Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielenkiintoinen valitus naapurilta... olen suu auki vieläkin.

Vierailija
27.04.2014 |

Naapuri tuli valittamaan häntä vaivanneesta asiasta. Tai oikeastaan esittämään mielipiteensä

Suurinpiirteen näillä sanoilla: "olen tässä seurannut teidän perheen asioita. Ja olen huolussani teidän lapsistanne. He ovat niin rauhallisia ja leikkivät äänettömästi, että on huolissaan lasten kasvatustavoista. Epäilee väkivaltaa, ettei noin rauhallisia lapsia voi olla muuten olemassa."

Vastasin: että lapsillamme ei ole hätää. Lapset ovat rauhallisia myönnän sen. Mutta se on heidän luonteensa. Joskus mietin itsekkin kuinka saisi heihin "asennetta", mutta en voi kieltää heitä olemasta oma itsensä. En oke joutunut edes huutamaan lapsille koskaa.

naapuri totesi, että miettii vielä lastensuojeluulmoitusta. Mistä hän voi tietää että puhun totta. Ei 5- ja 3- vuotiaat voi olla noin kilttejä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä ilmoittaa nainen, joka oli tollanen lapsena. Siskoni ja veljeni olivat myös. Väkivaltaa ei koettu. Uskon, että on kyse luonteesta. Ja normaalilla kasvatuksella lapsesta pitäisikin tulla rauhallinen. Nykyvanhemmat ei vaan osaa enää kasvattaa ja lapsista tulee riiviöitä. Niiden rinnalla nää normaalit lapset näyttää jotenkin epänormaaleilta. Kyllä muakin ihmeteltiin lapsena mutta ihan tavallinen ihminen musta tuli. Kerropa tää sille naapurille. Toivottavati ei tee ilmoitusta koska perättömistä ilmoituksistakin voi mennä lapset pois. Ainakin jos on yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla