Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; suoritin baari-illan

Vierailija
27.04.2014 |

Kesto oli vähän yli tunnin. Löysin pitkän etsimisen jälkeen yhden ison keväthenkisen paikan. Sain tilattua vettä ja sitten löysin suuren tyhjän pöydän, jonka ääressä istua. Ihmisjoukot menivät ohi, ketkä takaapäin tönien ja ketkä edestä sulavammin. Sitten siihen istui noin neljän naisen joukko, joista yksi vaivautui kysymään saako yhden tuolin ottaa. Esittelin tuolin ominaisuuksia sanoen sen olevan mahdollisesti tahrainen mutta se kelpasi. Meni aika monta minuuttia ettei kukaan sanonut minulle mitään vaan tyypillistä kännykän räpläämistä ja muuta kiirettä oli ainakin olevinaan. Kysyin sitten yhdeltä naiselta mitä hän juo ja hän vain räpläsi kännykkää. Vähän ajan päästä kysyin toiselta naiselta ja piti sanoa monta kertaa mölyn takia. Hän vastasi sitten mutta ei kysynyt mitä minä juon, joten siinä meni kiinnostus. Sitten he menivät jonnekin ja sain taas olla yksin. Jossakin vaiheessa pöydälle lensi tupakka ja toisessa vaiheessa juomapilli liukui pöytää pitkin silmieni edestä. Katsoin sivulla ja mietin haluaako joku provosoida minua mutta siitä ei saanut selvää enkä suuttunutkaan. Sitten lähdin. 

Menin sitten toiseen paikkaan, jossa vähän junttimainen portsari pysäytti minut aluksi henkilötodistusta varten. Sen jälkeen sain taas asiakkaiden pieruja haisteltuani vettä tilattua ja ajauduin erilaisia ruskean sävyjä edustavan mamulauman ohi toteamaan, ettei karaokemahdollisuuksia ollut. Sen jälkeen lähestyin kolmen naisen porukkaa ja kysyin josko voisin istua siinä lähellä ja en saanut kunnolla selvää mutta kai se oli sitten OK. Join veden loppuun ja tiedustelin sitten näiden tyttöjen tuleviin euroviisuihin. Toinen kertoi ymmärtääkseni ettei ollut kuullut niitä, joten oli vaikea keskustella. Sitten ilmeisesti tulkkasi tuon saman kysymyksen kaverilleen ja kysyin kaverilta myös. Kaveri vain katsoi eteenpäin ja taisin toistaa kysymyksen toisen kerran vähän selkeämmin ja kehonkieltä korostaen, varmistaen että hän kuuli. Hän vain katsoi tympääntyneenä eteenpäin.

Tiesin että minun on parempi olla tietokoneella ja hamsterin häkkikin pitää siivota, joten nousin istumasta melkein heti ja kävelin takaisin kotiin. Reissuun kului nolla euroa ja se olikin antiin nähden kohtuullinen summa. 

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:29"]

Ymmärrätkö sinä, että tuo suhtautumisesi synnyttäneisiin naisiin on outo ja kummallinen, ja jopa loukkaava?

[/quote]Minun mielestäni loukkavaa on se, että nettikiusaajat esittävät erikoislääkäriä. Tai paremminkin sanottuna potentiaalisesti loukkaavaa, koska en itse loukkaannu kovin helposti. Se miten minua kohdeltiin tänään yöelämässä on vähintään yhtä loukkaavaa, vaikka en edelleenkään valittaisi siitä sen suuremmin, koska olen kylmähermoinen ja kohtelias pragmaatikko, joka elää ja antaa elää. Saan minä silti anonyymisti omasta pahasta olostani kertoa ja olla vihainenkin ihmisille, vaikka en ole tässä yhteydessä sellaisia tunteita näyttänyt.

On tietääkseni aika yleistä, että lapsen tuleminen liittoon vaikuttaa dramaattisesti parisuhteeseen ja seksielämään. 

