Mies 29v miettii; suoritin baari-illan
Kesto oli vähän yli tunnin. Löysin pitkän etsimisen jälkeen yhden ison keväthenkisen paikan. Sain tilattua vettä ja sitten löysin suuren tyhjän pöydän, jonka ääressä istua. Ihmisjoukot menivät ohi, ketkä takaapäin tönien ja ketkä edestä sulavammin. Sitten siihen istui noin neljän naisen joukko, joista yksi vaivautui kysymään saako yhden tuolin ottaa. Esittelin tuolin ominaisuuksia sanoen sen olevan mahdollisesti tahrainen mutta se kelpasi. Meni aika monta minuuttia ettei kukaan sanonut minulle mitään vaan tyypillistä kännykän räpläämistä ja muuta kiirettä oli ainakin olevinaan. Kysyin sitten yhdeltä naiselta mitä hän juo ja hän vain räpläsi kännykkää. Vähän ajan päästä kysyin toiselta naiselta ja piti sanoa monta kertaa mölyn takia. Hän vastasi sitten mutta ei kysynyt mitä minä juon, joten siinä meni kiinnostus. Sitten he menivät jonnekin ja sain taas olla yksin. Jossakin vaiheessa pöydälle lensi tupakka ja toisessa vaiheessa juomapilli liukui pöytää pitkin silmieni edestä. Katsoin sivulla ja mietin haluaako joku provosoida minua mutta siitä ei saanut selvää enkä suuttunutkaan. Sitten lähdin.
Menin sitten toiseen paikkaan, jossa vähän junttimainen portsari pysäytti minut aluksi henkilötodistusta varten. Sen jälkeen sain taas asiakkaiden pieruja haisteltuani vettä tilattua ja ajauduin erilaisia ruskean sävyjä edustavan mamulauman ohi toteamaan, ettei karaokemahdollisuuksia ollut. Sen jälkeen lähestyin kolmen naisen porukkaa ja kysyin josko voisin istua siinä lähellä ja en saanut kunnolla selvää mutta kai se oli sitten OK. Join veden loppuun ja tiedustelin sitten näiden tyttöjen tuleviin euroviisuihin. Toinen kertoi ymmärtääkseni ettei ollut kuullut niitä, joten oli vaikea keskustella. Sitten ilmeisesti tulkkasi tuon saman kysymyksen kaverilleen ja kysyin kaverilta myös. Kaveri vain katsoi eteenpäin ja taisin toistaa kysymyksen toisen kerran vähän selkeämmin ja kehonkieltä korostaen, varmistaen että hän kuuli. Hän vain katsoi tympääntyneenä eteenpäin.
Tiesin että minun on parempi olla tietokoneella ja hamsterin häkkikin pitää siivota, joten nousin istumasta melkein heti ja kävelin takaisin kotiin. Reissuun kului nolla euroa ja se olikin antiin nähden kohtuullinen summa.
Kommentit (123)
Miksi haluat olla naisen kanssa, jos naiset ovat susta lähtökohtaisesti kamalia?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:28"]98 lisää vielä - väärinkäsitysten vähentämiseksi - että mielestäni ei ole olemassakaan "liian kummallisia asioita", kun puhutaan asioiden pohtimisesta. Kaikista kiinnostavimmat ja älykkäimmät ihmiset pohtivat kaikenlaisia ihmeellisiä asioita maan ja taivaan välillä.
Mutta johtopäätöksesi ovat usein hyvin kummallisia. Muodostat teorioita ilman empiiristä tutkimusta, lainalaisuuksia ilman mitään konkreettisia todisteita. Olet selvästi kiinnostunut tieteistä, mutta metodi puuttuu. Toivottavasti löydät oman alasi ja keinon suunnata innostuksesi ja kiinnostuksesi oikeanlaisiin kanaviin, sillä innostusta ja kiinnostusta sinulla näkyy riittävän.
[/quote]
Radikaaleimmat ja paikkansa pitävimmåt tieteen teoriat on tehty pähkäilemällä. Einstein kirjoitti teoriansa paperille ilman mittauksia. Ne todettiin paikkaansa pitäviksi vasta myöhemmin. Einstein ei ollutkaan mikään insinöörisielu vaan aito konseptuaalinen tiedemies. Kvanttimekaniikka eli aluksi paperilla, vaikka se pohjasikin sille, ettei tietyille asioille ollut selitystä. Statistinen fysiikka pohjaa ajatukselle, että tila on tai ei ole. Et löydä konkreettisesti mitattavaa pohjaa sille siinä tasossa missä se voidaan todeta olevan olemassa. Myönnettäköön, että klassinen fysiikka on havaintopohjaista, mutta moderni fysiikka ei enää lähde liikkeelle konkretiasta.
Mies ei 29
[/quote]
Niin, mutta Mies 29v:n teoriat eivät ole mitään kvanttimekaniikkaa. Käsittääkseni hän muodostaa - tai yrittää muodostaa - behavioristisia teorioita naisihmisistä, mikä kyllä vaatii konkreettisia todisteita.
Minunkin alallani (ei fysiikkaa sekään) on kaikenlaisia radikaaleja teorioita, jotka kiehtovat minua. Mielikuvitukselliset skenaariot edistävät tutkimusta omalla tavallaan, mutta jotta joku uskoisi näitä minun teorioitani, minun on kyllä ihan pakko löytää jotain muitakin todisteita kuin omaa mutua. Ja minä sentään myönnän, että teoriani ovat usein aika sekopäisiä ulkopuolisten silmissä: vaikka ne TUNTUVATKIN minusta niin todennäköisiltä, en voi väittää niiden olevan suuria totuuksia.
Mies 29 ei pysty näkemään naista ihmisenä ollenkaan, se on niin syvällekäypää että neurologinen häiriö tulee mieleen. Mielestäni se olisi tärkeää tiedostaa ennenkuin kaveri pääsee mihinkään. Toisaalta ei ole mun pää jota isketään seinään vuodesta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:16"]
Eivät miehet mene baariin tanssimaan tai juttelemaan.
[/quote]
Kyllä menevät. Älä yleistä, urpo.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:29"]
Ymmärrätkö sinä, että tuo suhtautumisesi synnyttäneisiin naisiin on outo ja kummallinen, ja jopa loukkaava?
[/quote]Minun mielestäni loukkavaa on se, että nettikiusaajat esittävät erikoislääkäriä. Tai paremminkin sanottuna potentiaalisesti loukkaavaa, koska en itse loukkaannu kovin helposti. Se miten minua kohdeltiin tänään yöelämässä on vähintään yhtä loukkaavaa, vaikka en edelleenkään valittaisi siitä sen suuremmin, koska olen kylmähermoinen ja kohtelias pragmaatikko, joka elää ja antaa elää. Saan minä silti anonyymisti omasta pahasta olostani kertoa ja olla vihainenkin ihmisille, vaikka en ole tässä yhteydessä sellaisia tunteita näyttänyt.
On tietääkseni aika yleistä, että lapsen tuleminen liittoon vaikuttaa dramaattisesti parisuhteeseen ja seksielämään.
Sinullako ei ole mitään mieltymyksiä miehen suhteen? Jos sinulle kelpaa millainen mies tahansa ihan millä tahansa syntymäominaisuuksilla, puhumattakaan miehen itse itselleen järkkäämistä ominaisuuksista kuten vaikka tatuointi poskessa, niin ehkä sitten voisit tuntea jonkinlaista ylemmyyttä minua kohtaan mutta edelleenkin olisi kyse vain omista mieltymyksistä kumppanin suhteen, jotka eivät ole varsinaisesti oikein tai väärin.
Jos synnyttänyt nainen ei halua ja suurin osa ei varmaankaan halua minua, niin pitäisikö minun silti heidän mielikseen haluta heitä?
-Mies 29v-
[/quote]
En ymmärrä, miksi koet kohtelusi näissä tapauksissa loukkaaviksi. Jos itsellesi tulee juttelemaan henkilö, jonka kanssa et oikeastaan haluaisi olla tekemissä, niin etkö pyri käytökselläsi myös viestimään näin (kuten aiemman kuvauksen peruseella oletan tapahtuneen)? Vai etkö ole koskaan tavannut henkilöä, johon et halua tutustua?
[/quote]
Kuten aiemmassa viestissä viittasin, voin pitää synnyttänyttä viehättävänä mutta en ehkä mennä hirveän pitkälle. Muutenkin sinun pitäisi ymmärtää että nainen ei juurikaan tuo itseään esille synnytyksistä riippumatta eikä yritä valmistaa miestä henkisesti seksiin tai mihinkään muuhunkaan samalla tavalla kuin mies naista. Mies alkaa valmistaa naista heti ensimmäisestä katseesta lähtien. Naiset eivät paljon vaivaudu, koska heidän elämänsä on niin paljon helpompaa.
Keskivertomiehen pitää hyväksyä mm.se, että nainen ei pidä häntä viehättävänä ulkonäön perusteella eikä halua seksiä hänen kanssaan ennen kuin mies naurattaa naista tai tuo jotain muuta arvoa esim.statuksen kautta ja rauhassa tutustumalla. Keskivertomiehen pitää hyväksyä se, että nainen voi pitää naisen vartaloa 'esteettisempänä' tai jopa 'seksikkäämpänä' ja hahmottaa miehen sukuelimet negatiivisella tai jopa vähän halveksuvalla tavalla, vaikka suostuukin seksiin. Miehen pitää hyväksyä se, ettei nainen syty miehestä visuaalisesti ja että miehen pitää ehkä herättää naisen halut omien himojensa kautta eikä juurikaan päinvastoin. Miehen pitää tehdä valtavasti erilaisia pikkumyönnytyksiä, joista naiset tuntevat omakohtaisesti vain osan. Eli keskivertonainenkaan ei ole sielunelämältään miehelle mikään varsinainen unelma, mutta se on elämää ja varsinkin miehen elämää. Osa naisen elämän helppoudesta onkin tuossa mitä sinä sanoit, eli yksi miehen mielipide, huoli tai pelko voi viedä naisen kiinnostuksen nolliin silloinkin kun se ei edes koske tätä naista itseään. Vastaavassa tilanteessa miehen pitäisi vain sitkeästi piirittää naista ja hyvittää omat vikansa.
-Mies 29v-
[/quote]
Niin, olet ihan oikeassa. Pidän tietynlaisia (tässä tarkoitan ulkonäöllisesti) miehiä seksikkäinä. Jos mies ei kuitenkaan ulkonäöllisesti ole seksikäs, niin saatan myös huikaisevan ihanan luonteensa puolesta pitää miestä seksikkäänä, koska on vaan niin ihana.
Ja aivan totta on myös se, että osa miehistä saa naisia sänkyynsä helpommin ja nopeammin, kun taas toiset joutuvat työskentelemään yöseuransa eteen. Aivan sama pätee muuten myös naisille.
Itse en etsi parisuhdetta, ja siksi rakastankin omasta mielestäni hyvännäköisiä miehiä, keskustelukyvystä nyt suuremmin välittämättä. Jos toisaalta haluaisin pitkäaikaisen suhteen, niin vastakkainen pätisi. Kummassakin tapauksessa mieheltä täytyy joka tapauksessa löytyä vähän molempia.
Koska itse puhut vain naisista ja naisen hankkimisesta, suosittelisinkin sinua miettimään paremmin minkälaisen naisen haluat (usko tai älä, naisia kuitenkin on erilaisia). Tämän ongelman ratkaistuasi kannattaa panostaa siihen oikeanlaiseen tyyppiin ja miettiä kuinka, missä ja millä tavoin voisit kiinnostustaan herättää. Mikäli vain istut baarin pöydässä ja odotat, niin eläkkeelle ehdit ennen kuin/jos vaimoke tulee vastaan.
