID tunniste rokote on ja mitä se seuraa ja mitä sillä halutaan. Jokainen tärkeä asia josta yritetään kovasti väittää Mediassa ja palstoilla salaliitoksi on totta. Ne nimittelijät itse ovat niin herkkä uskovaisia kaikelle mikä ylittää heidän oman ymmärryksen. Tai sitten ne harvat tietää itse ja yrittää estää muiden tietävän asioista.

Jos annatte vihjeitä jostain joka ei ole yleisesti tiedossa vielä ei kannata hämmentää heitä liikaa. Jokaisen pitää itse löytää tavat joilla hakea tietoa ja oppia. Pieni vihje riittää esim. voiko alienia ja ns Ufoja olla olemassa?

Tärkeämpi nyt on se miksi niin kovasti on aivopesua koronasta ja rokotteesta? Jos ei kyseenalaista mitään on lammas joka tottelee. Rokotteet heikentävät vastuskykyä.

Miksi tarvitaan 2 rokotetta?

Mun suvussa on 3 sairaanhoitajaa ja 2 lääkäriä. 2 näistä asuu ulkomailla, 2 taysissa ja 1 hussissa. Miten nää mun sukulaiset sanoo että covid ei ole hoax? Ja kaikki muu sairaaloiden henkilökunta ja ruumiskuskit? Paljon ne on saanut rahaa että osallistuvat maailmanlaajuisesti tähän näytelmään ?

En mä ainakaan väitä, ettei mitään virusta ole olemassakaan. Mutta alan uskoa että sen vaarallisuutta on liioiteltu. Kannattaa miettiä kuka tästä pandemia narratiivin ylläpidosta ja talouden alasajosta hyötyy.

Vierailija
84/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä siinä mitään mielisairasta nää että sikainfulenssa rokotteen jälkeen tulin varovaisemmaksi kun moni sai narkolepsian, tämä rokote on kehitetty myös kiireessä ja paineessa

Pandemrix rokotteesta sai vaikeita sivuoireita ~1/20.000 

Korona tappaa perusterveistä ~1/4000

Vierailija
85/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olenkin kulkutautimyönteinen.

Levittelet siittiöitäsi.    Tauti joka tuottaa lehtolapsia.

Vierailija
86/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku pandemia alkoi niin tuli ihan Kiinasta kuvaa kuinka ihmiset putosivat turvalleen seisovilta jaloiltaan? Nää Italian ruumiskasat ja keskukset ym. mitä pelottelua ja varmasti olikin täyttä huijausta. Kyllä se sama viruskanta tuli tänne Suomeenkin, siinä mitään erilaista ole.

Sairaalat on tyhjillään. Media lietsoo joka päivä joka tunti, täälläkin NWO-trollit paahtavat täyttä häkää ettet tietäisi mitä uskoa. Se on heidän työnsä valvoa tätäkin mediaa ja luoda epäuskoa, osa on toki ihan tieteeseen uskovia vihervasemmistolaisia, jotka ovat täysillä mukana NWO:ssa osa tietäen, osa aivopestyinä ja osa täysin tietämättään mitä tästä on tulossa.

Vierailija
87/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Heikkilä oli oikeassa: Pandemrix on vaarallinen rokote. THL ei kykene tieteelliseen tutkimukseen tai tekemään oikeanlaista riski-hyötysuhteen arviota.

THL tulee lakkauttaa ja sen jäsenet asettaa vastuuseen teoistaan

Ei varmaan ilman pärjättäis, mutta toiminta on osin kyseenalaista.

Vierailija
88/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sikainfluensarokotteesta sai narkolepsian eli ei kiitos.

Vierailija
89/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun sisältö:

"Psykiatri puhuu roskaa, mä en oo mielisairas! En vaan halua itseeni mikrosirua, jolla NE valvoo mua!"

Täävon hyvä kommentti koska käsittääksi ihmiset haluttaisiin siruttaa kute koiran. Tai saada vastaavia tunnisteita.

Onhan se varmasti mahdollista että sellaista teknologiaa joskus on mikä mahdollistaa rokoteella siruttamisen.

Vierailija
90/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joo "mielisairas", mutta olin mielisairaiden kuntoutuskeskuksessa ja kuuntelin, kun itse psykologit puhuivat siitä, miten eivät halua olla ensimmäisten joukossa ottamassa rokotetta.

Onko siis psykologitkin nyt mielisairaita?

Heille riittää että sinä olet.

Vierailija
91/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtioneuvoston asetuksella voidaan säätää järjestettäväksi pakollinen rokotus, jos kattava rokottaminen on välttämätöntä väestön tai sen osan hengelle ja terveydelle vakavaa vahinkoa aiheuttavan yleisvaarallisen tartuntataudin leviämisen ehkäisemiseksi. Pakollinen rokotus voidaan rajoittaa myös tiettyyn väestön osaan, ryhmään tai ikäluokkaan.