Sinullako ei ole mitään mieltymyksiä miehen suhteen? Jos sinulle kelpaa millainen mies tahansa ihan millä tahansa syntymäominaisuuksilla, puhumattakaan miehen itse itselleen järkkäämistä ominaisuuksista kuten vaikka tatuointi poskessa, niin ehkä sitten voisit tuntea jonkinlaista ylemmyyttä minua kohtaan mutta edelleenkin olisi kyse vain omista mieltymyksistä kumppanin suhteen, jotka eivät ole varsinaisesti oikein tai väärin. 

Jos synnyttänyt nainen ei halua ja suurin osa ei varmaankaan halua minua, niin pitäisikö minun silti heidän mielikseen haluta heitä?

-Mies 29v-

[/quote]

Ei tietenkään pidä kenenkään mieliksi haluta ketään. en ole tuo vastaaja, jolle tämän viestin vastasit, mutta kyllähän tuo on suuri este kenelle tahansa naiselle luoda mahdollista suhdetta sinuun. Sinulta kun ei sen sen yhden lapsen jälkeen tule seksiä.

Lapsen tuleminen vaikuttaa tietenkin parisuhteeseen. Mutta se on epänormaalia, ettei synnytyksestä parin kuukauden jälkeen ( siis sitten kun pahimmat valvomiset ovat ohitse) enää toinen kiinnosta seksuaalisesti yhtään.

[/quote]OK. No en minä asiaa ole yleensä tuolta kantilta ajatellut että mitä jos minä saisin lapsen, koska ensin pitäisi kokea paljon muutakin ja yhtenä kokemuksena on silloin tällöin tarjottu yh-naisia. Tällä hetkellä lastensaanti ei hirveästi kiinnosta muutenkaan. Enkä minä tietenkään olisi ensimmäisenä tuollaista sanomassa jollekin jonka kanssa seurustelisin vaan asiat menisivät sitten miten menisivät. 

-Mies 29v-

[/quote]

Siinäpä tuo yksi puute on. ei kannata antaa asioiden vain mennä, miten menee. Jos huomaa itsessään korjattavan puutteen, niin se kanntaattaa ehdottomasti korjata. eli tässä tapauksessa hankkia terapiaa.

On mielestäni ihan ymmärrettävää, että kaikista ei ole suhteeseen yh:n kanssa. On myös ok, että toinen sen sanoo. Se vain on todella kummastuttavaa, että et voi viehättyä kenestäkään kauniista naisesta, jos tiedät hänen synnyttäneen.

Synnyttäneillä naisilla on kuitenkin verrattuna sinuun eräs etu: heillä on kokemusta siitä haluamastasi seksistä.

[/quote]Mitä hyötyä siitä on minulle, että he ovat harrastaneet seksiä? Aika moni nainen täällä foorumilla itkee miten alapää on tuhoutunut synnytyksen myötä tai pelkää muutosten jäävän pysyviksi. 

Ei se ole outoa muualla kuin länsimaissa ja täälläkin ehkä vain vuosikymmenten ajan. Antropologi Margaret Mead luuli aikoinaan löytäneensä kulttuurin, jossa naisen neitsyyttä ei arvosteta mutta myöhäisemmät tutkimukset viittaavat aboriginaalityttöjen vetäneen häntä nenästä. 

Sitten kun olisin 'parantunut' niin joku siirtäisi taas vähän maalitolppia ja keksisi uuden diagnoosin, jonka takia minulla ei saa olla oikeutta omiin tunteisiin ja ilmaista pahaa oloa vaan pitäisi vain kaivella omaa sielua syyllistävästi sairautta etsien kuin poliittinen vanki kommunismissa. 

Kuulostaa nyt siltä, että jotkut haluavat tuntea absoluuttista valtaa kaikkiin miehiin ja yrittävät medikalisoida miesten normaalit tunteet ja sillä tavalla satuttaa tai saada henkisen yliotteen. 

-Mies 29v-

Vierailija
102/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:23"]Nytkö minä en sitten ansaitse tavallista ja huoletonta nuorten ihmisten seurustelusuhdetta kun en ehkä haluaisi lasta tai siinä voisi olla muuta ongelmaa? 