[/quote]En siis kuvittele että suurin osa naisista olisi mennyt fyysisesti 'rikki' synnytyksessä. Anteeksi jos annoin sellaisen kuvan. Se ei ole minulle se keskeinen asia vaan psykologiset tekijät.
Jos nyt oikein saivarrellaan, niin kyllähän minä varmaan voisin katsoa sitä synnyttäneisyyttä sormien läpi jos nainen olisi sydämellinen, hauska ja osoittaisi kiinnostuksensa minuun avoimella ja konstailemattomalla tavalla ja minä olisin siinä ikään kuin liehiteltynä ja saisin olla se vastaanottava osapuoli siinä tutustumisen alkuvaiheessa. Mutta sellaista kun ei tapahdu juuri ikinä edes niille muiden mielestä normaaleille miehille, joten se on todella teoreettista.
-Mies 29v-
[/quote]
Olen synnyttämätön nainen, ja mä olen kyllä pyytänyt omasta mielestäni viehättäviä miehiä treffeillä. Ja yöksikin. Ehkä tässä vaiheessa olenkin mielestäsi kuvottava vanha lorppa, vaikkei lapsia olekaan.
Anyways, tänä päivänä myös useimmat naiset pystyvät kertomaan jos heitä kiinnostaa. Mutta jos haluat kokemattoman neitsyen, voi kyseessä olla myös sen verran vanhoillinen tapaus ettei pysty miehelle kiinnostustaan sanomaan, vaan täytyy odottaa että mies pyytäisi ulos. Jos vastaus kuitenkin on ei, niin unohda se.
Taas täällä itsenäisen vahvan miehen seksuaalisuutta halveksitaan. Hävetkää.
Yksi sana jäi puuttumaan; tiedustelin siis kantaa euroviisuihin eli mitä mieltä biiseistä.
Matkalla pysähdyin myös yhden pienen pubin edessä ja sieltä kuului laulua, joten kysyin sinne menevältä miesjoukolta että onkohan siellä karaokea. Yksi mies kuulosti vastaavan "finnar" ja muut eivät sanoneet mitään. Aika outo juttu sekin.
-Mies 29v-
:D Näin se menee monilla naisillakin jos yksin lähtevät baariin, korkeintaan joku vanhalta viinalta, tupakalta ja kuselta haiseva örveltäjä käy siinä pöydässä istumassa ja yrittämässä muka iskeä.
Siksi naiset yleensä eivät yksin baariin menekään, vaan kaverin kanssa, joko tanssimaan muuten vaan, tai juttelemaan jonkun hyvän juoman ääressä, riippuen paikasta.
Ei baarista itselle hyvää puolisoa löydä.
Kyllä se vaan niin on, että ihmiseen pitää tutustua jossain normaalissa paikassa jossa voi oikeasti puhua, eikä vaan vilkaista ulkonäköä melussa ja puolipimeässä, ja jopa humalassa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:07"]
Your asperger is showing.
[/quote]What? Is my fly open?
-Mies 29v-
Kaipasitko siis seuraa? Tule tänne, saat samalla selvääkin selvempää ja fiksua juttuseuraa, burgundinpataa ja jos olet siisti tyyppi niin sänkyseuraakin.
Ai, niin mutta sinullehan eivät yh:t kelvanneet.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:08"]
Matkalla pysähdyin myös yhden pienen pubin edessä ja sieltä kuului laulua, joten kysyin sinne menevältä miesjoukolta että onkohan siellä karaokea. Yksi mies kuulosti vastaavan "finnar" ja muut eivät sanoneet mitään. Aika outo juttu sekin.
