Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestys, järjestänkö 50-v synttärit

Vierailija
25.05.2014 |

Syy miksi kysyn tätä vauvapalstalla, on se, että suvussa on paljon ihmisiä, joille olen täti ja heillä lapsia. Itse en ole ajatellut järjestää, mutta suku vähän painostaa. Toisaalta olisi kivakin järjestää, mutta mihin vetäisi rajan?

Jos tätisi järjestäisi 50-v synttärit, menisitkö ja millaiset olisivat kivat juhlat?

Moni varmaan vastaa, että tee niinkuin itse parhaaksi näen. Niin teenkin, mutta silti haluaisin mielipiteitä siitä, haluaisko ihmiset tulla. Synttärit on suosituimpaan hääaikaan heinäkuussa.   

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mielipiteitä? Millaiset olisivat kivat kesäsynttärit? Mansikkakakkua nyt ainakin, kun on paras mansikka-aika, ainakin jonkinlaisena sovelluksena. Jos pidän kotona, ei ole pihaa. Itse haluan tehdä, kun tykkään leipoa. 

Syötävät varmaan keksin, mutta mitä muuta? Toki tarjoiluehdotuksiakin saa laittaa. 

Vierailija
2/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aion järjestää miehelle ens kesänä 50-v pihajuhlat. onnekkaita on kesällä syntyneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alapeukkuja tulee enemmän kuin yläpeukkuja, en järjestä. Ap. 

Vierailija
4/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinä juhlit sitä, että (jos) olet vielä hengissä. Niin minäkin ajattelin ennen sitä päivää, ja kun se aika sitten koitti, olin juuri päässyt sairaalasta vakavan sairastumisen jälkeen, eli järjestin sitten sellaisen pienimuotoisemman kahvittelun.

Vierailija
5/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta järjestät. Nykyisin vietetään aivan liian vähän perhejuhlia. Itselläni ainakin on ihania muistoja isoista perhejuhlista lapsena.

Vierailija
6/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järjestäisin, en velvollisuudesta, vaan juhlimisen riemusta! Aina kannattaa juhlia kun on pienikin syy.

Vierailija
7/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järjestäisin, en velvollisuudesta, vaan juhlimisen riemusta! Aina kannattaa juhlia kun on pienikin syy.