Kysymys on tarpeellinen vain siinä tapauksessa, että minun olisi pakko seurustella nimenomaan yh-naisen kanssa tai pakko tehdä heti lapsi lapsettoman naisen kanssa.

-Mies 29v-

[/quote]

Vaikka suhde olisikin huoleton, nainen saattaa silti ilman sen kummempaa tarkoitusta kysyä mitä mieltä olet lapsista? Mitä mieltä olet synnyttäneistä naisista?...tai muita sinulle mahdollisesti hankalia kysymyksiä joissa selkeästi poikkeat ajattelumaailmaltasi valtaväestöstä. Vastaisitko tuolloin rehellisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö mitään diagnooseja tuntemattomille ihmisille. Voi olla kuka vaan, mutta jos on yksi ja sama henkilö niin tapaus on selvä. Liikaa lukenut ja erittäin ylimielinen, mutta muuten ihan "terve" yksilö.

Vierailija
104/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:36"]

Älkää tehkö mitään diagnooseja tuntemattomille ihmisille. Voi olla kuka vaan, mutta jos on yksi ja sama henkilö niin tapaus on selvä. Liikaa lukenut ja erittäin ylimielinen, mutta muuten ihan "terve" yksilö.

[/quote]

Minä en ole tehnyt mitään diagnooseja. On vain todella outoa, ettei mies halua hyvännäköistä naista, vaikka tämä olisikin äiti.

t. mies 41v

Vierailija
105/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa on kyssäreitä ap:lle.

Vierailija
106/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:54"]

Entä jos itse -Mies 29v - tekisit naisystäväsi kanssa lapsen. Loppuisiko seksuaalinen kiinnostus naista kohtaan siihen?

[/quote]En tiedä. On se kuitenkin aika eri asia olla sellaisen naisen kanssa, jolla on lapsia toiselle miehelle. Tuo ei ole mitenkään polttava kysymys onneksi. 

-Mies 29v-

[/quote]

No, eikö se ole polttava siinä mielessä, että sinulla ei muistaakseni ole ollut seksiä haluistasi huolimatta kenenkään kanssa?

tosiasia on, että jos nyt, et koe minkäänlaista viehätystä äideistä, edes hyvännäköisistä, nuorehkoista/nuorista äideistä, niin et kyllä omassa suhteessakaan sellaista kokisi.

[/quote]En hae lisääntymisseksiä enkä äpärälapsien tehtailua, joten ei ole mielestäni polttavia. Onko järkeä keskittyä näin teoreettisiin kysymyksiin? Nytkö minä en sitten ansaitse tavallista ja huoletonta nuorten ihmisten seurustelusuhdetta kun en ehkä haluaisi lasta tai siinä voisi olla muuta ongelmaa? 

Kysymys on tarpeellinen vain siinä tapauksessa, että minun olisi pakko seurustella nimenomaan yh-naisen kanssa tai pakko tehdä heti lapsi lapsettoman naisen kanssa.

-Mies 29v-

[/quote]

ei kukaanniin ole sanonut, ettet saisi aloittaa huoletonta suhdetta. Aloita toki. täällä on vain useampi huolissaan sinusta, koska et tunnu ymmärtävän sitä, että tuolla senteella, että synnyttänyt nainen ei ole viehättävä, et ole mikään unelma. Suurin osa naisista haluaa lapsia, mutta myös lämpimän suhteen, joka sisältää hellyyttä ja seksiä. Sinä et todennäköisesti pysty sitä lämmintä suhdetta tarjoamaan, koska et kykene kokemaan yhtään synnyttänyttä äitiä viehättävänä.

p.s on eri asia kokea joku viehättävänä, kuin aloittaa suhde tämän kanssa.

[/quote]Tuo on täysin mielivaltaista tekstiä. 