-Mies 29v-
[/quote]
Sä et ilmeisesti kovin usein tapaa ihmisiä virtuaalitodellisuuden ulkopuolella ja taidat olla työtönkin. Te autistit ootte kieltämättä melkoisia tapauksia :) Tekstisi on uuvuttavaa monologia, mutta sehän onkin se "teidän juttunne".
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:08"]Matkalla pysähdyin myös yhden pienen pubin edessä ja sieltä kuului laulua, joten kysyin sinne menevältä miesjoukolta että onkohan siellä karaokea. Yksi mies kuulosti vastaavan "finnar" ja muut eivät sanoneet mitään. Aika outo juttu sekin.
-Mies 29v-
[/quote]
Juu sä et vaan osaa kommunikoida ihmisten ksnssa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:10"]
:D Näin se menee monilla naisillakin jos yksin lähtevät baariin, korkeintaan joku vanhalta viinalta, tupakalta ja kuselta haiseva örveltäjä käy siinä pöydässä istumassa ja yrittämässä muka iskeä.
Siksi naiset yleensä eivät yksin baariin menekään, vaan kaverin kanssa, joko tanssimaan muuten vaan, tai juttelemaan jonkun hyvän juoman ääressä, riippuen paikasta.
Ei baarista itselle hyvää puolisoa löydä.
Kyllä se vaan niin on, että ihmiseen pitää tutustua jossain normaalissa paikassa jossa voi oikeasti puhua, eikä vaan vilkaista ulkonäköä melussa ja puolipimeässä, ja jopa humalassa.
[/quote]Eivät miehet mene baariin tanssimaan tai juttelemaan. Ehkä keskellä päivää johonkin pubiin. Naiset eivät vain halua myöntää motiivejaan samalla tavalla kuin miehet. Ja anteeksi mutta tuolla logiikalla ne baarissa porukalla olevatkaan naiset eivät voi olla hyviä puolisoita, koska olevat baarissa. Näin kyllä kaupungilla ja joissakin paikoissa sellaisia naisia, joilla oli opiskelija-asut ja sen perusteella olisin voinut keskustella mutta valitettavasti kaikki ovat poikkeuksetta olleet todella kylmiä koulussakin, joten ei hirveästi kiinnosta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:28"]98 lisää vielä - väärinkäsitysten vähentämiseksi - että mielestäni ei ole olemassakaan "liian kummallisia asioita", kun puhutaan asioiden pohtimisesta. Kaikista kiinnostavimmat ja älykkäimmät ihmiset pohtivat kaikenlaisia ihmeellisiä asioita maan ja taivaan välillä.
Mutta johtopäätöksesi ovat usein hyvin kummallisia. Muodostat teorioita ilman empiiristä tutkimusta, lainalaisuuksia ilman mitään konkreettisia todisteita. Olet selvästi kiinnostunut tieteistä, mutta metodi puuttuu. Toivottavasti löydät oman alasi ja keinon suunnata innostuksesi ja kiinnostuksesi oikeanlaisiin kanaviin, sillä innostusta ja kiinnostusta sinulla näkyy riittävän.
[/quote]
Radikaaleimmat ja paikkansa pitävimmåt tieteen teoriat on tehty pähkäilemällä. Einstein kirjoitti teoriansa paperille ilman mittauksia. Ne todettiin paikkaansa pitäviksi vasta myöhemmin. Einstein ei ollutkaan mikään insinöörisielu vaan aito konseptuaalinen tiedemies. Kvanttimekaniikka eli aluksi paperilla, vaikka se pohjasikin sille, ettei tietyille asioille ollut selitystä. Statistinen fysiikka pohjaa ajatukselle, että tila on tai ei ole. Et löydä konkreettisesti mitattavaa pohjaa sille siinä tasossa missä se voidaan todeta olevan olemassa. Myönnettäköön, että klassinen fysiikka on havaintopohjaista, mutta moderni fysiikka ei enää lähde liikkeelle konkretiasta.
Mies ei 29