Vierailija
92/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden globalistien mielestä ihmisiä on todella paljon liikaa.

Mikä onkaan parempi keino, kuin myrkyttää heidät rokoteella? Kun sairastuvat vasta jonkin ajan kuluttua rokotteesta, ei yhteyttä rokotteeseen voida löytää. Muka. ;)

Ja sitten sanotaan, että he kaikki kuoli kotonaan, koska tottakai testi on positiivinen sen rokotteen jälkeen. :)

Aikamoista. Mut tää on heidän suunnitelma.

Vierailija
93/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 § Pakollinen rokotus kirjoitti:

Valtioneuvoston asetuksella voidaan säätää järjestettäväksi pakollinen rokotus, jos kattava rokottaminen on välttämätöntä väestön tai sen osan hengelle ja terveydelle vakavaa vahinkoa aiheuttavan yleisvaarallisen tartuntataudin leviämisen ehkäisemiseksi. Pakollinen rokotus voidaan rajoittaa myös tiettyyn väestön osaan, ryhmään tai ikäluokkaan.

Aivan sama. Mutta saavat tulla hakemaan pakkopiikille. Vapaaehtoisesti en sitä tule ottamaan. Voi niitä pöljiä jotka menevät tähän pakkolankaan. Kyllä on luvassa paljon kuolemia ja autoimmuunisairauksia ja syöpiä. Mutta hei, kunhan ei koronaa.

Mites kävi Tanskassa? Väki jaksoi taistella ja pakkorokotuksista luovuttiin. Siellä elää näköjään sitkeämpää väkeä. Suomalainen on sinisilmäinen ja veltto.

Vierailija
94/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden globalistien mielestä ihmisiä on todella paljon liikaa.

Mikä onkaan parempi keino, kuin myrkyttää heidät rokoteella? Kun sairastuvat vasta jonkin ajan kuluttua rokotteesta, ei yhteyttä rokotteeseen voida löytää. Muka. ;)

Ja sitten sanotaan, että he kaikki kuoli kotonaan, koska tottakai testi on positiivinen sen rokotteen jälkeen. :)

Aikamoista. Mut tää on heidän suunnitelma.

Siis ihmiset kuolevat muka rokotteen jälkeen koronaan, ei kotonaan.

Vierailija
95/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäisiä kuin Sanna Marin ja velttoja kuin hänen kädenpuristuksensa.

Vierailija
96/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi sikainfluensarokotteesta sai narkolepsian eli ei kiitos.

Saivatko narkolepsiaan sairastuneet mitään korvauksia? Eivät tainneet saada jos oikein muistan...

Vierailija
97/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi oli ensin muna vai kana ja kuka oli kukko, mutta jostain syystä näitä kulkutautimyönteisiä on paljon Perussuomalaisissa.

Vierailija
98/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaisitteko sputnikin. voi olla eri luottolukemat tuohon

Jos iltapäivälehdet kampanjoisivat sputnikin puolesta niin tottakai nämä hölmöläiset lampaat sen ottaisivat 😅🐑bääää!!

Mikä hel vetin sputnik?

Vierailija
99/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten itsekin mielelläni mielisairas. En vaan näe mitään järkeä rynnätä ottamaan rokotetta jonka vaikutuksia (=sivuvaikutuksia) ei vielä tiedetä. Koskaan ei ole hyvä olla hätähousu, ei edes rokoteasioissa.

Vierailija
100/150 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. 

Rokote-skepsismi perustuu tieteelliseen arvioon rokotteiden riski-hyötyä analyysistä ja yleisestä turvallisuudesta.

Aaahhahahahaaa!!!

Ei. Rokotevastaisuus kertoo alhaisesta älykkyydestä, kyvyttömyydestä rationaaliseen ajatteluun ja olemattomasta koulutuksesta.

Rokoteskeptinen saa olla mutta rokotevastaisuus on silkkaa typeryyttä.

Rokote-skeptikot ovat pakkorokottamista vastaan, eli ovat rokotevastaisia

Rokote-kriittisyys on näet osa laajempaa yhteiskunnallista ajattelua jossa kunnioitetaan ihmisoikeuksia, ja pyritään turvaamaan ihmisten oikeus hyvään terveydenhuoltoon

Pakkorokottamista ei edes Suomeen tulisi kun eivät maskipakkoakaan saaneet aikaisiksi. Rikkoo nääs ihmisoikeuksia tälläiset päätökset. Miksi ajattelet olevan vain kahdenlaisia ihmisiä? Ne ketkä haluavat rokotuksen ja kovaan ääneen siitä täällä vauhkoavatkin ja ne ketkä sitä eivät ota. Välimuotona on toki me muut jotka otamme sen sitten kun se voidaan varmana todeta turvalliseksi.

Kyllä semmonen laki voi tulla että pakkorokotetaan.