Kuten aiemmassa viestissä viittasin, voin pitää synnyttänyttä viehättävänä mutta en ehkä mennä hirveän pitkälle. Muutenkin sinun pitäisi ymmärtää että nainen ei juurikaan tuo itseään esille synnytyksistä riippumatta eikä yritä valmistaa miestä henkisesti seksiin tai mihinkään muuhunkaan samalla tavalla kuin mies naista. Mies alkaa valmistaa naista heti ensimmäisestä katseesta lähtien. Naiset eivät paljon vaivaudu, koska heidän elämänsä on niin paljon helpompaa. 

Keskivertomiehen pitää hyväksyä mm.se, että nainen ei pidä häntä viehättävänä ulkonäön perusteella eikä halua seksiä hänen kanssaan ennen kuin mies naurattaa naista tai tuo jotain muuta arvoa esim.statuksen kautta ja rauhassa tutustumalla. Keskivertomiehen pitää hyväksyä se, että nainen voi pitää naisen vartaloa 'esteettisempänä' tai jopa 'seksikkäämpänä' ja hahmottaa miehen sukuelimet negatiivisella tai jopa vähän halveksuvalla tavalla, vaikka suostuukin seksiin. Miehen pitää hyväksyä se, ettei nainen syty miehestä visuaalisesti ja että miehen pitää ehkä herättää naisen halut omien himojensa kautta eikä juurikaan päinvastoin. Miehen pitää tehdä valtavasti erilaisia pikkumyönnytyksiä, joista naiset tuntevat omakohtaisesti vain osan. Eli keskivertonainenkaan ei ole sielunelämältään miehelle mikään varsinainen unelma, mutta se on elämää ja varsinkin miehen elämää. Osa naisen elämän helppoudesta onkin tuossa mitä sinä sanoit, eli yksi miehen mielipide, huoli tai pelko voi viedä naisen kiinnostuksen nolliin silloinkin kun se ei edes koske tätä naista itseään. Vastaavassa tilanteessa miehen pitäisi vain sitkeästi piirittää naista ja hyvittää omat vikansa.

-Mies 29v-

Vierailija
107/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nämä valtavat pikkumyönnytykset, joita miehen pitää tehdä?

Olet täysin väärässä, etteikö nainen voisi kokea keskivertomiestä viehättävänä ulkonäöllisesti. Jokaisella ihmisellä on jokin piirre, josta joku pitää. Minä en ainakaan arvota miehen sukupuolielimiä negatiivisella tai halveksuvalla tavalla.

Vierailija
108/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin väärässä, etteikö nainen voisi kokea keskivertomiestä viehättävänä ulkonäöllisesti. Jokaisella ihmisellä on jokin piirre, josta joku pitää. Minä en ainakaan arvota miehen sukupuolielimiä negatiivisella tai halveksuvalla tavalla.

Vierailija
109/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Viitsisitkö vastata sinulle tehtyihin kysymyksiin sinne ketjuun, jossa keskustellaan seksitaidoista. Vastauksesi herätti minussa vain hämmennystä ja haluaisin paremmin tutustua maailmakuvaasi. Olisitko siis ystävällinen ja vastaisit kysymyksiin?

Vierailija
110/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseksi vetää tämä keskustelu. Aikamoisia tunne-elämän ongelmia näyttäisi ap:lla olevan ja selvästi kärsii tilanteestaan. Täysin todellisuudesta irtaantuneita harhoja varsinkin näissä parisuhde ja seksiasioissa pää täynnä. Toivottavasti tajuaa hakea ja saa apua. - Mies34 (viestit 38, 44, 52)

Vierailija
111/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:59"]

[/quote]Minä kerroin tuossa jo montakin myönnytystä. 

Voi nainen kokea keskivertomiehen viehättävänä, jos seuraavat ehdot täyttyvät;

-miehellä ja naisella on tunneside (minä käsittelin tämän jo)

-mies sattuu olemaan naisen tyyppiä (tämä on todella harvinaista)

Mies kulkee koko ajan yhden askeleen perässä ja ennakoi naisen mielenliikkeitä; ei päinvastoin. Vääränväriset sukat, kynä tippui kädestä, turvavyö taksissa, väärä suutelutapa, ei tapellut baarissa, tappeli baarissa, ei yrittänyt sänkyyn tarpeeksi nopeasti, yritti sänkyyn liian nopeasti jne.

Nainen voi kiristää miestä kaikilla näillä asioilla ja vihjailla että tapailu loppuu jos teet niin tai näin. 

-Mies 29v-

Vierailija
112/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 04:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:59"]

[/quote]Minä kerroin tuossa jo montakin myönnytystä. 

Voi nainen kokea keskivertomiehen viehättävänä, jos seuraavat ehdot täyttyvät;

-miehellä ja naisella on tunneside (minä käsittelin tämän jo)

-mies sattuu olemaan naisen tyyppiä (tämä on todella harvinaista)

Mies kulkee koko ajan yhden askeleen perässä ja ennakoi naisen mielenliikkeitä; ei päinvastoin. Vääränväriset sukat, kynä tippui kädestä, turvavyö taksissa, väärä suutelutapa, ei tapellut baarissa, tappeli baarissa, ei yrittänyt sänkyyn tarpeeksi nopeasti, yritti sänkyyn liian nopeasti jne.

Nainen voi kiristää miestä kaikilla näillä asioilla ja vihjailla että tapailu loppuu jos teet niin tai näin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Voi Jumalauta sulla ei mitään kokemusta ja lauot näitä sairaita skitsoilujasi kuin mitäkin faktoja.

Vierailija
113/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:45"]

Keskivertomiehen pitää hyväksyä mm.se, että nainen ei pidä häntä viehättävänä ulkonäön perusteella eikä halua seksiä hänen kanssaan ennen kuin mies naurattaa naista tai tuo jotain muuta arvoa esim.statuksen kautta ja rauhassa tutustumalla. Keskivertomiehen pitää hyväksyä se, että nainen voi pitää naisen vartaloa 'esteettisempänä' tai jopa 'seksikkäämpänä' ja hahmottaa miehen sukuelimet negatiivisella tai jopa vähän halveksuvalla tavalla, vaikka suostuukin seksiin. Miehen pitää hyväksyä se, ettei nainen syty miehestä visuaalisesti ja että miehen pitää ehkä herättää naisen halut omien himojensa kautta eikä juurikaan päinvastoin. Miehen pitää tehdä valtavasti erilaisia pikkumyönnytyksiä, joista naiset tuntevat omakohtaisesti vain osan. Eli keskivertonainenkaan ei ole sielunelämältään miehelle mikään varsinainen unelma, mutta se on elämää ja varsinkin miehen elämää. Osa naisen elämän helppoudesta onkin tuossa mitä sinä sanoit, eli yksi miehen mielipide, huoli tai pelko voi viedä naisen kiinnostuksen nolliin silloinkin kun se ei edes koske tätä naista itseään. Vastaavassa tilanteessa miehen pitäisi vain sitkeästi piirittää naista ja hyvittää omat vikansa.

-Mies 29v-

[/quote]

Mulle tulee jotenkin todella surullinen olo sun puolesta kun luen näitä sun viestejä. En edes naisena loukkaannu noista sun oletuksista, kun ne niin selkeästi kertoo, että sellainen oikea läheisyys on jäänyt kokonaan kokematta. Ei ole mitään keskivertomiestä, eikä keskivertonaista. Ihmiset on kokonaisuuksia ja kaikki erilaisia. Useimmat ihmiset kaipaavat läheisyyttä, varmasti sinäkin. Se, että uskot naisten olevan jotain kovin erilaisia olentoja, jotka eivät kaipaa ja arvosta samoja asioita kuin sinä, kertoo vain siitä, että olet ollut tosi vähän naisten kanssa läheisissä tekemisissä. Kun alat nähdä naisen ihmisenä ja naiset yksilöinä, ymmärrät varmasti, että kaikki ihmiset haluavat samoja asioita: tulla rakastetuksi, arvostetuksi, hyväksytyksi ja huomioiduksi. Jos pystyt näitä asioita tarjoamaan sille toiselle ja ottamaan vastaan, ollaan jo tosi pitkällä.

Baarit on aika raadollisia seuranhakupaikkoja. Kokeile vaikka nettiä, helpompi paikka avata keskustelu.

Vierailija
114/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi varmaan Finstar :-)

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:08"]

Matkalla pysähdyin myös yhden pienen pubin edessä ja sieltä kuului laulua, joten kysyin sinne menevältä miesjoukolta että onkohan siellä karaokea. Yksi mies kuulosti vastaavan "finnar" ja muut eivät sanoneet mitään. Aika outo juttu sekin.

-Mies 29v-

[/quote]

Vierailija
115/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et lapsia halua? Täältä löytyis 25 v lapsettomuus hoidot läpikäynyt ja eronnut nuori nainen. Niitä lapsia ei tule, voisimme panna huoletta :) Tauteja ei ole kun ei ole ollut muita kuin ex. Syvällisiäkin jaksan jauhaa mutta tykkään käydä myös baarissa tanssimassa.

Vierailija
116/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ap nyt tarvis on se miesporukka. Ei tollanen yksinäinen ja järkyttävällä asenteella varustettu kaveri tule löytämään baarista ketään. Eli menet nyt sinne sählyyn mukaan tai johonkin miesharrastukseen niin että sulla on kaveripiiri jonka kanssa liikkua.

Vierailija
117/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu että tää koko palsta on hyökännyt yhtä ihmistä vastaan? Keksikää parempaa tekemistä.

Vierailija
118/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita tätä todellakaan millään pahalla, mutta ap:n kirjoitustyyli ja kertomansa käyttäytyminen sosiaalisissa tilanteissa viittaa selkeästi aspergeriin. Exälläni on diagnoosi lievästä aspergerista ja nuo kirjoituksesi voisivat olla kuin suoraan hänen näppäimistöltään! Aivan samalla tapaa kirjoittaa ja ajattelee ihmisistä ja itsestään. Sosiaalisissa tilanteissa myös yhtä töksähteleviä kommentteja.

Ap, ehkä tässä on se suurin syy, miksi tunnet olosi toisinaan ulkopuoliseksi ja kommunikointi muiden ihmisten kanssa vähän tökkii? Ihan tosissaan suosittelisin käymään asiantuntijalla juttelemassa ja tehdä muutamat testit. Voisit saada jonkun selityksen tälle kaikelle ja sitä kautta apua selviytymään sosiaalisista tilanteista paremmin. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
119/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:27"]

Sä tiedät itsekin olevasi assia sairastava mies. Kirjoitat kaiken täsmälleen kuten assit ja suhtaudut itseesi ja muihin juuri kuten assit. Ellet ole jo diagnosoitu, niin kannattaa varmaan käydä se hakemassa, vaikka toimivaa lääkitystä ei valitettavasti olekaan.

[/quote]

Asperger ei ole sairaus vaan neurologinen poikkeavuus.

Vierailija
120/123 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:13"]

Se mitä ap nyt tarvis on se miesporukka. Ei tollanen yksinäinen ja järkyttävällä asenteella varustettu kaveri tule löytämään baarista ketään. Eli menet nyt sinne sählyyn mukaan tai johonkin miesharrastukseen niin että sulla on kaveripiiri jonka kanssa liikkua.

[/quote]

Voisin hyvin lähteä -mies 29v-:n kanssa iltaa viettämään, jos tämän nimimerkin takana on todellinen henkilö eikä jonkin psykologianopiskelijan "sketsihahmo". Ajatusmaailmaltaan ja tietämykseltään -mies 29v- ei vaikuta oikein sopivalta sairaanhoitajaksi, pikemminkin luulisi olevan Mensan jäsen ja insinööri.

Mutta oikeasti, ei minua hänen erilaiset ajatuksensa tai toiveensa häiritsisi lainkaan. Päin vastoin, ne haastaisivat minut miettimään itsestäänselvinä pitämiäni asioita.

t. mies, jolla ei ole ollut ongelmia naisten huomion saamisessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä